Aii hard.quote:
Alle bets gaan uiteraard via mij. Notering bij Mozy - WF is 2.20 voor Mozy, 13.60 voor WF.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben voor een beef-meet, waarin iedereen die zegt dat ie een ander in elkaar slaat het ook echt doet.
Slaan is voor de zwakken onder ons.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben voor een beef-meet, waarin iedereen die zegt dat ie een ander in elkaar slaat het ook echt doet.
Haha.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle bets gaan uiteraard via mij. Notering bij Mozy - WF is 2,20 voor Mozy, 13,60 voor WF.
Ka-ching, kassa voor mij dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle bets gaan uiteraard via mij. Notering bij Mozy - WF is 2.20 voor Mozy, 13.60 voor WF.
En voor alles met mij erin is C_N 1.01.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle bets gaan uiteraard via mij. Notering bij Mozy - WF is 2.20 voor Mozy, 13.60 voor WF.
Ik moest even nadenken voordat ik dat snapte.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is hoe vaak je de inzet krijgt uitbetaald.
Behalve de klassieker Laki - C_N. Hier kan alleen op een draw gebet worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En voor alles met mij erin is C_N 1.01.
Als je 1 euro inzet krijg je dus 2 euro 20 als jij wint, en 13 euro 60 als WF wint. De kans is dus veel groter dat jij wint, vandaar dat je minder uitbetaald krijgt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken voordat ik dat snapte.
Leg me uit hoe je moet wedden PLEASEquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laki snapt er geen knar van, da's een ander verhaal.
Ik had het al door.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je 1 euro inzet krijg je dus 2 euro 20 als jij wint, en 13 euro 60 als WF wint. De kans is dus veel groter dat jij wint, vandaar dat je minder uitbetaald krijgt.
Haha plak je dat vast?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo'n kanker plak bh hebben voor onder mijn nieuwe shirtje.
Kun je net zo goed een stuk touw erom binden, die houd de jesters slechts dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dan gvd niets aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet het wedden, maar de kans van mij klopt geen knar van.
Heb je een colosseum voor nodig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Behalve de klassieker Laki - C_N. Hier kan alleen op een draw gebet worden.
Moeilijk los te krijgen dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, blijft aan je titties plakken.
Bij het zien van mijn kapsel zouden jullie al kansloos zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Behalve de klassieker Laki - C_N. Hier kan alleen op een draw gebet worden.
Het gaat erom dat ik geen bandje aan de achterkant heb, snuggere kut.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een stuk touw erom binden, die houd de jesters slechts dicht bij elkaar.
Dan zie je nepelsquote:
quote:
Ik heb je pics al gezien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij het zien van mijn kapsel zouden jullie al kansloos zijn.
quote:
Dat is jouw kapsel helemaal niet. Je melkt het veel te veel uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij het zien van mijn kapsel zouden jullie al kansloos zijn.
Ik merkte het slechts even op, want push-up krijg je daarvan niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik geen bandje aan de achterkant heb, snuggere kut.
Het klopt zelfs als ik 120 mg speed heb genomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alleen als ik een fles Jägermeister heb gehad, dan klopt het.
Wd wil helemaal niet dat mensen als jij haar tepels zien.quote:
Wedden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is jouw kapsel helemaal niet. Je melkt het veel te veel uit.
Dat heb ik niet nodig met mijn cup C die niet hangt maar van haarzelf al prima up is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik merkte het slechts even op, want push-up krijg je daarvan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |