quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
Koninginnedag- en nacht, weinig slaap, en allerlei stimulantia.
Same here, kater komt idd later. 0 motivatiequote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, het was me het weekendje weer wel, lekker bijgekomen van Koninginnedag in ieder geval, en nu weer aan het werk.
Dat viel in Oudenbosch anders behoorlijk in het waterquote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, het was me het weekendje weer wel, lekker bijgekomen van Koninginnedag in ieder geval, en nu weer aan het werk.
ja oke ik as rond uur of 10 in Oudenbosch boodschapjes aan het doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet hoe het er in de rest van Oudenbosch aan toe is gegaan, maar het heeft tot een uur of 12 geregend, daarna was het heel de dag droog. Nergens last van gehad in ieder geval.
Niet? 2 jaar geleden stond ik er tot mijn heupen in het water op sommige plekken hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben zelf ook verder niet bij ons in het dorp geweest, en heb er verder ook niets van meegekregen, maar op sommige plekken begint het al om 10 uur 's ochtends ofzo, dus misschien dat die wel wat last hebben gehad. Maar tis niet dat de haven buiten zijn oevers is getreden en heel Oudenbosch ondergelopen is.
Heb je geluk gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Toen hadden wij er ook amper last van, beetje zeiltje boven de bbq enzo, viel toen reuze mee.
Hehe, dacht ik zelf ook al, hopelijk zullen ze in huis geen ratjes zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:59 schreef teknomist het volgende:
Wat lief. Op de eerste foto lijken het wel ratjes.
Reken maar!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik zelf ook al, hopelijk zullen ze in huis geen ratjes zijn.
Wacht maar tot ze in je gordijnen gaan hangenquote:
Ik ga d'r voor zorgen dat ze genoeg hebben om aan te krabben, zodat ze niet de gordijnen in hoeven. Zit er ook al aan te denken om zelf een of meerdere krabpalen te maken, scheelt misschien toch weer wat centen, die dingen zijn ook niet goedkoop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in je gordijnen gaan hangen![]()
maar zelfs dat is dan schattig als ze zo klein zijn
NEEN!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef EDMAN- het volgende:
Nog iets boeiends te doen in West-Brabant vanacht/morgen?
Alweer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
Hopla, iemand nog meer het gevoel dat het maandag is?
Nee, maar ik had gelukkig heel de dag training in Utrecht, dus was niet op mijn werk vandaag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
Hopla, iemand nog meer het gevoel dat het maandag is?
Nou, ik zit niet in de detailhandel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Misschien heeft teknomist nog wel wat middeltjes om je voortaan tijdens vergaderingen niet in slaap te laten vallen, maar volgens mij zie je dan je collega's ook in leuke kleurtjes voorbij komen...
Of je vind je collega's ineens wel heel erg lief
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet in de detailhandel hoor.
Tja het is een vorm van handelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...Ik schat jou toch iets hoger in
![]()
Half jaar later kwam ik hem weer tegen, precies hetzelfde, toen zei ik maar heb je die fiets nou nog niet verkocht!
Als het maar niet regent want ik moet op de fiets weg vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja het is een vorm van handelen![]()
Maar wel slecht dat die fiets nog niet weg was dan...
-------------------------------------------------------------------------------
En een goedemorgen op deze nu vrijdag 7 Mei 2010.
De nacht is zwaar bewolkt en het is een graad of 7 buiten
De ochtend is betrokken met lichte motregen en ook een graad of 7
De middag betrokken met lichte motregen en een graad of 10
En de avond zwaar bewolkt met nevel en 6 graden.
Zo kwam ik in Roosendaal ook een keer een heel slim dealrtje tegen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...Ik schat jou toch iets hoger in
![]()
Half jaar later kwam ik hem weer tegen, precies hetzelfde, toen zei ik maar heb je die fiets nou nog niet verkocht!
Als het ECHT rustig is wel. Ik woonde tot voor kort in de dijken, en kwam bij Zegge de snelweg op, was perfect.quote:
En nu weer lekker naar het werk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
WEEEEEEEKEEEEND!!!!!
En nu op naar huis, snel omkleden, en dan naar de Griek om me helemaal vol te gooien met bier en vreten!
Altijsd baas boven baas he. Moest net nog moeilijk doen ook, gelukkig heb ik onderhandelingskillsquote:
Bij de Stok? Hoorde op de radio idd dat daar een "ongebruikelijke" file was. Iets gebeurd ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen! Ik stond vanochtend in de kijkersfile op de A58 net voor Roosendaal op dat punt waar de weg een stuk smaller wordt.
Ja daar, een kleine kettingbotsing, er waren geen gewonden ofzo te zien. En ongebruikelijk? Ik heb al eens vaker een botsing op dat punt gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij de Stok? Hoorde op de radio idd dat daar een "ongebruikelijke" file was. Iets gebeurd ofzo?
Ook al is er daar een botsing, dan nog is er "file"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja daar, een kleine kettingbotsing, er waren geen gewonden ofzo te zien. En ongebruikelijk? Ik heb al eens vaker een botsing op dat punt gezien.
Ojeetjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd miste ik je al een beetje
Ja, maar wel posten in het Tilburg-topic.quote:
Aaaaaahh!!! De aap komt uit de mouw! Automatic_ is vreemdgegaan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar wel posten in het Tilburg-topic.Regio-verrader!!!
Ja, ik kwam er per toeval achter omdat dat topic opeens in MyAT stond!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aaaaaahh!!! De aap komt uit de mouw! Automatic_ is vreemdgegaan!![]()
Hahahahahaquote:
Shit! Dan mag ik deze week van maandag - donderdag niet posten hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef teknomist het volgende:
Als je 1/3 van je dag in West-Brabant verkeert mag je hier best posten hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Aaaahh, the horror!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Shit! Dan mag ik deze week van maandag - donderdag niet posten hier
Ik zit nu in Port Zélande...
Ik moet zeggen dat ik dat normaal gesproken ook wel een beetje heb. Alhoewel ik wel van plan ben om deze week flink de bezem hier door de afdeling te halen. En ben wat dat betreft ook wel goed bezig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:36 schreef EDMAN- het volgende:
Maakt me niet uit waar ik ben op dit moment, heb het helemaal gehad met werken vandaag, BAH.
Als ik weet dat ik in een werkweek ook maar 1 dag vrij ben, dan heb ik al geen motivatie meer
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar het liefst zou ik gewoon een extreem lekker wijf willen hebben als vriendin, die tig keer zoveel verdient als ik en die dan zou zeggen, blijf jij maar lekker thuis hoor ventje, ik verdien toch genoeg.
Ben jij schoonmaker van beroep dan?quote:Ik moet zeggen dat ik dat normaal gesproken ook wel een beetje heb. Alhoewel ik wel van plan ben om deze week flink de bezem hier door de afdeling te halen. En ben wat dat betreft ook wel goed bezig.
Hehe, nu je grapjas nog aantrekken, misschien kan ik er dan wel om lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ben jij schoonmaker van beroep dan?
(* EDMAN- heeft lolbroek aangetrokken.)
Da's zeker waar! Wij hebben eerlijk gezegd alleen b2b iets van de crisis gemerkt, in de zin van klanten die projecten op hold zetten, of even systeembeheer annuleren enzo, maar niet echt veel. Particuliere verkoop merken we er in ieder geval helemaal niets van, moet ook zeggen dat we vanaf oktober 2008 een webshop hebben, en die loopt als een tierelier. Met dank aan de Tweakers pricewatch en kieskeurig.nl, als je daar hoog staat scheelt het al snel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het druk is, ik werk op de IT-afdeling van een bouwbedrijf. BOUW.. dan weet je het welCRISISSS
Succes met zoeken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar het liefst zou ik gewoon een extreem lekker wijf willen hebben als vriendin, die tig keer zoveel verdient als ik en die dan zou zeggen, blijf jij maar lekker thuis hoor ventje, ik verdien toch genoeg.
Beetje CAD-CAMMEN?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het druk is, ik werk op de IT-afdeling van een bouwbedrijf. BOUW.. dan weet je het welCRISISSS
quote:
Nee, maar wel omdat je wordt met dt schrijft!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit ook weleens in Breda... wordt ik u verbannen?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat je wordt met dt schrijft!
Ach typ echt in ieder geval nog niet als EGT.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat je wordt met dt schrijft!
Ik heb echt een rothekel aan DT.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ach typ echt in ieder geval nog niet als EGT.
Sorry ben nooit goed geweest in het DT gedoe.
DP daarentegen.quote:
DT kan anders ook behoorlijk lekker zijn hoor.quote:
Ik heb gelukkig een spellingscontrole in mijn browser dus alle typefouten worden rood gearceerd. Grammaticale fouten worden er niet uitgehaald maar die maak ik dan gelukkig ook niet zo vaak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik probeer heel vaak voltooid deelwoorden te vermijden![]()
Juist vanwege het d/t probleem. Wel is het zo dat ik, wanneer ik het dan na ga lezen, de fouten er zo uithaal
Zowel bij mijzelf als bij andere mensen.
Ik heb dat ook, maar niet overalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een spellingscontrole in mijn browser dus alle typefouten worden rood gearceerd. Grammaticale fouten worden er niet uitgehaald maar die maak ik dan gelukkig ook niet zo vaak.
Herkenbaar. Ik had me verslapen vanochtend en ja hoor, ik snijd mezelf met het scheren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Laat dat goeie er maar vanaf.Als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die dagen dat vanaf het moment dat je uit bed stapt, er vanalles mis gaat. Sta ik te douchen, valt ineens de stroom uit, dus koude douche
![]()
Pleurt dus iedere keer de aardlekschakelaar eruit. Kon ik dus ook geen broodjes afbakken in mijn oven.
Uiteindelijk toch nog gelukt, maar had dus geen tijd meer om nog ff rlxd een peukie te roken.
Gelukkig nu al weer wat afgekoeld, maar ik zat me net toch pisnijdig in de auto. Ik trek dat echt slecht als ik net uit bed ben en er gelijk van alles mis gaat. Maarja, das dan ook het nadeel als je geen ochtendmens bent.
Hopelijk vanavond geen problemen met de stroom, ik heb daar dus echt 0,0 verstand van. Kon niet eens een koffiezetapparaat en een oven aanhebben vanochtend, en dan ineens gaat het weer wel. Ik haat die vage problemen.
Eerste wat in me opkomt is dat ze misschien achter een drugskoerier aanzaten die wat spul de auto uit geflikkerd heeft ofzo. Dat ze het met een drugshond opsporen misschien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:42 schreef teknomist het volgende:
Vanochtend trouwens iets raars op de A58 bij Bosschenhoofd. Opeens remt iedereen, gevaarlichten aan, enfin je kent het wel. Op de linkerbaan zie ik een politiebusje staan en er komt een agent uit met een hond. Een minuut later gaat alles weer rijden, zie ik iets voor Etten-Leur op de vluchtstrook dat busje staan met nog een politie-auto erbij. Heel vaag.
Dat zou kunnen, maar Roosendaal-Breda lijkt me geen logische route voor een drugskoerier...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerste wat in me opkomt is dat ze misschien achter een drugskoerier aanzaten die wat spul de auto uit geflikkerd heeft ofzo. Dat ze het met een drugshond opsporen misschien.
Met veel suiker en melk en een koekje.quote:
Ik lust wel koffie, alleen werkt het altijd heel erg op mijn darmen. Dus ik hoef je vast niet te vertellen wat er gebeurd als ik 's ochtends koffie ga drinken, en er ook nog een peuk bij rook. Dan moet ik echt heeeel hard rennen wil ik op tijd zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met veel suiker en melk en een koekje.
Maar 's ochtends vroeg prefereer ik meer een paar stevige bakken zwarte kovvie.
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik lust wel koffie, alleen werkt het altijd heel erg op mijn darmen. Dus ik hoef je vast niet te vertellen wat er gebeurd als ik 's ochtends koffie ga drinken, en er ook nog een peuk bij rook. Dan moet ik echt heeeel hard rennen wil ik op tijd zijn.
Idd, is toch weer een half uur op een werkdagquote:
Werken is niet echt jouw ding hè EDMAN-?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Idd, is toch weer een half uur op een werkdag
net 2 uur vergadert met een HONGER! ging kapot he
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:48 schreef EDMAN- het volgende:
Ik werk om te leven, niet andersom
hij rommelde niet, het was meer een soort misselijk, leeg gevoel (+ moeheid want ben weer te laat gaan slapen aangezien het 'alweer bijna weekend was')
Ik welquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou ik weet zeker dat ik me nooit zou vervelen hoor als ik niet zou hoeven te werken!
Zijn er geen dingen die je leuk zou vinden als hobby ofzo? Al ga je kantklossen, als je dat leuk zou vinden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik welDat had ik ook altijd bij de 6weken zomervakantie....
Ik kan zo 1,2,3 niets bedenkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zijn er geen dingen die je leuk zou vinden als hobby ofzo? Al ga je kantklossen, als je dat leuk zou vinden bijvoorbeeld.
Ik zou nooit in een afkickkliniek komen (ja, om daar te werken misschien, haha)quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef EDMAN- het volgende:
Dat is ook wel een goeie ja, verveling
Ik denk dat ik binnen 1 jaar in een afkickkliniek zit voor .... (vanalles mogelijk, vul zelf maar in)
Maar dat heeft ook weer met geld te maken, als ik (erg) rijk zou zijn, zou ik me ook niet vervelen
Ik moet zeggen dat ik wel gevoelig voor verslavingen ben, o.a. roken, maar of ik het ooit zover zou laten komen om zwaar verslaafd aan drugs te raken, ik weet niet. Eerder een sexverslaving à la Tiger Woods denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit in een afkickkliniek komen (ja, om daar te werken misschien, haha)
Nope, ik zie hier geen één verslaving om de hoek komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel gevoelig voor verslavingen ben, o.a. roken, maar of ik het ooit zover zou laten komen om zwaar verslaafd aan drugs te raken, ik weet niet. Eerder een sexverslaving à la Tiger Woods denk ikMaarja, da's van te voren makkelijk praten natuurlijk.
Bij mij kwam er laatst nog een verslaving om de hoek, was wel vriendelijk, beleefd groeten enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, ik zie hier geen één verslaving om de hoek komen
Gezelligquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mij kwam er laatst nog een verslaving om de hoek, was wel vriendelijk, beleefd groeten enzo
Dan ben jij een heel braaf meisje!
Heel goed van jou, maar je drinkt toch af en toe wel eens een drankje ofzo? Of ben je echt geheelonthouder geworden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig
En ja, dat ben ik! Qua roken/alcohol/drugs wel
Ik ben niet altijd braaf geweest hoor, haha.
Ja hoor, ik drink af en toe wel wat, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het écht lekker vind.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heel goed van jou, maar je drinkt toch af en toe wel eens een drankje ofzo? Of ben je echt geheelonthouder geworden?
Trouwens ideaal moment voor een tvp voor spannende verhalen van Automatic_
Als ik hem voel hangen ga ik gewoon doorquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik drink af en toe wel wat, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het écht lekker vind.
En ik ken wel goed mijn grenzen, haha. Als ik hem voel hangen, dan stop ik braaf![]()
HahahahahaNee, ik moet eerlijk zeggen dat ik op sommige vlakken niet echt heilig ben & soms wel denk; Oeh... Waar ben ik in godsnaam mee bezig geweest
Ik niet, want ik hoef niet te kotsenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik hem voel hangen ga ik gewoon door![]()
Maareh, welke vlakken dan?Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hoor!
Nou da's voor mij ook al een eeuwigheid geleden dat ik gekotst heb van drank. Da's alleen als ik vanalles door mekaar drink, maar dat doe ik niet snel. Ik heb wel eens dat ik niet meer weet hoe ik thuis gekomen ben. Leuk als je maten dan de volgende dag lachend vertellen dat je tot 5x toe in dezelfde sloot bent gepleurd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet, want ik hoef niet te kotsen
Hahahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou da's voor mij ook al een eeuwigheid geleden dat ik gekotst heb van drank. Da's alleen als ik vanalles door mekaar drink, maar dat doe ik niet snel. Ik heb wel eens dat ik niet meer weet hoe ik thuis gekomen ben. Leuk als je maten dan de volgende dag lachend vertellen dat je tot 5x toe in dezelfde sloot bent gepleurd.
En ik meestal degene die ze aan moet horenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaIk ben meestal degene die met alle verhalen komt
Hihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En ik meestal degene die ze aan moet horen
Niet om het één of ander, maar elke dag een biertje of nog beter een glas wijn is goed voor hart en bloedvaten. Wetenschappelijk bewezen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
Alcohol, maar inderdaad, stoppen als het teveel wordt, ik wou dat ik het kon. Hoe meer ik drink hoe meer ik wil drinken
maarja, zolang het doordeweeks beperkt blijft en ik geen problemen ondervind vind ik het prima(zo begon elke alcoholist volgens mij, maargoed
)
Kutquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Volgens de officiële zaken ben je al een alcoholist bij 2 of 3 drankjes per dag
Haha. Ik vind het een belachelijke grens hoorquote:
Bron? Naar wat ik begrepen heb begint het bij 6 glazen per dag. Anders zou ik ook alcoholist zijn, met mijn 2 biertjes per avond. En het is ook niet zo dat ik niet zonder die 2 pilsjes kan, want als ik op een doordeweekse avond ergens naartoe ga, drink ik niet bij thuiskomst nog een biertje voor het slapen, dan ga ik gewoon gelijk naar bed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Same here, ik heb een hobby wat veel tijd in beslag neemt (muziek maken) en wat continu uitdagingen biedt en waarbij je nooit uitgeleerd bent. Daarnaast zou ik weer moderator van fok worden en gewoon alle je dagelijkse bezigheden heel langzaam en relaxt uitoefenen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou ik weet zeker dat ik me nooit zou vervelen hoor als ik niet zou hoeven te werken!
Ik heb best wel een heftig drank- en drugsverleden; gelukkig is het alleen in een experimentele en recreatieve fase gebleven. Tegenwoordig doe ik hooguit 2x per jaar een pilletje of wat sos. Daarnaast heb ik (met uitzondering van Koninginnedag) sinds een maand al geen druppel alcohol meer tot me genomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik drink af en toe wel wat, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het écht lekker vind.
En ik ken wel goed mijn grenzen, haha. Als ik hem voel hangen, dan stop ik braaf![]()
HahahahahaNee, ik moet eerlijk zeggen dat ik op sommige vlakken niet echt heilig ben & soms wel denk; Oeh... Waar ben ik in godsnaam mee bezig geweest
Ja, dat vind ik zulke onzin. Twee a drie drankjes per dag is de hoeveelheid waarbij drankgebruik nog gezonder is dan geheelonthouding. Daarna gaat het schadelijk worden (is natuurlijk relatief en erg afhankelijk van je leeftijd). Naar mijn mening ben je een alcoholist als je niet meer zonder kunt en er dus geestelijk en/of lichamelijk van afhankelijk bent... Anders zou elke student en Bourgondiër een alcoholist zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, gevarenzone!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Enige vreemde is dat ik tegenwoordig geen katers meer heb, dit klinkt goed, maar in feite geeft m'n lichaam geen waarschuwing meer![]()
Ja, het was dit of morgen met een kater terugrijden. Overigens ben ik (in tegenstelling tot wat op dit kaartje zichtbaar is) via de A28 naar huis terug gereden en oeh wat is die snelweg heerlijk scheuren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:18 schreef Fredo55 het volgende:
Zo dan, je bent langer onderweg dan dat je feest.![]()
Al is autorijden wel tof, vind ik dan.
Inderdaad zeg, het traject ligt er al grotendeels.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:04 schreef teknomist het volgende:
Ja, dat gebeurt nu toch ook al?Maak er dan een snelweg van...
quote:
Zo'n soort ritje had ik pas geleden ook, wel iets meer dan een halve tank leeggeredenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:18 schreef teknomist het volgende:
En maar een halve tank weggereden, lang leve de zuinige auto.
Nog Heikneuters gezien?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tijd om de hond uit te laten op de Kalmhoutse Heide.
Nee.quote:
Is dit weekend het KPJ van Oud gastel niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moest gisteravond vroeg naar bed, maar volgens mij was er bij mij in de buurt ergens een KPJ feest ofzo, nog een uur wakker gelegen van die kut muziek.
Twee weken geleden was het in Woensdrecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dit weekend het KPJ van Oud gastel niet?
Ja komt toch omdat de horeca gelegenheden hebben gezeikt over dat t te zware concurrentie is voor de horeca?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het niet weten, maar die van Gastel wordt hier niet in de buurt gehouden, dus die kan ik niet gehoord hebben. Misschien is het wel wat anders geweest, het was in ieder geval kutmuziek!
Ik las trouwens wel een kop in het lokale krantje, dat het geen onbeperkt zuipen meer was bij de KPJ feesten, en dat ze daar niet zo blij mee waren, maar wel gingen proberen om er een mouw aan te passen zeg maar.
Stik hip natuurlijk!quote:
Ik moet studerenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk.![]()
Ga jij nog iets boeiends doen dan?
Ja...quote:
Van mij mag dat wel hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nja, gelukkkig dat de zon dan niet schijnt.
Ja, wij hebben heel de dag zon in onze achtertuin, maar dan is het super warmquote:
Waarom niet gewoon heerlijk in de zon, het was niet zo extreem warm vandaagquote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben heel de dag zon in onze achtertuin, maar dan is het super warm
We hebben nu zo'n grote "party" tent staan (maar dan anders, haha)
Nou, er was hier vandaag weinig zon hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon heerlijk in de zon, het was niet zo extreem warm vandaag
Even laten zien dat ik nog leefquote:Op maandag 17 mei 2010 10:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, da's ook lang geleden dat ik Chewbacca hier gezien heb!
Goeiemorgen! Hoe kan ik oranjefan worden?quote:
Chewbacca's zijn onsterfbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Heel goed, niet dat ik me zorgen maakte, maar je weet het maar nooit natuurlijk!
Schijnt dat ze ook goeie pitchers zijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Chewbacca's zijn onsterfbaar
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat kon ergens in een topic, maar ik weet niet of het nog kan
Ik had hem al aangepastquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
Hee dat is een foto van mij in m'n jonge jarenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook goeie pitchers zijn...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
Dankuuquote:
Ja, maar hij post hier niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ow dat zal wel gaan
TS van dat aanvraagtopic is een plaatsgenoot
Chinless is weg?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij post hier niet meer
Hij ging ook verhuizen naar de andere kant
Ik weet niet of hij er al woont, maar hij ging er wel naar toequote:Op maandag 17 mei 2010 11:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Chinless is weg?![]()
Damn ik heb echt wat gemist.Woont ie nu dus in Oost-Brabant
Goedemorgen!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
Tijdje geleden (ik FOK alleen op het werk), goeiemorgen
Hey EDMAN-, alles goed jonge, heb je d'r weer net zo veel zin in als ik? Lekker dramaandag, langzaamaandag enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
Kom op, een beetje positiefquote:Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey EDMAN-, alles goed jonge, heb je d'r weer net zo veel zin in als ik? Lekker dramaandag, langzaamaandag enzo.
Jou ken ik nog nietquote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ben ik nu weer lief?quote:
Pfffff zo weinig he! Van woensdag t/m gisteren veel te laat / veel te weinig geslapenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey EDMAN-, alles goed jonge, heb je d'r weer net zo veel zin in als ik? Lekker dramaandag, langzaamaandag enzo.
Stom. Heerle zit ook bij Rotterdam.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie is het opgevallen dat Bergen op Zoom in de Hyves-regio Rotterdam zit, en Woensdrecht in Breda?
Ik heb lekker twee weken vakantie achter de rugquote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pfffff zo weinig he! Van woensdag t/m gisteren veel te laat / veel te weinig geslapen
Wel een goed lang weekend gehad, jij/jullie dan?
Ik wil bij Breda horenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stom. Heerle zit ook bij Rotterdam.
Nou, succes!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wil bij Breda horenVerhuizen naar Hoogerheide dan maar..
Bedankt hequote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bedankt heHoe zit het trouwens met die FOK!-meeting die gehouden zou worden?
Zeker wel!quote:
Een redelijk kort weekend. Zaterdag gewerkt, en geen compensatie vandaag ivm vakantie van collega, anders was ik dus vandaag vrij geweest, en had ik nu net uit bed gekomen waarschijnlijk. Voor de rest rustig aan gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pfffff zo weinig he! Van woensdag t/m gisteren veel te laat / veel te weinig geslapen
Wel een goed lang weekend gehad, jij/jullie dan?
Ik volg dat nietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou ik ga weer![]()
Tip voor de titel van nummer 11: Iets wat te maken heeft met de Giants? Ze spelen wel finale he
Die compensatie een ander keertje dan hequote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Een redelijk kort weekend. Zaterdag gewerkt, en geen compensatie vandaag ivm vakantie van collega, anders was ik dus vandaag vrij geweest, en had ik nu net uit bed gekomen waarschijnlijk. Voor de rest rustig aan gedaan.
Hmja, nu is het overwerk, dus wordt het uitbetaald, ook niet erg. Volgende week weer een kort weekje, maandag en woensdag vrij. Moet alleen dan op woensdag wel vroeg uit bed omdat er dan één of andere knakker de cv komt controleren.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die compensatie een ander keertje dan he
Giants is basketball toch?
Ben ik 1 keer een week ziek van geweest. Eerste keer 2 laten trekken, nergens last van gehad, beetje pijn, maar niets geks ofzo. De 2e keer, toen de andere 2 eruit gingen, damn, kreeg echt een lichamelijke reactie, was er echt ff niet goed van.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef EDMAN- het volgende:
Zou ik nog blij mee zijn, mijn verstandskiezen gaan er woensdag uit
Maar hopen dat het nu meevalt dan, ik moet woensdag voor de eerste tweequote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben ik 1 keer een week ziek van geweest. Eerste keer 2 laten trekken, nergens last van gehad, beetje pijn, maar niets geks ofzo. De 2e keer, toen de andere 2 eruit gingen, damn, kreeg echt een lichamelijke reactie, was er echt ff niet goed van.
Meestal gaat het wel goed hoor. Denk wel dat je nog een receptje mee krijgt voor een pijnstillerkuurtje. En eten zal de dagen erna ook wel een beetje moeilijk gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Maar hopen dat het nu meevalt dan, ik moet woensdag voor de eerste twee
Terug van je ban?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie is het opgevallen dat Bergen op Zoom in de Hyves-regio Rotterdam zit, en Woensdrecht in Breda?
Soms scheelt het om een kwartiertje eerder weg te rijden. Moest bijvoorbeeld bij mijn vorige werkgever 2 keer een cursus doen in Amsterdam, vlakbij de Rai. Eerste keer om half 7 's ochtends weggereden, was ik er iets voor 9, net op tijd. Keer daarop reed ik om kwart over 6 weg, en was ik er om 8 uur alquote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef teknomist het volgende:
Ik moest vanochtend iemand ophalen uit Wassenaar. Dat heb ik geweten rond Rotterdam; 1,5 uur in de file gestaan!
Ik ben om 6.45 weggereden, leek me wel te doen, had ik nog een half uur speling, maar dit is gewoon pech:quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Soms scheelt het om een kwartiertje eerder weg te rijden. Moest bijvoorbeeld bij mijn vorige werkgever 2 keer een cursus doen in Amsterdam, vlakbij de Rai. Eerste keer om half 7 's ochtends weggereden, was ik er iets voor 9, net op tijd. Keer daarop reed ik om kwart over 6 weg, en was ik er om 8 uur al
Da's gewoon kut idd.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben om 6.45 weggereden, leek me wel te doen, had ik nog een half uur speling, maar dit is gewoon pech:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rond-rotterdam.html
Ban?quote:
Ik heb die ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen verstandskiezen, nooit gehad ook
Jepquote:
Ik ben daar heel slecht in danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dit is leuk
Raad de straat Tilburg #8
Misschien iets voor West-Brabant? Ik begin wel
Pff, die vent ging gewoon op schoot zitten omdat hij er niet uit ging.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef EDMAN- het volgende:
Zou ik nog blij mee zijn, mijn verstandskiezen gaan er woensdag uit
Ik vind wel dat je de plaats erbij moet zetten, want anders is het helemaal drama om te radenquote:
Bergen op Zoomquote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je de plaats erbij moet zetten, want anders is het helemaal drama om te raden
Burg. de Roocklaan?quote:
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |