Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
Gaan jullie meeten?
Dat dus, dat is een privilege voor mensen-die-niet-WF-zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wd wil helemaal niet dat mensen als jij haar tepels zien.
Daarom laat ik anderen geen geld aan mij verdienen, alleen ik zelf mag geld aan mij verdienen.quote:
Het is wel anti-WF dag vandaag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, dat is een privilege voor mensen-die-niet-WF-zijn.
Dat kan ik enkel waarderen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig met mijn cup C die niet hangt maar van haarzelf al prima up is.
Van mij krijg je 2.5quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
Welke notering krijg ik voor Ajax wordt kampioen?
Ik zet een euro op het kapsel van Potloodvis in.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
We kunnen dus wedden op Mozy & WF en op het kapsel van Potloodvis.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zet een euro op het kapsel van Potloodvis in.
Wat gaat ie doen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is jouw kapsel helemaal niet. Je melkt het veel te veel uit.
quote:
Ynuhh denkt dat ik dat kapsel niet hebt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zet een euro op het kapsel van Potloodvis in.
Wat gaat ie doen eigenlijk?
Welk kapselquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ynuhh denkt dat ik dat kapsel niet hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welk kapselDat standaard kapsel bedoel je?
Op mij, dan is ie zo kapot.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga Laki leegplukken met zn wedkantoor, waar kan ik allemaal op inzetten?
Op Lamon.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik snapte je wel, maar ik vind de muziek beter dan dat bier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een citroentje, bitch.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een citroentje, bitch.
Tot nu toe alleen SC-weddenschappen:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
We kunnen dus wedden op Mozy & WF en op het kapsel van Potloodvis.
Oké, leuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snapte je wel, maar ik vind de muziek beter dan dat bier.
Wat zijn dat voor kankerweddenschappen manquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen SC-weddenschappen:
[..]
Wat betekent fakkel in straattaal?quote:
Films, als hij een beetje binnenloopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kankerweddenschappen man
Waar kom je nog meer mee?
Wie is Perry?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet kankerhard lachen om Perry als hij deze vorm aanneemt.
Ik heb veel geluisterd van Zo Moeilijk, en ze zijn opzich wel goed, maar niet echt iets voor mij.quote:
quote:
Stel dan zelf wat voorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kankerweddenschappen man
Waar kom je nog meer mee?
Ah, oke.quote:
quote:
Ah Phineas & Ferb, dat heb ik echt nog nooit gezien. Zap altijd weg als het begintquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PERRY HET VOGELBEKDIER, JONG, GEK. Phineas & Ferb.
Hoax, die is van 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
Deze is trouwens als bijlage voor mijn weddenschap, voor de tot nu toe gewetenlozen.
[ afbeelding ]
Het is supertof!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah Phineas & Ferb, dat heb ik echt nog nooit gezien. Zap altijd weg als het begint
Zo'n hardcore, natte kat, gelmatje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
Deze is trouwens als bijlage voor mijn weddenschap, voor de tot nu toe gewetenlozen.
[ afbeelding ]
Hmmz, misschien toch maar eens kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is supertof!Ik zapte ook altijd weg en nu laat ik het staan omdat ik moet lachen om Perry.
Kanker new kid.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gisteravond, net na het douchen.
Drie jaar geleden kwam mijn mat tot de schouders.
Je moet ook een beetje lachen om Perry he?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, misschien toch maar eens kijken
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
Wil je trouwens afbeeldingen zien van mijn nieuwe kapsel?
Wat een leugenaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wilde haren, iets kortere zijkanten en een matje.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
Luisteren jullie allemaal die Nederlandse rap?
Jonge ik post wel pic van mijn bazenhaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Is viessss patrickquote:
Yea maar wel alleen die commerciele zooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
Luisteren jullie allemaal die Nederlandse rap?
Nát.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://i42.tinypic.com/292simt.jpg
KIJK DIE KAPSEL VRIENDEN
Ik ook. En ik blijf die Kutkop clip vet vindenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
14 mei.![]()
Het album van Fresku vind ik ook erg sterk.
Hij is gaultier/kravitzquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam? Wie ben jij?
Welke gel heb jij?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
KIJK DIE KAPSEL VRIENDEN
"hij is zooo máster"quote:
Je middelste naam is Caris.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam? Wie ben jij?
Bijnaquote:
Ja, dan weet ik gelijk welke gel Suarez heeft.quote:
Nee, toch niet. Want ik heb geen middelstenaam.quote:
Dat is ook wel een bazenkapsel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
KIJK DIE KAPSEL VRIENDEN
Tweede voornaam dan, neem het niet zo precies allemaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Want ik heb geen middelstenaam.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik gelijk welke gel Suarez heeft.
quote:
Openbreken met een notenkraker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag gisteren echt een lekkere indo. Nee wacht, wel meerdere.
Hoe versier je die het beste? Ik heb het idee dat zij een andere aanpak nodig hebben.
Die had ik vroeger ookquote:
Tegen ze aan gaan staan en je hand tussen jou en hem in, tegen zijn edele deel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Hoe versier je die het beste? Ik heb het idee dat zij een andere aanpak nodig hebben.
Die 'poep' stukken hadden niet gehoeven. Dat Gino stukje is wel grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook. En ik blijf die Kutkop clip vet vinden
Ik ga het geheim niet zomaar verklappen ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tegen ze aan gaan staan en je hand tussen jou en hem in, tegen zijn edele deel.
Oh die had ik ookquote:
Die kwamen ook in Arnhem, maar het was te koud om daar op te wachtenquote:
Whehe. En ja, ik ging echt stuk toen ik dat de eerste keer zag, dat die vragensteller echt kijkt van wtfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die 'poep' stukken hadden niet gehoeven. Dat Gino stukje is wel grappig.
Wat zou ik die graag een keer rapen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).
Nog gehosseld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lugan het volgende:
Don Diablo was echt verschrikkelijk met z'n underground gedoe. Die daarvoor draaide tenminste niet voor de skills maar voor de mensen.
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Of gewoon goed lang aankijken in z'n ogen, dan komt ie vanzelf.
Ik denk dat hij zijn haar eerst nat maakt en dan de gel erin doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar bij mij ging het nooit echt glanzen, Chuckie. Hoeveel gooi jij er echt in?
Koninginnenacht wel, heb een 15-jarige laten vreemdgaanquote:
Whehe ok wacht. Toen gebruikte ik nog :quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar bij mij ging het nooit echt glanzen, Chuckie. Hoeveel gooi jij er echt in?
Ik wilde informatie over je achtergrond.quote:
Dat zijn ook kankereppo's. Je moet de eckte zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minder.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe ok wacht. Toen gebruikte ik nog :
[ afbeelding ]
Ja was ook 10 min na het douchen dacht ik die picca.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn haar eerst nat maakt en dan de gel erin doet.
Mensen die met 15-jarigen gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Lugan het volgende:
[..]
Koninginnenacht wel, heb een 15-jarige laten vreemdgaan![]()
.
ruzak?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minder.
quote:
Zei ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja was ook 10 min na het douchen dacht ik die picca.
Ja, van die adidasboi's met nikes en hippe rugzakjes.quote:
Waarom ken ik die term niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, van die adidasboi's met nikes en hippe rugzakjes.
Zoals?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde informatie over je achtergrond.
Wtf in Raalte wonen toch geen Indo's. Sinds wanneer is iedereen Indo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).
Doe de groeten aan Reetveter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf in Raalte wonen toch geen Indo's. Sinds wanneer is iedereen Indo.
Ik ga morgen naar Raalte, straks word ik ook Indo.
yeh. Maar ik ga het niet weer zeggen, we mochten geen hosselverhalen plaatsen in de SC.quote:
Ja ik dacht wel aan rugzak maar ik snapte het dan nog nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja lul, veel andere woorden kun je er niet van maken dus je snapt vast wel dat het rugzak is.
Dag of nacht? Nacht he, 's middags is très lastig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
yeh. Maar ik ga het niet weer zeggen, we mochten geen hosselverhalen plaatsen in de SC.
Tik 'm trouwens aan, g.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
yeh. Maar ik ga het niet weer zeggen, we mochten geen hosselverhalen plaatsen in de SC.
Denk niet dat ik hem zie, want is 's ochtends vroeg en het is een wedstrijd met paarden.quote:
Nee gewoon gister. Nacht was minder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef Lugan het volgende:
[..]
Dag of nacht? Nacht he, 's middags is très lastig.
Ik wil wel even een voorbeeld zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik dacht wel aan rugzak maar ik snapte het dan nog nietMaar nu wel hoor.
Hahahaquote:
Hij moet voetballen morgenochtend met de 1. Maakt de kans nog kleiner.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem zie, want is 's ochtends vroeg en het is een wedstrijd met paarden.![]()
Maar anders zal ik dat wel doen.
Hoezo? Deed je gewoon overdag of 's avonds?quote:
Boi, die zit bij mij op school he, hypebeast.quote:
haha ik voel me kut nu met mijn adidasjasjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boi, die zit bij mij op school he, hypebeast.
Mag je weer door posten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, waarom is mijn naam oranje. Zijn zij dom ofzo.
Haha, zag mij shinen met m'n gio-goj trainingsjas en pierce door m'n kin.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik voel me kut nu met mijn adidasjasjeRUZAKBOI.
Wat zeg jij, ik heb sowieso 5 Adidas jasjes omdat ik die shit altijd voor de halve prijs krijg in de Adidas store, connecties alles. Maar ik heb gewoon geen hip rugzakje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik voel me kut nu met mijn adidasjasjeRUZAKBOI.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, zag mij shinen met m'n gio-goj trainingsjas en pierce door m'n kin.
Gelukkig =$ Mijn broertje heeft wel van die plastic niketasjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij, ik heb sowieso 5 Adidas jasjes omdat ik die shit altijd voor de halve prijs krijg in de Adidas store, connecties alles. Maar ik heb gewoon geen hip rugzakje.
Ja, ik zocht ook goeie picca's maar niet echt dus. Maar we snappen elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, maar dan anders.
Waar zijn die bacpack bois als je ze nodig hebt.
Sla die kankerhomo op z'n bek dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gelukkig =$ Mijn broertje heeft wel van die plastic niketasjes!
K-dag is makkelijker dan K-nacht, dan krijg je alle sma's die van buiten Amsterdam komen en al dronken zijn als ze hier zijn en aangekomen. En gewoon bij Museumplein in de buurt, zijn we naast een groepje chick gaan zitten. Beetje gepraat enzo, en toen afterparty op een ander plein. Daar uiteindelijk met die sma gegaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo? Deed je gewoon overdag of 's avonds?
Wij hebben overdag alleen gechilled aan het stadhuisplein, gewoon rustig drinken op die verhoging (shout-out naar Lulu)
Hoax:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
KIJK DIE KAPSEL VRIENDEN
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Drachten. Ligt dat uberhaupt wel in Nederland
?
Iscool, gaan we wel mooiboistylo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Sky. Jullie moet echt eens mee naar Drachten naar die tienerfeesten!
Nee, want ze spreken daar ook een andere taal enzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
?
Whehe nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sla die kankerhomo op z'n bek dan.
Drachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Sky. Jullie moet echt eens mee naar Drachten naar die tienerfeesten!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
Tienerparty in DrachtenNa al die verhalen van Chuckie
quote:
quote:
Ga je ook naar Defqon?quote:
Als in relatie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, All, hoelang heb jij al geen boy gehad dan?
Je wil wel gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
?
Jezus heeft me bezocht man.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat kom jij tof doen met je rozenkrans je ging eerst nog devoted christians bashen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze. En een mintgroene. En een diepblauwe en een donkerblauwe en een paarse en een zwarte. Wat.
Nee, als in seks.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in relatie?
Ik had trouwens gisteren die jongen gedisst, die er van overtuigd was dat ie me ging regelen. Ik heb nog nooit een jongen zo beledigd gezien.
Die is echt lelijk. Zwart-wit is classic mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die dat ene zwart-goude adidas jasje dragen![]()
-wegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Het lijkt wel alsof er met Q-day het aantal meisjes verdubbeld wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Inb4 Allure en WD: ohh hij is zo cute en sexyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?Mii broertje trouwens.
En dan zelf blond of zwart haar hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Die is wel echt kklelijk, héquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Ja die.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou hem geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat jasje is zo lelijk heuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij zijn haren totally gay.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, was dat daar bij jullie ook zo?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er met Q-day het aantal meisjes verdubbeld wordt.
Goede inb4 gecalled, mensen geef mij eer.quote:
Maar jij hebt een matjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat heeft hij zijn haren totally gay.
quote:Hoe peniskanker behandeld wordt, hangt onder meer af van de plek en de omvang van het gezwel, wel of geen uitzaaiingen en iemands algemene gezondheidstoestand.
De behandelingsmethoden zijn onder te verdelen in operatief ingrijpen, bestralingstherapie en chemotherapie. Tegenwoordig probeert men peniskanker zoveel mogelijk te behandelen met bestraling en chemotherapie en niet door de penis gedeeltelijk of geheel te verwijderen, omdat dit grote psychische problemen kan veroorzaken.
Ja, abnormaal. Volgens mij al die 15-jarige chickies die heel soms op stap gaan die daarvoor zorgen. Normaal zie je die niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, was dat daar bij jullie ook zo?Echt niet normaal hoor. Ik vraag me af waar al die sma's normaal zijn
In grunn waren ze allemaal weg. Alleen maar oldiesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, was dat daar bij jullie ook zo?Echt niet normaal hoor. Ik vraag me af waar al die sma's normaal zijn
Dankjewel.quote:
Mr. Yummy.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze. En een mintgroene. En een diepblauwe en een donkerblauwe en een paarse en een zwarte. Wat.
Ik ben er vorig jaar geweest, twaalf uur achter elkaar knallen en de locatie is geweldig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, daar wil ik ook echt een keer naartoe
Ik heb wel gel in mijn haren, faalhaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij hebt geen gel in je haren en bent vroeger gepest.
Burn!
Er moet elke maand een Koninginnedag komenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, abnormaal. Volgens mij al die 15-jarige chickies die heel soms op stap gaan die daarvoor zorgen. Normaal zie je die niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er moet elke maand een Koninginnedag komen
Richting Amsterdam gok ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, we moeten binnenkort de migratie van 15-17-jarige smatjes in kaart gaan brengen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Koninginnedag is een soort carnaval maar dan met normale muziek en mensen die normaal praten.
En ietwat normalere kleding.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Koninginnedag is een soort carnaval maar dan met normale muziek en mensen die normaal praten.
Ik had zo'n oranje opblaashandquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben er wel trots op dat ik niks oranjes droeg. En die sma ook niet.
Ik doe geen uitspraken, maar heel kort geleden iigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als in seks.
Wat heb je gedaan bij 'm?
Hij snapt de game niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken, maar heel kort geleden iig.
Nou, het mooie is dat ik niks heb hoeven doen. Ik was echt zo dronken, en hij was me de hele fucking tijd aan het bellen/smsen alles. Maarja, ik gewoon niet reageren natuurlijk. Belt ie een vriendin van me op want zij is een huisgenoot van hem, en zij met d'r stomme hoofd vertellen waar we stonden. Dus hij binnen 2 minuten present. Ik hem alleen maar afkankeren enzo, want ik had geen zin in hem. Gingen we terug met de trein, ik dacht ach, even teasen en zo dus hij had meteen weer goede hoop. Komen we aan, zegt m'n vriendin oke wij gaan naar de stad, onze vriendjes wachten daar.
Hij:![]()
![]()
.
Was ie daarna kankerboos met de taxi weggegaan. Nog 15 smsjes gehad, fucking kwaad alles
! Hihi
.
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken, maar heel kort geleden iig.
Nou, het mooie is dat ik niks heb hoeven doen. Ik was echt zo dronken, en hij was me de hele fucking tijd aan het bellen/smsen alles. Maarja, ik gewoon niet reageren natuurlijk. Belt ie een vriendin van me op want zij is een huisgenoot van hem, en zij met d'r stomme hoofd vertellen waar we stonden. Dus hij binnen 2 minuten present. Ik hem alleen maar afkankeren enzo, want ik had geen zin in hem. Gingen we terug met de trein, ik dacht ach, even teasen en zo dus hij had meteen weer goede hoop. Komen we aan, zegt m'n vriendin oke wij gaan naar de stad, onze vriendjes wachten daar.
Hij:![]()
![]()
.
Was ie daarna kankerboos met de taxi weggegaan. Nog 15 smsjes gehad, fucking kwaad alles
! Hihi
.
Ciaoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga nu een zaterdagavond beleven. Buiten de deur. Met mensen enzo. Brrr.
Wish me luck.
Hier mijn beeldschone matje, voordat je het vergeet te bekijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wish me luck.
Gemiste kans chick.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb best spijt dat ik met carnaval niet met Sky en Otis en Chuck en co ben meegegaan.
Blijf je daar dan slapen ergens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, twaalf uur achter elkaar knallen en de locatie is geweldig.
Uithoudingsvermogen +1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wish me luck.
Wil je nu niet meer met me sjansen en dansen en drinken en ghb in mijn drankje doen?quote:
Hahaha, zij had ons kunnen rapen die zondag.quote:
Eerste 3 niet. Laatste wel. =$quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je nu niet meer met me sjansen en dansen en drinken en ghb in mijn drankje doen?
True. Stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaha, zij had ons kunnen rapen die zondag.
Bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tevens; Mensen die niet uitgaan maar 300 gaan kijken.
Je krijgt inderdaad niet vaak een kans om je te laten uitwonen door een aantal mensen die je niet kent, tegelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb best spijt dat ik met carnaval niet met Sky en Otis en Chuck en co ben meegegaan.
Wel 300 kijken tock?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BedanktIk ga echt niet uit, ik ben fucking moe
Die is van Fifa10quote:
duidelijkquote:
De auto daar parkeren en de volgende dag pas terug gaan.quote:
Ik kan heul goede vriendjes met ze worden. Zonder seks.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad niet vaak een kans om je te laten uitwonen door een aantal mensen die je niet kent, tegelijk.
SPARTAquote:
Ik weet niet, er waren sowieso weinig bekendenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is wel echt rijk, dus beter hou ik hem achter de hand.
Waarom heb ik jou niet gezien?
Heb ik geen GHB voor nodig.quote:
Beter doen we dan nog een keer. Met Skylark en All erbij. Kwartet tongzoen. Jeweet.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan heul goede vriendjes met ze worden. Zonder seks.
Ja zelfs ik zag niet veel bekenden, terwijl ik er zelf vandaan komquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, er waren sowieso weinig bekenden. Vorig jaar kende ik half Eindhoven. Beter daten we een keer.
En dan terugrijden zonder geslapen te hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De auto daar parkeren en de volgende dag pas terug gaan.
De nacht op het parkeerterrein bij de auto doorbrengen, daar is tevens de illegale afterparty.
Ja, maar wel nuchter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En dan terugrijden zonder geslapen te hebben?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter doen we dan nog een keer. Met Skylark en All erbij. Kwartet tongzoen. Jeweet.
Nacht (was fucking rustig trouwens?!?) gewoon Stratum, voornamelijk Today omdat ik dat smatje dat ik naar binnen had geholpen (die kenden we uit de busquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja zelfs ik zag niet veel bekenden, terwijl ik er zelf vandaan kom.
Waar was je geweest?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Tevens; Mensen die niet uitgaan maar 300 gaan kijken.
Ah, okéquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:23 schreef Potloodvis het volgende:
Wel de terugweg allemaal een stuk rijden, voordat je gekke ideeën krijgt.
Na een tijdje vind je ze allemaal chillquote:
Het valt mee, op zo'n feest moet je toch vooral water en cola drinken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsnog fucking dom maarjaMaar lijkt me wel echt heel vet feest ja
Hm ik was alleen dag in Eindje. Maar meeste tijd stationsplein, echt dikke vette kankerdrukte jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nacht (was fucking rustig trouwens?!?) gewoon Stratum, voornamelijk Today omdat ik dat smatje dat ik naar binnen had geholpen (die kenden we uit de bus) daar moest regelen, en gewoon wat kroegen langsgegaan.
En dag eerst Stationsplein, maar dat was echt far too busy. Dus toen zijn we gaan chillen op Stadhuisplein, zeg maar bij die verhoging bij de ingang.
Ik vond het daar wel chill hoor, was niet zo druk en tot Don Diablo goede beats. Smack My Bitch Up enzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm ik was alleen dag in Eindje. Maar meeste tijd stationsplein, echt dikke vette kankerdrukte ja. Maargoed, gewoon er tussen proppen
. En heel even bij 18 september plein, stratum enzo. Stadhuisplein is altijd zo kut met die hekken
.
Stadhuisplein is tegenover het Stadhuis. Niet bij de Laurenskerk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
Stadhuisplein is bij het stadhuis zelf?
Of bij zo'n soort kerk?
Ik had beef op mijn hamburger.quote:
WATquote:
Geeeeeeen idee meer wie ik heb zien draaien. Is aan me voorbij gegaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond het daar wel chill hoor, was niet zo druk en tot Don Diablo goede beats. Smack My Bitch Up enzo! Ik heb echt weinig gedronken, is zo'n gedoe met halen.
Jij beef. No way. Alleen met Otis dan.quote:
Nee, met zo'n sjappie van 24. Ik liep daarlangs en het duurde lang dus ik wilde porren met m'n elleboog in het voorbijgaan, maar toen kwam net een opening en knalde ik hem vol op z'n ruggegraatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Beef met een 14 jarige knul dan? Iets anders komt daar niet.
[..]
Geeeeeeen idee meer wie ik heb zien draaien. Is aan me bij gegeaan.
Mensen die porrenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, met zo'n sjappie van 24. Ik liep daarlangs en het duurde lang dus ik wilde porren met m'n elleboog in het voorbijgaan, maar toen kwam net een opening en knalde ik hem vol op z'n ruggegraat. Dus hij fucking boos doen, maar zijn vrienden zo: RUSTIG KOOS we pakken hem wel een andere keer' en hielden hem tegen. Anders was ik ondanks m'n matties volgens mij best wel in elkaar gebeukt, want zij waren met een stuk of 7 van die bouwvakkers
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
Zelfs als ik een kamper en met 100 vrienden die me helpen zie ik de lol er niet van in om uit te gaan om te rellen.
Dan ben je ook geen echte kamper.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
Zelfs als ik een kamper en met 100 vrienden die me helpen zie ik de lol er niet van in om uit te gaan om te rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |