Die had ik vroeger ookquote:
Tegen ze aan gaan staan en je hand tussen jou en hem in, tegen zijn edele deel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag gisteren echt een lekkere indo. Nee wacht, wel meerdere.
Hoe versier je die het beste? Ik heb het idee dat zij een andere aanpak nodig hebben.
Die 'poep' stukken hadden niet gehoeven. Dat Gino stukje is wel grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook. En ik blijf die Kutkop clip vet vinden
Ik ga het geheim niet zomaar verklappen ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag gisteren echt een lekkere indo. Nee wacht, wel meerdere.
Hoe versier je die het beste? Ik heb het idee dat zij een andere aanpak nodig hebben.
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tegen ze aan gaan staan en je hand tussen jou en hem in, tegen zijn edele deel.
Oh die had ik ookquote:
Die kwamen ook in Arnhem, maar het was te koud om daar op te wachtenquote:
Whehe. En ja, ik ging echt stuk toen ik dat de eerste keer zag, dat die vragensteller echt kijkt van wtfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die 'poep' stukken hadden niet gehoeven. Dat Gino stukje is wel grappig.
Wat zou ik die graag een keer rapen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Luister naar haar, zij is goed met indo's (vooral die uit Raalte).
Nog gehosseld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lugan het volgende:
Don Diablo was echt verschrikkelijk met z'n underground gedoe. Die daarvoor draaide tenminste niet voor de skills maar voor de mensen.
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Of gewoon goed lang aankijken in z'n ogen, dan komt ie vanzelf.
Ik denk dat hij zijn haar eerst nat maakt en dan de gel erin doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar bij mij ging het nooit echt glanzen, Chuckie. Hoeveel gooi jij er echt in?
Koninginnenacht wel, heb een 15-jarige laten vreemdgaanquote:
Whehe ok wacht. Toen gebruikte ik nog :quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar bij mij ging het nooit echt glanzen, Chuckie. Hoeveel gooi jij er echt in?
Ik wilde informatie over je achtergrond.quote:
Dat zijn ook kankereppo's. Je moet de eckte zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens proberen. Maar van die ruzak indo'tjes vind ik dan weer iets minder.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe ok wacht. Toen gebruikte ik nog :
[ afbeelding ]
Ja was ook 10 min na het douchen dacht ik die picca.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn haar eerst nat maakt en dan de gel erin doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |