Maar hopen dat het nu meevalt dan, ik moet woensdag voor de eerste tweequote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben ik 1 keer een week ziek van geweest. Eerste keer 2 laten trekken, nergens last van gehad, beetje pijn, maar niets geks ofzo. De 2e keer, toen de andere 2 eruit gingen, damn, kreeg echt een lichamelijke reactie, was er echt ff niet goed van.
Meestal gaat het wel goed hoor. Denk wel dat je nog een receptje mee krijgt voor een pijnstillerkuurtje. En eten zal de dagen erna ook wel een beetje moeilijk gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Maar hopen dat het nu meevalt dan, ik moet woensdag voor de eerste twee
Terug van je ban?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie is het opgevallen dat Bergen op Zoom in de Hyves-regio Rotterdam zit, en Woensdrecht in Breda?
Soms scheelt het om een kwartiertje eerder weg te rijden. Moest bijvoorbeeld bij mijn vorige werkgever 2 keer een cursus doen in Amsterdam, vlakbij de Rai. Eerste keer om half 7 's ochtends weggereden, was ik er iets voor 9, net op tijd. Keer daarop reed ik om kwart over 6 weg, en was ik er om 8 uur alquote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef teknomist het volgende:
Ik moest vanochtend iemand ophalen uit Wassenaar. Dat heb ik geweten rond Rotterdam; 1,5 uur in de file gestaan!
Ik ben om 6.45 weggereden, leek me wel te doen, had ik nog een half uur speling, maar dit is gewoon pech:quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Soms scheelt het om een kwartiertje eerder weg te rijden. Moest bijvoorbeeld bij mijn vorige werkgever 2 keer een cursus doen in Amsterdam, vlakbij de Rai. Eerste keer om half 7 's ochtends weggereden, was ik er iets voor 9, net op tijd. Keer daarop reed ik om kwart over 6 weg, en was ik er om 8 uur al
Da's gewoon kut idd.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben om 6.45 weggereden, leek me wel te doen, had ik nog een half uur speling, maar dit is gewoon pech:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rond-rotterdam.html
Ban?quote:
Ik heb die ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen verstandskiezen, nooit gehad ook
Jepquote:
Ik ben daar heel slecht in danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dit is leuk
Raad de straat Tilburg #8
Misschien iets voor West-Brabant? Ik begin wel
Pff, die vent ging gewoon op schoot zitten omdat hij er niet uit ging.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef EDMAN- het volgende:
Zou ik nog blij mee zijn, mijn verstandskiezen gaan er woensdag uit
Ik vind wel dat je de plaats erbij moet zetten, want anders is het helemaal drama om te radenquote:
Bergen op Zoomquote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je de plaats erbij moet zetten, want anders is het helemaal drama om te raden
Burg. de Roocklaan?quote:
Jepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |