Ik was daar ooit geweest met Chai, en het stikt er van de goedkope rotzooi, rotzooi, stinkende rotzooi, en lelijk rotzooi. En door die stinkende rotzooi meurt de hele winkel naar goedkoop plastic/rubber.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
Vinden jullie de Scapino ook niet zon kutwinkel?
Dat is niet de eerste keer dat hij te laat of niet komt opdagen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef MouzurX het volgende:
Ja wtf laidback luke was er niet? Heb tot half 6 bij stadhuisplein gestaan en don diablo stond er nog...
Kijk dat welgevormde zandloperfiguur van haar met die welgevormde rondingen en spontaan gezicht.quote:
Denk niet dat dat al te moeilijk kan zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:31 schreef Potloodvis het volgende:
Aandacht te kort, maar ik zou haar regelen.
Ik denk het ook niet, ook is ze vijftien jaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat dat al te moeilijk kan zijn.
Damn....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Potloodvis het volgende:
Wel een goed figuur voor die leeftijd.
[ afbeelding ]
Mkay, ik ga ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eerst misschien wel, maar er gaan nu alleen nog maar stomme mensen.
Jij was toch anoniem? Of verf je dan je gezicht zwart?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
Wil je trouwens afbeeldingen zien van mijn nieuwe kapsel?
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij was toch anoniem? Of verf je dan je gezicht zwart?
Nou dat ga ik echt doen joh.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
En mijn ogen zijn al bekend met een afbeelding, dus je kunt puzzelen.
Had jij vroeger flaporen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wilde haren, iets kortere zijkanten en een matje.
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik ben een keer mishandeld met uitgaan, heb drie best royale littekens achter mijn oor.
Maar ik snap niet.. hoe werd je mishandeld dan? Iemand krabde je of wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie ze zelf niet zitten, dus heb er geen problemen mee.
Nee, eerst bewusteloos geslagen met een glas een daarna hebben ze op mijn hoofd getrapt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik snap niet.. hoe werd je mishandeld dan? Iemand krabde je of wat?
Fucking triest zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, eerst bewusteloos geslagen met een glas een daarna hebben ze op mijn hoofd getrapt.
Klopt, de hoofddader heeft een half jaar moeten brommen en zijn homeboys twee maanden.quote:
Ik wou net tv gaan kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
Even mijn drinken hierheen verplaatsen, ik vind het best gezellig met ons tweeën.
Veel plezier, dan bel ik mijn vriendin wel even dat ik beschikbaar ben vanaf nu tot morgenvroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |