Je krijgt inderdaad niet vaak een kans om je te laten uitwonen door een aantal mensen die je niet kent, tegelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb best spijt dat ik met carnaval niet met Sky en Otis en Chuck en co ben meegegaan.
Wel 300 kijken tock?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BedanktIk ga echt niet uit, ik ben fucking moe
Die is van Fifa10quote:
duidelijkquote:
De auto daar parkeren en de volgende dag pas terug gaan.quote:
Ik kan heul goede vriendjes met ze worden. Zonder seks.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad niet vaak een kans om je te laten uitwonen door een aantal mensen die je niet kent, tegelijk.
SPARTAquote:
Ik weet niet, er waren sowieso weinig bekendenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is wel echt rijk, dus beter hou ik hem achter de hand.
Waarom heb ik jou niet gezien?
Heb ik geen GHB voor nodig.quote:
Beter doen we dan nog een keer. Met Skylark en All erbij. Kwartet tongzoen. Jeweet.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan heul goede vriendjes met ze worden. Zonder seks.
Ja zelfs ik zag niet veel bekenden, terwijl ik er zelf vandaan komquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, er waren sowieso weinig bekenden. Vorig jaar kende ik half Eindhoven. Beter daten we een keer.
En dan terugrijden zonder geslapen te hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De auto daar parkeren en de volgende dag pas terug gaan.
De nacht op het parkeerterrein bij de auto doorbrengen, daar is tevens de illegale afterparty.
Ja, maar wel nuchter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En dan terugrijden zonder geslapen te hebben?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter doen we dan nog een keer. Met Skylark en All erbij. Kwartet tongzoen. Jeweet.
Nacht (was fucking rustig trouwens?!?) gewoon Stratum, voornamelijk Today omdat ik dat smatje dat ik naar binnen had geholpen (die kenden we uit de busquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja zelfs ik zag niet veel bekenden, terwijl ik er zelf vandaan kom.
Waar was je geweest?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Tevens; Mensen die niet uitgaan maar 300 gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |