Boi, die zit bij mij op school he, hypebeast.quote:
haha ik voel me kut nu met mijn adidasjasjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boi, die zit bij mij op school he, hypebeast.
Mag je weer door posten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, waarom is mijn naam oranje. Zijn zij dom ofzo.
Haha, zag mij shinen met m'n gio-goj trainingsjas en pierce door m'n kin.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik voel me kut nu met mijn adidasjasjeRUZAKBOI.
Wat zeg jij, ik heb sowieso 5 Adidas jasjes omdat ik die shit altijd voor de halve prijs krijg in de Adidas store, connecties alles. Maar ik heb gewoon geen hip rugzakje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik voel me kut nu met mijn adidasjasjeRUZAKBOI.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, zag mij shinen met m'n gio-goj trainingsjas en pierce door m'n kin.
Gelukkig =$ Mijn broertje heeft wel van die plastic niketasjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij, ik heb sowieso 5 Adidas jasjes omdat ik die shit altijd voor de halve prijs krijg in de Adidas store, connecties alles. Maar ik heb gewoon geen hip rugzakje.
Ja, ik zocht ook goeie picca's maar niet echt dus. Maar we snappen elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, maar dan anders.
Waar zijn die bacpack bois als je ze nodig hebt.
Sla die kankerhomo op z'n bek dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gelukkig =$ Mijn broertje heeft wel van die plastic niketasjes!
K-dag is makkelijker dan K-nacht, dan krijg je alle sma's die van buiten Amsterdam komen en al dronken zijn als ze hier zijn en aangekomen. En gewoon bij Museumplein in de buurt, zijn we naast een groepje chick gaan zitten. Beetje gepraat enzo, en toen afterparty op een ander plein. Daar uiteindelijk met die sma gegaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo? Deed je gewoon overdag of 's avonds?
Wij hebben overdag alleen gechilled aan het stadhuisplein, gewoon rustig drinken op die verhoging (shout-out naar Lulu)
Hoax:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://i42.tinypic.com/292simt.jpg
KIJK DIE KAPSEL VRIENDEN
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Drachten. Ligt dat uberhaupt wel in Nederland
?
Iscool, gaan we wel mooiboistylo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Sky. Jullie moet echt eens mee naar Drachten naar die tienerfeesten!
Nee, want ze spreken daar ook een andere taal enzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
?
Whehe nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sla die kankerhomo op z'n bek dan.
Drachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Sky. Jullie moet echt eens mee naar Drachten naar die tienerfeesten!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
Tienerparty in DrachtenNa al die verhalen van Chuckie
quote:
quote:
Ga je ook naar Defqon?quote:
Als in relatie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, All, hoelang heb jij al geen boy gehad dan?
Je wil wel gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Allure_ het volgende:
?
Jezus heeft me bezocht man.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat kom jij tof doen met je rozenkrans je ging eerst nog devoted christians bashen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze. En een mintgroene. En een diepblauwe en een donkerblauwe en een paarse en een zwarte. Wat.
Nee, als in seks.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in relatie?
Ik had trouwens gisteren die jongen gedisst, die er van overtuigd was dat ie me ging regelen. Ik heb nog nooit een jongen zo beledigd gezien.
Die is echt lelijk. Zwart-wit is classic mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die dat ene zwart-goude adidas jasje dragen![]()
-wegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Het lijkt wel alsof er met Q-day het aantal meisjes verdubbeld wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Inb4 Allure en WD: ohh hij is zo cute en sexyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?Mii broertje trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |