Ik was daar ooit geweest met Chai, en het stikt er van de goedkope rotzooi, rotzooi, stinkende rotzooi, en lelijk rotzooi. En door die stinkende rotzooi meurt de hele winkel naar goedkoop plastic/rubber.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
Vinden jullie de Scapino ook niet zon kutwinkel?
Dat is niet de eerste keer dat hij te laat of niet komt opdagen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef MouzurX het volgende:
Ja wtf laidback luke was er niet? Heb tot half 6 bij stadhuisplein gestaan en don diablo stond er nog...
Kijk dat welgevormde zandloperfiguur van haar met die welgevormde rondingen en spontaan gezicht.quote:
Denk niet dat dat al te moeilijk kan zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:31 schreef Potloodvis het volgende:
Aandacht te kort, maar ik zou haar regelen.
Ik denk het ook niet, ook is ze vijftien jaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat dat al te moeilijk kan zijn.
Damn....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Potloodvis het volgende:
Wel een goed figuur voor die leeftijd.
[ afbeelding ]
Mkay, ik ga ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eerst misschien wel, maar er gaan nu alleen nog maar stomme mensen.
Jij was toch anoniem? Of verf je dan je gezicht zwart?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
Wil je trouwens afbeeldingen zien van mijn nieuwe kapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |