Als het ECHT rustig is wel. Ik woonde tot voor kort in de dijken, en kwam bij Zegge de snelweg op, was perfect.quote:
En nu weer lekker naar het werk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
WEEEEEEEKEEEEND!!!!!
En nu op naar huis, snel omkleden, en dan naar de Griek om me helemaal vol te gooien met bier en vreten!
Altijsd baas boven baas he. Moest net nog moeilijk doen ook, gelukkig heb ik onderhandelingskillsquote:
Bij de Stok? Hoorde op de radio idd dat daar een "ongebruikelijke" file was. Iets gebeurd ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen! Ik stond vanochtend in de kijkersfile op de A58 net voor Roosendaal op dat punt waar de weg een stuk smaller wordt.
Ja daar, een kleine kettingbotsing, er waren geen gewonden ofzo te zien. En ongebruikelijk? Ik heb al eens vaker een botsing op dat punt gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij de Stok? Hoorde op de radio idd dat daar een "ongebruikelijke" file was. Iets gebeurd ofzo?
Ook al is er daar een botsing, dan nog is er "file"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja daar, een kleine kettingbotsing, er waren geen gewonden ofzo te zien. En ongebruikelijk? Ik heb al eens vaker een botsing op dat punt gezien.
Ojeetjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd miste ik je al een beetje
Ja, maar wel posten in het Tilburg-topic.quote:
Aaaaaahh!!! De aap komt uit de mouw! Automatic_ is vreemdgegaan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar wel posten in het Tilburg-topic.Regio-verrader!!!
Ja, ik kwam er per toeval achter omdat dat topic opeens in MyAT stond!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aaaaaahh!!! De aap komt uit de mouw! Automatic_ is vreemdgegaan!![]()
Hahahahahaquote:
Shit! Dan mag ik deze week van maandag - donderdag niet posten hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef teknomist het volgende:
Als je 1/3 van je dag in West-Brabant verkeert mag je hier best posten hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Aaaahh, the horror!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Shit! Dan mag ik deze week van maandag - donderdag niet posten hier
Ik zit nu in Port Zélande...
Ik moet zeggen dat ik dat normaal gesproken ook wel een beetje heb. Alhoewel ik wel van plan ben om deze week flink de bezem hier door de afdeling te halen. En ben wat dat betreft ook wel goed bezig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:36 schreef EDMAN- het volgende:
Maakt me niet uit waar ik ben op dit moment, heb het helemaal gehad met werken vandaag, BAH.
Als ik weet dat ik in een werkweek ook maar 1 dag vrij ben, dan heb ik al geen motivatie meer
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar het liefst zou ik gewoon een extreem lekker wijf willen hebben als vriendin, die tig keer zoveel verdient als ik en die dan zou zeggen, blijf jij maar lekker thuis hoor ventje, ik verdien toch genoeg.
Ben jij schoonmaker van beroep dan?quote:Ik moet zeggen dat ik dat normaal gesproken ook wel een beetje heb. Alhoewel ik wel van plan ben om deze week flink de bezem hier door de afdeling te halen. En ben wat dat betreft ook wel goed bezig.
Hehe, nu je grapjas nog aantrekken, misschien kan ik er dan wel om lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ben jij schoonmaker van beroep dan?
(* EDMAN- heeft lolbroek aangetrokken.)
Da's zeker waar! Wij hebben eerlijk gezegd alleen b2b iets van de crisis gemerkt, in de zin van klanten die projecten op hold zetten, of even systeembeheer annuleren enzo, maar niet echt veel. Particuliere verkoop merken we er in ieder geval helemaal niets van, moet ook zeggen dat we vanaf oktober 2008 een webshop hebben, en die loopt als een tierelier. Met dank aan de Tweakers pricewatch en kieskeurig.nl, als je daar hoog staat scheelt het al snel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het druk is, ik werk op de IT-afdeling van een bouwbedrijf. BOUW.. dan weet je het welCRISISSS
Succes met zoeken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar het liefst zou ik gewoon een extreem lekker wijf willen hebben als vriendin, die tig keer zoveel verdient als ik en die dan zou zeggen, blijf jij maar lekker thuis hoor ventje, ik verdien toch genoeg.
Beetje CAD-CAMMEN?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het druk is, ik werk op de IT-afdeling van een bouwbedrijf. BOUW.. dan weet je het welCRISISSS
quote:
Nee, maar wel omdat je wordt met dt schrijft!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit ook weleens in Breda... wordt ik u verbannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |