Nou, er was hier vandaag weinig zon hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon heerlijk in de zon, het was niet zo extreem warm vandaag
Even laten zien dat ik nog leefquote:Op maandag 17 mei 2010 10:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, da's ook lang geleden dat ik Chewbacca hier gezien heb!
Goeiemorgen! Hoe kan ik oranjefan worden?quote:
Chewbacca's zijn onsterfbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Heel goed, niet dat ik me zorgen maakte, maar je weet het maar nooit natuurlijk!
Schijnt dat ze ook goeie pitchers zijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Chewbacca's zijn onsterfbaar
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat kon ergens in een topic, maar ik weet niet of het nog kan
Ik had hem al aangepastquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
Hee dat is een foto van mij in m'n jonge jarenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook goeie pitchers zijn...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
Dankuuquote:
Ja, maar hij post hier niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ow dat zal wel gaan
TS van dat aanvraagtopic is een plaatsgenoot
Chinless is weg?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij post hier niet meer
Hij ging ook verhuizen naar de andere kant
Ik weet niet of hij er al woont, maar hij ging er wel naar toequote:Op maandag 17 mei 2010 11:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Chinless is weg?![]()
Damn ik heb echt wat gemist.Woont ie nu dus in Oost-Brabant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |