Haha plak je dat vast?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo'n kanker plak bh hebben voor onder mijn nieuwe shirtje.
Kun je net zo goed een stuk touw erom binden, die houd de jesters slechts dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dan gvd niets aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet het wedden, maar de kans van mij klopt geen knar van.
Heb je een colosseum voor nodig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Behalve de klassieker Laki - C_N. Hier kan alleen op een draw gebet worden.
Moeilijk los te krijgen dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, blijft aan je titties plakken.
Bij het zien van mijn kapsel zouden jullie al kansloos zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Behalve de klassieker Laki - C_N. Hier kan alleen op een draw gebet worden.
Het gaat erom dat ik geen bandje aan de achterkant heb, snuggere kut.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een stuk touw erom binden, die houd de jesters slechts dicht bij elkaar.
Dan zie je nepelsquote:
quote:
Ik heb je pics al gezien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij het zien van mijn kapsel zouden jullie al kansloos zijn.
quote:
Dat is jouw kapsel helemaal niet. Je melkt het veel te veel uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij het zien van mijn kapsel zouden jullie al kansloos zijn.
Ik merkte het slechts even op, want push-up krijg je daarvan niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik geen bandje aan de achterkant heb, snuggere kut.
Het klopt zelfs als ik 120 mg speed heb genomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alleen als ik een fles Jägermeister heb gehad, dan klopt het.
Wd wil helemaal niet dat mensen als jij haar tepels zien.quote:
Wedden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is jouw kapsel helemaal niet. Je melkt het veel te veel uit.
Dat heb ik niet nodig met mijn cup C die niet hangt maar van haarzelf al prima up is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik merkte het slechts even op, want push-up krijg je daarvan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |