Heb ik gedaan, maar nog steeds niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet je even bij opties bovenin, naar tabblad weergave gaan, en daar onderaan ergens de vraag:
'voorkeur voor usericon omkeren?' op 'ja' zetten
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef summer29 het volgende:
Kan de kleur wit van mijn bewegend avatar naar oranje veranderd worden?
Zo?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat de witte vacht veranderd wordt naar oranje vacht.
Ze is je eeuwig dankbaarquote:
Je kan de URL gebruiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is je eeuwig dankbaar![]()
Kan ik die URL gebruiken of moet ik hem op een andere plek (waar eigenlijk) zetten?
Ik heb voor mijn ava ook een change aangevraagd maar die trek ik weer in, krijg een kersverse nieuwe ava.
Maar dan zie je de poesje helemaal niet meer? Laat eens zien wat je bedoeltquote:Op zondag 2 mei 2010 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien ook wel leuk om die poes aan een NL vlag te laten likken ?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil graag deze avatar van Peter Steele (), zou hij een hup-Holland-hup-brulshirt-achtig iets aan kunnen krijgen?
En als het kan, maar het lijkt me heel moeilijk, dat 'ie eens in de zoveel tijd zijn niet zichtbare arm opsteekt om met een vlaggetje te zwaaien of om door een roeptoeter te roeptoeteren?
Niet helemaal gelukt zoals gewenst, het is best een lastig plaatje.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe mijn Peter Steele nog een keer in de herkansing:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar dan zie je de poesje helemaal niet meer? Laat eens zien wat je bedoelt
Bedoel je zoiets?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi![]()
Mag het shirtje misschien rood-wit-blauw?
En rechtsonder iets van ''de leeuw is los''?
Als de tekst niet los is het ook prima hoor haha.
Of als het niet te moeilijk is een gifje met dat plaatje en daarna
De leeuw is los! Met een biertje en een voetbal ofzo?
Alvast bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |