En dan zelf blond of zwart haar hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die dat ene zwart-goude adidas jasje dragen![]()
Die is wel echt kklelijk, héquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die dat ene zwart-goude adidas jasje dragen![]()
Ja die.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?Mii broertje trouwens.
Ik zou hem geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat jasje is zo lelijk heuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij zijn haren totally gay.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, was dat daar bij jullie ook zo?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er met Q-day het aantal meisjes verdubbeld wordt.
Goede inb4 gecalled, mensen geef mij eer.quote:
Maar jij hebt een matjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat heeft hij zijn haren totally gay.
quote:Hoe peniskanker behandeld wordt, hangt onder meer af van de plek en de omvang van het gezwel, wel of geen uitzaaiingen en iemands algemene gezondheidstoestand.
De behandelingsmethoden zijn onder te verdelen in operatief ingrijpen, bestralingstherapie en chemotherapie. Tegenwoordig probeert men peniskanker zoveel mogelijk te behandelen met bestraling en chemotherapie en niet door de penis gedeeltelijk of geheel te verwijderen, omdat dit grote psychische problemen kan veroorzaken.
Ja, abnormaal. Volgens mij al die 15-jarige chickies die heel soms op stap gaan die daarvoor zorgen. Normaal zie je die niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, was dat daar bij jullie ook zo?Echt niet normaal hoor. Ik vraag me af waar al die sma's normaal zijn
In grunn waren ze allemaal weg. Alleen maar oldiesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, was dat daar bij jullie ook zo?Echt niet normaal hoor. Ik vraag me af waar al die sma's normaal zijn
Dankjewel.quote:
Mr. Yummy.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze. En een mintgroene. En een diepblauwe en een donkerblauwe en een paarse en een zwarte. Wat.
Ik ben er vorig jaar geweest, twaalf uur achter elkaar knallen en de locatie is geweldig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, daar wil ik ook echt een keer naartoe
Ik heb wel gel in mijn haren, faalhaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij hebt geen gel in je haren en bent vroeger gepest.
Burn!
Er moet elke maand een Koninginnedag komenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, abnormaal. Volgens mij al die 15-jarige chickies die heel soms op stap gaan die daarvoor zorgen. Normaal zie je die niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er moet elke maand een Koninginnedag komen
Richting Amsterdam gok ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, we moeten binnenkort de migratie van 15-17-jarige smatjes in kaart gaan brengen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Koninginnedag is een soort carnaval maar dan met normale muziek en mensen die normaal praten.
En ietwat normalere kleding.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Koninginnedag is een soort carnaval maar dan met normale muziek en mensen die normaal praten.
Ik had zo'n oranje opblaashandquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben er wel trots op dat ik niks oranjes droeg. En die sma ook niet.
Ik doe geen uitspraken, maar heel kort geleden iigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als in seks.
Wat heb je gedaan bij 'm?
Hij snapt de game niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken, maar heel kort geleden iig.
Nou, het mooie is dat ik niks heb hoeven doen. Ik was echt zo dronken, en hij was me de hele fucking tijd aan het bellen/smsen alles. Maarja, ik gewoon niet reageren natuurlijk. Belt ie een vriendin van me op want zij is een huisgenoot van hem, en zij met d'r stomme hoofd vertellen waar we stonden. Dus hij binnen 2 minuten present. Ik hem alleen maar afkankeren enzo, want ik had geen zin in hem. Gingen we terug met de trein, ik dacht ach, even teasen en zo dus hij had meteen weer goede hoop. Komen we aan, zegt m'n vriendin oke wij gaan naar de stad, onze vriendjes wachten daar.
Hij:![]()
![]()
.
Was ie daarna kankerboos met de taxi weggegaan. Nog 15 smsjes gehad, fucking kwaad alles
! Hihi
.
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken, maar heel kort geleden iig.
Nou, het mooie is dat ik niks heb hoeven doen. Ik was echt zo dronken, en hij was me de hele fucking tijd aan het bellen/smsen alles. Maarja, ik gewoon niet reageren natuurlijk. Belt ie een vriendin van me op want zij is een huisgenoot van hem, en zij met d'r stomme hoofd vertellen waar we stonden. Dus hij binnen 2 minuten present. Ik hem alleen maar afkankeren enzo, want ik had geen zin in hem. Gingen we terug met de trein, ik dacht ach, even teasen en zo dus hij had meteen weer goede hoop. Komen we aan, zegt m'n vriendin oke wij gaan naar de stad, onze vriendjes wachten daar.
Hij:![]()
![]()
.
Was ie daarna kankerboos met de taxi weggegaan. Nog 15 smsjes gehad, fucking kwaad alles
! Hihi
.
Ciaoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga nu een zaterdagavond beleven. Buiten de deur. Met mensen enzo. Brrr.
Wish me luck.
Hier mijn beeldschone matje, voordat je het vergeet te bekijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wish me luck.
Gemiste kans chick.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb best spijt dat ik met carnaval niet met Sky en Otis en Chuck en co ben meegegaan.
Blijf je daar dan slapen ergens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, twaalf uur achter elkaar knallen en de locatie is geweldig.
Uithoudingsvermogen +1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wish me luck.
Wil je nu niet meer met me sjansen en dansen en drinken en ghb in mijn drankje doen?quote:
Hahaha, zij had ons kunnen rapen die zondag.quote:
Eerste 3 niet. Laatste wel. =$quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je nu niet meer met me sjansen en dansen en drinken en ghb in mijn drankje doen?
True. Stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahaha, zij had ons kunnen rapen die zondag.
Bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tevens; Mensen die niet uitgaan maar 300 gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |