Ik niet, want ik hoef niet te kotsenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik hem voel hangen ga ik gewoon door![]()
Maareh, welke vlakken dan?Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hoor!
Nou da's voor mij ook al een eeuwigheid geleden dat ik gekotst heb van drank. Da's alleen als ik vanalles door mekaar drink, maar dat doe ik niet snel. Ik heb wel eens dat ik niet meer weet hoe ik thuis gekomen ben. Leuk als je maten dan de volgende dag lachend vertellen dat je tot 5x toe in dezelfde sloot bent gepleurd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet, want ik hoef niet te kotsen
Hahahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou da's voor mij ook al een eeuwigheid geleden dat ik gekotst heb van drank. Da's alleen als ik vanalles door mekaar drink, maar dat doe ik niet snel. Ik heb wel eens dat ik niet meer weet hoe ik thuis gekomen ben. Leuk als je maten dan de volgende dag lachend vertellen dat je tot 5x toe in dezelfde sloot bent gepleurd.
En ik meestal degene die ze aan moet horenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaIk ben meestal degene die met alle verhalen komt
Hihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En ik meestal degene die ze aan moet horen
Niet om het één of ander, maar elke dag een biertje of nog beter een glas wijn is goed voor hart en bloedvaten. Wetenschappelijk bewezen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
Alcohol, maar inderdaad, stoppen als het teveel wordt, ik wou dat ik het kon. Hoe meer ik drink hoe meer ik wil drinken
maarja, zolang het doordeweeks beperkt blijft en ik geen problemen ondervind vind ik het prima(zo begon elke alcoholist volgens mij, maargoed
)
Kutquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Volgens de officiële zaken ben je al een alcoholist bij 2 of 3 drankjes per dag
Haha. Ik vind het een belachelijke grens hoorquote:
Bron? Naar wat ik begrepen heb begint het bij 6 glazen per dag. Anders zou ik ook alcoholist zijn, met mijn 2 biertjes per avond. En het is ook niet zo dat ik niet zonder die 2 pilsjes kan, want als ik op een doordeweekse avond ergens naartoe ga, drink ik niet bij thuiskomst nog een biertje voor het slapen, dan ga ik gewoon gelijk naar bed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Same here, ik heb een hobby wat veel tijd in beslag neemt (muziek maken) en wat continu uitdagingen biedt en waarbij je nooit uitgeleerd bent. Daarnaast zou ik weer moderator van fok worden en gewoon alle je dagelijkse bezigheden heel langzaam en relaxt uitoefenen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou ik weet zeker dat ik me nooit zou vervelen hoor als ik niet zou hoeven te werken!
Ik heb best wel een heftig drank- en drugsverleden; gelukkig is het alleen in een experimentele en recreatieve fase gebleven. Tegenwoordig doe ik hooguit 2x per jaar een pilletje of wat sos. Daarnaast heb ik (met uitzondering van Koninginnedag) sinds een maand al geen druppel alcohol meer tot me genomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik drink af en toe wel wat, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het écht lekker vind.
En ik ken wel goed mijn grenzen, haha. Als ik hem voel hangen, dan stop ik braaf![]()
HahahahahaNee, ik moet eerlijk zeggen dat ik op sommige vlakken niet echt heilig ben & soms wel denk; Oeh... Waar ben ik in godsnaam mee bezig geweest
Ja, dat vind ik zulke onzin. Twee a drie drankjes per dag is de hoeveelheid waarbij drankgebruik nog gezonder is dan geheelonthouding. Daarna gaat het schadelijk worden (is natuurlijk relatief en erg afhankelijk van je leeftijd). Naar mijn mening ben je een alcoholist als je niet meer zonder kunt en er dus geestelijk en/of lichamelijk van afhankelijk bent... Anders zou elke student en Bourgondiër een alcoholist zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, gevarenzone!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Enige vreemde is dat ik tegenwoordig geen katers meer heb, dit klinkt goed, maar in feite geeft m'n lichaam geen waarschuwing meer![]()
Ja, het was dit of morgen met een kater terugrijden. Overigens ben ik (in tegenstelling tot wat op dit kaartje zichtbaar is) via de A28 naar huis terug gereden en oeh wat is die snelweg heerlijk scheuren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:18 schreef Fredo55 het volgende:
Zo dan, je bent langer onderweg dan dat je feest.![]()
Al is autorijden wel tof, vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |