Die had ik vroeger ookquote:
Tegen ze aan gaan staan en je hand tussen jou en hem in, tegen zijn edele deel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag gisteren echt een lekkere indo. Nee wacht, wel meerdere.
Hoe versier je die het beste? Ik heb het idee dat zij een andere aanpak nodig hebben.
Die 'poep' stukken hadden niet gehoeven. Dat Gino stukje is wel grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook. En ik blijf die Kutkop clip vet vinden
Ik ga het geheim niet zomaar verklappen ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag gisteren echt een lekkere indo. Nee wacht, wel meerdere.
Hoe versier je die het beste? Ik heb het idee dat zij een andere aanpak nodig hebben.
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tegen ze aan gaan staan en je hand tussen jou en hem in, tegen zijn edele deel.
Oh die had ik ookquote:
Die kwamen ook in Arnhem, maar het was te koud om daar op te wachtenquote:
Whehe. En ja, ik ging echt stuk toen ik dat de eerste keer zag, dat die vragensteller echt kijkt van wtfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die 'poep' stukken hadden niet gehoeven. Dat Gino stukje is wel grappig.
Wat zou ik die graag een keer rapen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).
Nog gehosseld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lugan het volgende:
Don Diablo was echt verschrikkelijk met z'n underground gedoe. Die daarvoor draaide tenminste niet voor de skills maar voor de mensen.
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Of gewoon goed lang aankijken in z'n ogen, dan komt ie vanzelf.
Ik denk dat hij zijn haar eerst nat maakt en dan de gel erin doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar bij mij ging het nooit echt glanzen, Chuckie. Hoeveel gooi jij er echt in?
Koninginnenacht wel, heb een 15-jarige laten vreemdgaanquote:
Whehe ok wacht. Toen gebruikte ik nog :quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar bij mij ging het nooit echt glanzen, Chuckie. Hoeveel gooi jij er echt in?
Ik wilde informatie over je achtergrond.quote:
Dat zijn ook kankereppo's. Je moet de eckte zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minder.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe ok wacht. Toen gebruikte ik nog :
[ afbeelding ]
Ja was ook 10 min na het douchen dacht ik die picca.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn haar eerst nat maakt en dan de gel erin doet.
Mensen die met 15-jarigen gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Lugan het volgende:
[..]
Koninginnenacht wel, heb een 15-jarige laten vreemdgaan![]()
.
ruzak?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minder.
quote:
Zei ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja was ook 10 min na het douchen dacht ik die picca.
Ja, van die adidasboi's met nikes en hippe rugzakjes.quote:
Waarom ken ik die term niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, van die adidasboi's met nikes en hippe rugzakjes.
Zoals?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde informatie over je achtergrond.
Wtf in Raalte wonen toch geen Indo's. Sinds wanneer is iedereen Indo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).
Doe de groeten aan Reetveter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf in Raalte wonen toch geen Indo's. Sinds wanneer is iedereen Indo.
Ik ga morgen naar Raalte, straks word ik ook Indo.
yeh. Maar ik ga het niet weer zeggen, we mochten geen hosselverhalen plaatsen in de SC.quote:
Ja ik dacht wel aan rugzak maar ik snapte het dan nog nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja lul, veel andere woorden kun je er niet van maken dus je snapt vast wel dat het rugzak is.
Dag of nacht? Nacht he, 's middags is très lastig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
yeh. Maar ik ga het niet weer zeggen, we mochten geen hosselverhalen plaatsen in de SC.
Tik 'm trouwens aan, g.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
yeh. Maar ik ga het niet weer zeggen, we mochten geen hosselverhalen plaatsen in de SC.
Denk niet dat ik hem zie, want is 's ochtends vroeg en het is een wedstrijd met paarden.quote:
Nee gewoon gister. Nacht was minder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef Lugan het volgende:
[..]
Dag of nacht? Nacht he, 's middags is très lastig.
Ik wil wel even een voorbeeld zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik dacht wel aan rugzak maar ik snapte het dan nog nietMaar nu wel hoor.
Hahahaquote:
Hij moet voetballen morgenochtend met de 1. Maakt de kans nog kleiner.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem zie, want is 's ochtends vroeg en het is een wedstrijd met paarden.![]()
Maar anders zal ik dat wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |