Ah Phineas & Ferb, dat heb ik echt nog nooit gezien. Zap altijd weg als het begintquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PERRY HET VOGELBEKDIER, JONG, GEK. Phineas & Ferb.
Hoax, die is van 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
Deze is trouwens als bijlage voor mijn weddenschap, voor de tot nu toe gewetenlozen.
[ afbeelding ]
Het is supertof!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah Phineas & Ferb, dat heb ik echt nog nooit gezien. Zap altijd weg als het begint
Zo'n hardcore, natte kat, gelmatje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
Deze is trouwens als bijlage voor mijn weddenschap, voor de tot nu toe gewetenlozen.
[ afbeelding ]
Hmmz, misschien toch maar eens kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is supertof!Ik zapte ook altijd weg en nu laat ik het staan omdat ik moet lachen om Perry.
Kanker new kid.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gisteravond, net na het douchen.
Drie jaar geleden kwam mijn mat tot de schouders.
Je moet ook een beetje lachen om Perry he?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, misschien toch maar eens kijken
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
Wil je trouwens afbeeldingen zien van mijn nieuwe kapsel?
Wat een leugenaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wilde haren, iets kortere zijkanten en een matje.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
Luisteren jullie allemaal die Nederlandse rap?
Jonge ik post wel pic van mijn bazenhaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Is viessss patrickquote:
Yea maar wel alleen die commerciele zooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
Luisteren jullie allemaal die Nederlandse rap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |