Goedemorgen!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
Tijdje geleden (ik FOK alleen op het werk), goeiemorgen
Hey EDMAN-, alles goed jonge, heb je d'r weer net zo veel zin in als ik? Lekker dramaandag, langzaamaandag enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
Kom op, een beetje positiefquote:Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey EDMAN-, alles goed jonge, heb je d'r weer net zo veel zin in als ik? Lekker dramaandag, langzaamaandag enzo.
Jou ken ik nog nietquote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ben ik nu weer lief?quote:
Pfffff zo weinig he! Van woensdag t/m gisteren veel te laat / veel te weinig geslapenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey EDMAN-, alles goed jonge, heb je d'r weer net zo veel zin in als ik? Lekker dramaandag, langzaamaandag enzo.
Stom. Heerle zit ook bij Rotterdam.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie is het opgevallen dat Bergen op Zoom in de Hyves-regio Rotterdam zit, en Woensdrecht in Breda?
Ik heb lekker twee weken vakantie achter de rugquote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pfffff zo weinig he! Van woensdag t/m gisteren veel te laat / veel te weinig geslapen
Wel een goed lang weekend gehad, jij/jullie dan?
Ik wil bij Breda horenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stom. Heerle zit ook bij Rotterdam.
Nou, succes!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik wil bij Breda horenVerhuizen naar Hoogerheide dan maar..
Bedankt hequote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bedankt heHoe zit het trouwens met die FOK!-meeting die gehouden zou worden?
Zeker wel!quote:
Een redelijk kort weekend. Zaterdag gewerkt, en geen compensatie vandaag ivm vakantie van collega, anders was ik dus vandaag vrij geweest, en had ik nu net uit bed gekomen waarschijnlijk. Voor de rest rustig aan gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pfffff zo weinig he! Van woensdag t/m gisteren veel te laat / veel te weinig geslapen
Wel een goed lang weekend gehad, jij/jullie dan?
Ik volg dat nietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou ik ga weer![]()
Tip voor de titel van nummer 11: Iets wat te maken heeft met de Giants? Ze spelen wel finale he
Die compensatie een ander keertje dan hequote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Een redelijk kort weekend. Zaterdag gewerkt, en geen compensatie vandaag ivm vakantie van collega, anders was ik dus vandaag vrij geweest, en had ik nu net uit bed gekomen waarschijnlijk. Voor de rest rustig aan gedaan.
Hmja, nu is het overwerk, dus wordt het uitbetaald, ook niet erg. Volgende week weer een kort weekje, maandag en woensdag vrij. Moet alleen dan op woensdag wel vroeg uit bed omdat er dan één of andere knakker de cv komt controleren.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die compensatie een ander keertje dan he
Giants is basketball toch?
Ben ik 1 keer een week ziek van geweest. Eerste keer 2 laten trekken, nergens last van gehad, beetje pijn, maar niets geks ofzo. De 2e keer, toen de andere 2 eruit gingen, damn, kreeg echt een lichamelijke reactie, was er echt ff niet goed van.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef EDMAN- het volgende:
Zou ik nog blij mee zijn, mijn verstandskiezen gaan er woensdag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |