Nee, want ze spreken daar ook een andere taal enzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Drachten. Ligt dat uberhaupt wel in Nederland
?
Whehe nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sla die kankerhomo op z'n bek dan.
Drachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Sky. Jullie moet echt eens mee naar Drachten naar die tienerfeesten!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
Tienerparty in DrachtenNa al die verhalen van Chuckie
quote:
quote:
Ga je ook naar Defqon?quote:
Als in relatie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, All, hoelang heb jij al geen boy gehad dan?
Je wil wel gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Drachten. Ligt dat uberhaupt wel in Nederland
?
Jezus heeft me bezocht man.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat kom jij tof doen met je rozenkrans je ging eerst nog devoted christians bashen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze. En een mintgroene. En een diepblauwe en een donkerblauwe en een paarse en een zwarte. Wat.
Nee, als in seks.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in relatie?
Ik had trouwens gisteren die jongen gedisst, die er van overtuigd was dat ie me ging regelen. Ik heb nog nooit een jongen zo beledigd gezien.
Die is echt lelijk. Zwart-wit is classic mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die dat ene zwart-goude adidas jasje dragen![]()
-wegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Het lijkt wel alsof er met Q-day het aantal meisjes verdubbeld wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Inb4 Allure en WD: ohh hij is zo cute en sexyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?Mii broertje trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |