Als het ECHT rustig is wel. Ik woonde tot voor kort in de dijken, en kwam bij Zegge de snelweg op, was perfect.quote:
En nu weer lekker naar het werk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
WEEEEEEEKEEEEND!!!!!
En nu op naar huis, snel omkleden, en dan naar de Griek om me helemaal vol te gooien met bier en vreten!
Altijsd baas boven baas he. Moest net nog moeilijk doen ook, gelukkig heb ik onderhandelingskillsquote:
Bij de Stok? Hoorde op de radio idd dat daar een "ongebruikelijke" file was. Iets gebeurd ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen! Ik stond vanochtend in de kijkersfile op de A58 net voor Roosendaal op dat punt waar de weg een stuk smaller wordt.
Ja daar, een kleine kettingbotsing, er waren geen gewonden ofzo te zien. En ongebruikelijk? Ik heb al eens vaker een botsing op dat punt gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij de Stok? Hoorde op de radio idd dat daar een "ongebruikelijke" file was. Iets gebeurd ofzo?
Ook al is er daar een botsing, dan nog is er "file"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja daar, een kleine kettingbotsing, er waren geen gewonden ofzo te zien. En ongebruikelijk? Ik heb al eens vaker een botsing op dat punt gezien.
Ojeetjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd miste ik je al een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |