quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, lieve allemaal.. Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord.
. Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.
Douchen en dan werken.
Ik wil PM!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen
Tvp en ik weet wie de kloon is.
Ik weet het niet, ik weeg me in het weekend en vakanties sowieso niet omdat ik dan meestal bij mijn vriend ben en hij heeft geen weegschaal en dat is geen enkel probleem eigenlijk? Al vind ik het wel altijd weer een beetje 'eng' om dan weer te wegen als ik thuis ben. Bang dat ik dan ongemerkt ineens heel dik ben geworden of zo? Bij mij werkt het ook echt niet om op mijn spiegelbeeld af te gaan, dat is bij mij veel meer afhankelijk van hoe ik me voel die dag dan van mijn gewicht. Ik vind het daarom denk ik ook fijn om de houvast van de weegschaal te hebben, dat is tenminste objectief.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?
Ik dus wel, al had ik dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht![]()
Morgen weer proberen een dag over te slaan en hopelijk heb ik dan maandag weer een mooi normaal gewichtJe hebt gelijk, Sigme, kan er nooit een kilo vlees bij hebben gegeten
Ah, ja dat klinkt herkenbaar van de spiegel die niet objectief is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weeg me in het weekend en vakanties sowieso niet omdat ik dan meestal bij mijn vriend ben en hij heeft geen weegschaal en dat is geen enkel probleem eigenlijk? Al vind ik het wel altijd weer een beetje 'eng' om dan weer te wegen als ik thuis ben. Bang dat ik dan ongemerkt ineens heel dik ben geworden of zo? Bij mij werkt het ook echt niet om op mijn spiegelbeeld af te gaan, dat is bij mij veel meer afhankelijk van hoe ik me voel die dag dan van mijn gewicht. Ik vind het daarom denk ik ook fijn om de houvast van de weegschaal te hebben, dat is tenminste objectief.
Maar goed, het is een beetje obsessief wel en ik denk dat het beter is om het wat los te laten allemaal, misschien eens proberen te beginnen met om de dag wegen. Uiteindelijk lijkt 1x per week me wel genoeg, dat zou toch voldoende moeten zijn. Wat is bij jou het doel (hoe vaak wegen bedoel ik dan)?
Ja hee, je kunt ons niet nieuwsgierig maken en dan niks zeggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ja hallo, ik ga niet half slank pm'en hoor.Vraag het haar zelf maar. Had ik nou maar niks gezegd.
![]()
*Heel hard weg rent*
OK, dealquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ah, ja dat klinkt herkenbaar van de spiegel die niet objectief is.
Als het in de weekenden goed gaat, moet het doordeweeks ook wel lukken toch? Misschien kunnen we samen een afspraak maken, dat we vanaf nu om de dag wegen, en dat gaan afbouwen? Ik wil ook naar 1x per week toe
Thank you!quote:
Hier ook aub!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:05 schreef Syrena het volgende:
Hier ook naam en evt. juicy details per PM graag![]()
Ik wilde eerst gaan raden, maar ik heb geen geduld vandaag
Ik had geen ideequote:
Waar is je groente?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:45 schreef Daniane het volgende:
Zal ik weer eens meedoen.
Gisteren;
O: Boterham met n gebakken eitje erop, klein pistoletje met nutella.
L: Niks, niet goed.
T: 1 kinder maxi, en wat snoep touwtjes (die rooie)
A: Macaroni met geraspte kaas![]()
S: 35 minuten op de crosstrainer
Toch maar wat fruit eten.
Eet ik nooit in het weekend.quote:
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Eet ik nooit in het weekend.
O wacht gisteren was het vrijdag. Ben een beetje ontregeld, Qday.
Vandaag doe ik wel wat groente.
Lekker he, zelfgebakken brood. Wat voor opleiding gaat 'ie doen??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heeeeeey wieizzut.... ik weet het niet!
Eerste brood uit de machien was best lekkeren goed nieuws voor vriend die opleiding die ie zo graag wilde in kan
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:01 schreef imago het volgende:
Nouja het getalletje dat uit je BMI-berekening komt zou altijd hetzelfde moeten zijn, de formule verandert niet, hooguit de cijfers die je erin stopt. Maar het zou wel kunnen zijn dat er verschillen zitten in de grens die verschillende sites hanteren tussen wat gezond en ongezond zit.
Wel erg laag hoor! Sommige instanties hanteren 18.5 als grens, anderen houden <20 aan als ondergewicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?
Ik ben nu 16.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef -marz- het volgende:
Hangt trouwens ook van je leeftijd af. Toen ik een jonge puber was woog ik rond de 50kg en daarmee had ik waarschijnlijk een laag BMI, maar ik zag er gewoon uit als een normale lange (slungelige) scholiere niet mager ofzo.
Dat is waar inderdaad ja, ik was er vanuit gegaan (of is het ervan uitgegaan?) dat we het over een volwassene hadden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef -marz- het volgende:
Hangt trouwens ook van je leeftijd af. Toen ik een jonge puber was woog ik rond de 50kg en daarmee had ik waarschijnlijk een laag BMI, maar ik zag er gewoon uit als een normale lange (slungelige) scholiere niet mager ofzo.
Ooit, ja.quote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lekker he, zelfgebakken brood. Wat voor opleiding gaat 'ie doen??
Ik heb een pak Magnum Gold gehaaldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit! Toen we naar de stad liepen kregen we een ijsje en er was zo'n foto ding van B&J en nu staat het op de website! Het ziet er uit alsof ik geen B&J's meer mag
Verraden!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:32 schreef imago het volgende:
Oe War Child concert op NL3, daar was ik bij
Dat ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef AKnynke het volgende:
Ja, maf zeg!
Zeg, vertel eens wat meer over de meneer?
Pffft, na mijn bevalling heb ik nooit meer 's nachts doorgewerkt. Toen ben ik zeker in één keer door de energievoorraad heengeraakt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, ik had het geraden.
Ik moet eigenlijk hard aan het werk, maar het lukt voor geen meter. Misschien maar weer eens een pot koffie zetten en tot 3 uur 's nachts doorwerken, dat werkte vroeger altijd prima.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: halve bak kwark
D: spaghetti met gegrilde courgette, aubergine, paprika, uitgebakken spekjes
T: paar stukje baklava
S: verbrand je veel calorieën met hysterische huilbuien?.
T: 3 stukjes hazelnootmelkchocolade
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: halve bak kwark
D: spaghetti met gegrilde courgette, aubergine, paprika, uitgebakken spekjes
T: paar stukje baklava
S: verbrand je veel calorieën met hysterische huilbuien?.
T: 3 stukjes hazelnootmelkchocolade
fijn dat je een echte knuffel hebt gekregen. Maar dat lijkt me ook heel moeilijk, en verwarrend... Hoe gaat hij er nu meer om? (en als je er verder niets over wilt zeggen, moet je dat natuurlijk niet doen!)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het gaat alweer.. Bedankt.
. Ben getroost door m'n ex. Bizar, maar wel heel fijn om weer eens aangeraakt te worden.
Het lijkt hem allemaal niet veel te doen, maar ik weet niet of dat ook zo is. We praten ook niet zoveel. Er is weinig te bepraten. Ik moet gewoon alleen verder en zijn antwoorden zijn vaak pijnlijk eerlijk, als ik wel eens iets vraag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
fijn dat je een echte knuffel hebt gekregen. Maar dat lijkt me ook heel moeilijk, en verwarrend... Hoe gaat hij er nu meer om? (en als je er verder niets over wilt zeggen, moet je dat natuurlijk niet doen!)
Enerzijds natuurlijk klote om van die pijnlijk eerlijke antwoorden te krijgen, maar anderzijds wel beter misschien! Anders wordt het denk ik allemaal erg verwarrend en weet je wellicht niet goed meer waar je nou aan toe bent.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lijkt hem allemaal niet veel te doen, maar ik weet niet of dat ook zo is. We praten ook niet zoveel. Er is weinig te bepraten. Ik moet gewoon alleen verder en zijn antwoorden zijn vaak pijnlijk eerlijk, als ik wel eens iets vraag.
Ik zit al 10 minuten na te denken over een "goed" antwoord, maar ik kan de juiste woorden niet zo goed vinden. Klote dekt de lading wel he? DaD, ik duim heel hard voor je eigen plekje, zodat je het ook echt verder kunt. En het komt echt weer goed, ook al voelt dat nu niet zo.quote:
Nee. Het is mogelijk een incidatie dat er sprake zou kunnen zijn van ondergewicht. Wat zegt de spiegel? Die is eerlijker dan de BMI.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?
Ik heb geen leven, ik heb werk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ooit, ja.
Wat is het stil hier zeg, heeft iedereen een leven?
Ik ben druk aan de scriptie. Het vlot opzich best lekker, alleen zijn m'n pauze's vrij lang...
Je hebt het prima voor elkaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:25 schreef Tinkepink het volgende:
Gistermiddag met de camper richting Belgische kust gereden. Om 19.00 parkeerden we de auto 10 meter van de strandopgang . Eten uitgepakt, picknickkleed uitgerolt en samen met de kinderen naar de ondergaande zon gekekenToen met z#n allen vroeg naar bed: dus plassen in de duinen
of op de portapotti, tandenpoetsen met een fles water boven een afvoerputje, de banken plat, gordijntjes voor de ramen en knus tegen elkaar liggend in slaap vallen. En wonderwel genoeg hebben we nog goed geslapen. Gelukkig niet gestoord door de politie, want we stonden wel illegaal.
![]()
Vandaag de hele dag in een pretpark rondgehangen en vanavond weer teruggereden. Op de terugweg raakten we verzeild in een etappe van de Gumball 3000 (Canonball), wat ook een aparte ervaring was. En nu zijn we weer thuis, net voor de regen. Als het niet had geregend waren we nog naar Frankrijk of de Ardennen gereden, maar met nat weer zit ik toch liever thuis.
Hela!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen was dit:
Ik heb gegeten: tonijnsteak, noodles salade en sperziebonen. 2 wijn en 1 Duvel
Ehm...quote:Op zondag 2 mei 2010 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
En ik heb er van genoten! Tot aan de laatste druppel
Nee, ik had wel heel duidelijk gezegd waar ik over wilde praten. En het was echt een gezellige avond, zonder geflirt, waarin we het over de mogelijkheden hebben gehad, maar later ook gewoon persoonlijkere dingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:02 schreef imago het volgende:
Calimero![]()
Vond je het niet lastig om met die meneer uit eten te gaan terwijl je wist dat hij eigenlijk wel meer zou willen?
Ik ga vanavond ook uit eten
ahw, das balen chicootje!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:48 schreef Chicolate het volgende:
Bah vandaag is een stomme dag. Van alle spullen die daarnet van mn kastje afvielen, ging het enige waar ik aan gehecht ben stuk, een kadootje van mn vriend. En glas kan je niet lijmen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Vandaag alweer uiteten trouwens, maar nu een pannekoekenrestaurant. Ah well, gister heb ik het netjes gedaan, dus een x lekker pannekoeken moet kunnen![]()
Vandaag ga ik de weegschaal weer overslaan
Een wentelteefje.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb niets te ontbijten behalve oud stokbrood, eieren en melk. Rara wat dat gaat worden?
Mooie lijstjes! Maar wat is tartex?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hier is het ook gelukt!
Lijstje gisteren:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson: 1x tosti kaas-ui, 1x dubbel tartex +2x koffie met melk
T: 2 volkorenpannenkoekjes met bosvruchtenspread
D: Italiaanse bol met beefburger, tomaat en uienringen + witlofsalade met appel en rozijnen
T: 3 glazen rose, paar aardbeien
Planning vandaag:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson: 1x tosti kaas-ui, 1x dubbel tartex +2x koffie met melk
T: restje witlofsalade
D: ? iets met aardappel denk ik
T: aardbeien met yoghurt
Oh wat tof!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, ik had wel heel duidelijk gezegd waar ik over wilde praten. En het was echt een gezellige avond, zonder geflirt, waarin we het over de mogelijkheden hebben gehad, maar later ook gewoon persoonlijkere dingen.
En ik zie het zeker zitten om daar iets voor te gaan betekenen. Ik heb uitgelegd dat er wat kosten aan zijn verbonden, die moet ik aan mijn supervisoren doorbetalen, maar hij had het over een bedrag daar bovenop voor mij, dus als het wat zou worden, ga ik gewoon gelijk mijn eerste geld verdienen met mijn 'diensten'Dat zou echt tof zijn
Komt door die website hequote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schor* Oei keelpijn![]()
Aaw Chico!![]()
En met ons kuiken en imago gaat het goed zo te lezen
nou vooruit, de zon die jij hebt gun ik je best, maar kun je niet een beetje droge lucht deze kant op blazen?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:32 schreef AKnynke het volgende:
Ha! Eindelijk! De rollen hebben zich eens omgedraaid. Ik ben al tijden jaloers op jullie mooie weer..en nu heb ik het. Koud, dat wel..het is maar 7 graden. Maar, de zon schijnt!
Tartex is vegetarische paté, op basis van gist geloof ik. Erg lekker in ieder gevalquote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooie lijstjes! Maar wat is tartex?
Wat een regen hieren wilde ik net naar de supermarkt, issie nog helemaal niet open
nu heb ik geen koffie voor m'n paps!
Marmitequote:Op zondag 2 mei 2010 10:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Tartex is vegetarische paté, op basis van gist geloof ik. Erg lekker in ieder geval
Go go website! En visitekaartjes, nais! Professioneelquote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Komt door die website heHopelijjk vallen komende week ook mijn visitekaartjes op de mat
![]()
Hoe komt het dat je keelpijn hebt? Te hard geschreeuwd? Of ziek aan het worden?
Marmite is ook lekker jaquote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
MarmiteAlleen jammer dat ik er niet tegen kan.
Oeps. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Marmite is ook lekker ja![]()
Maar tartex is wel echt iets heel anders dan marmite hoor!
Da's toevallig, dat heb ik vanochtend ook gemaakt!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een wentelteefje.
Ik ben een groenteomelet aan het maken
Nee, absoluut niet. Hoe langer het rijst hoe mooier de uiteindeljke structuur wordt. Zeker met de tweede rijs. Ik denk dat ik m'n deeg nu de hele middag laat staan, en pas een uur voordat ik ga eten er pita's van maak..quote:Op zondag 2 mei 2010 13:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop voor je dat het deeg gaat rijzen.
Zelf ben ik lui en gebruik ik Soezie volkorenbrood mix
Op bak staat 1e keer 40 min. rijzen, kneden, in bakvorm en dan weer 40 min. rijzen maar is het erg dat het beide keer een uur of nog iets langer wordt?
Is het al gelukt? Ik ben al uren aan het blazen!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nou vooruit, de zon die jij hebt gun ik je best, maar kun je niet een beetje droge lucht deze kant op blazen?
nope, hier regent het al de hele dagquote:Op zondag 2 mei 2010 14:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Is het al gelukt? Ik ben al uren aan het blazen!
Ha! Kijk dit zijn de posts waar je wat aan hebt als je weetikhoeveel topics hebt gemistquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal!
Net even een paar topics teruggelezen, ik zag dat sigme werkeloos is, Merel een nieuwe Mac... heeft
, syrena heel slank was
, Viking een nieuwe mevrouw op het oog heeft (of de mevrouw haar)
, Tink een busje heeft
, Co nog steeds in de US is
en DAD een kus nodig heeft
.
En er is een spannende nieuwe kloon! Wieowie?
Ahhquote:Op zondag 2 mei 2010 15:50 schreef neen het volgende:
Nou3 zware dagen achter de rug, ben benieuwd hoeveel erbij is en dan nog ook zoveel dingen op het programma. Nu zit ik nog bij m'n oma... net een koekje gehad komt ze aan met iets en ik zeg dat ik niet hoef want ik heb net een koekje gehad. "Nou dan niet" en meteen erna "Dan straks"
En moet je dan nog wel eten of juist nietquote:Op zondag 2 mei 2010 18:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ahhhaha!
Mijn oma vraagt juist altjd of ik ben aangekomen, ook toen ik 5 kilo lichter was
Ha! Goeie vraagquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Goeie vraag
Een van mijn thuiszorgomaatjes zei bij binnenkomst een keer "Gut kind, ben je dikker geworden?", en een andere keer "Nee, jij bent niet dik, je bent slank, maar je hebt gewoon een dikke buik en stevige armen!"
Maar dan wel protesteren als ik geen 2 koekjes bij de koffie wildeHopeloos....
Valt toch wel mee? Klinkt erg lekker juist.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
Heb in Sevilla trouwens wel vet gegeten denk ik, maar je ontkomt daar als vegetariër bijna niet aan als je niet elke avond sla wilt eten. Heb woensdag een pizza gehad (wel een sjieke, geen big american ofzo), donderdag een salade caprese + een gemengde salade en panna cotta toe, vrijdag een heel lekkere auberginetortilla (de spaanse variant, dus een soort aardappel-aubergine-omelet). Die tortilla's heb ik wel vaker gegeten, in het kader van ei = gezond
En dan nu maar even brainstormen over eten vanavond....
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Klinkt erg lekker juist.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef neen het volgende:
[..]
En moet je dan nog wel eten of juist niet
Ik heb wel voor een week gegeten in 2 dagen denk ik, nou ja dan heb ik weer wat energie reserves opgebouwd ofzo.
Maarja, ik kan toch niet dik worden want ik ben lang. Volgens haar dan
was d'r geen leuke sfeer dan? Mijn hele familie is vrij uitbundig, nu!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Meestal wel, maarja dan wil ik niet meer he.
Over eten gesproken, iemand stukje sinaasappel-limoentaart? Klinkt raar maar hij is goedgekeurd door iedereen hier, wel fijn voor de sfeer die hier hing na voetbal vanmiddag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hè!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef anna82 het volgende:
Klinkt als een heerlijk dagje Maria, en wat een leuk cadeautje van je vriendje!
Eh ja maar wij zijn voor Ajax he.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
was d'r geen leuke sfeer dan? Mijn hele familie is vrij uitbundig, nu!
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh ja maar wij zijn voor Ajax he.
Ja maar dat gaat echt niet lukken, dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:
En dan moet Feyenoord donderdag maar even winnen met 3-0![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ongemerkt teveel op mijn vingers zitten te kauwen, hele toetsenbord rood
Ik wil mee terugquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het gaat morgen 10 graden wordendat is 20 graden kouder dan ik het vorige week had!!!!
![]()
Ik wil terug
Mjoh, ongelooflijk retro, red skin QWERTY..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lief zijn voor jezelf, Uniekje! Anders word ik boos
14 graden is het warmste wat wij hier gehad hebben tot nu toe. En dat is warm na zo'n winter! En het weerbericht voorspelt voorlopig ook nog niets goeds..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het gaat morgen 10 graden wordendat is 20 graden kouder dan ik het vorige week had!!!!
![]()
Ik wil terug
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, ongelooflijk retro, red skin QWERTY..
Trouwens, ik wil je wel eens boos 'horen; typen... lieve muts
Nou ziet écht dun er ook alleen maar goed uit bij 16-jarige hertjes hèquote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik weer 65 kilo weeg. Pluspunt is dat iedereen enthousiast roept dat ik er zo jong en goed uitzie![]()
Noord-west-spanjequote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind je nu al evil Maria
Wat is nou leuk voor vakantie begin september?
Griekse eilanden, kroatie, italie, portugal??
Ha! ik wist wel dat ik het goed gehoord had! Iemand zei laatst tegen mij dat ze haar cijfer niet zo bi vond, maar toen ik het er later met anderen over had zeiden ze dat ik het vast verkeerd had verstaan en dat niemand zegt dat iets 'niet zo bi' is. Wel dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
Sevilla klinkt heerlijk!
Mijn lijstje is vandaag niet zo bi, maar valt eigenlijk nog mee in vergelijking met de laatste tijd:
Behalve spanje... Ik hou niet van de spaanse keuken... mocht dat 1 van de belangrijkste dingen zijn. En een beetje vertier in de late uurtjes is ook wel fijn..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noord-west-spanjeWaarschijnljk is het daar dan nog wel warm, maar niet uitgedroogd zoals in andere delen van zuid-europa.
Niet zo bijzonder geloof ik. En volgens mij is het Noord-Hollands. Ik zeg het ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ha! ik wist wel dat ik het goed gehoord had! Iemand zei laatst tegen mij dat ze haar cijfer niet zo bi vond, maar toen ik het er later met anderen over had zeiden ze dat ik het vast verkeerd had verstaan en dat niemand zegt dat iets 'niet zo bi' is. Wel dus
Maar wat betekent het eigenlijk, of waar is het een afkorting voor?
Slaap lekker. En vertier in de avonduren, daar doe ik niet meer aanquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Behalve spanje... Ik hou niet van de spaanse keuken... mocht dat 1 van de belangrijkste dingen zijn. En een beetje vertier in de late uurtjes is ook wel fijn..
Het regent en morgen vroeg weer pissen..trusten lieve slankies
Ja, dat dacht ik wel..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vertier in de avonduren? Dan valt Zweden wel af. Slaap lekker uniek
.
Hee dat klinkt best goedquote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil mee terug
Ga je mee wandelen? (zie sig)
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind je nu al evil Maria
Wat is nou leuk voor vakantie begin september?
Griekse eilanden, kroatie, italie, portugal??
Ik gebruik het eigenlijk als "niet zo geweldig". En ook alleen met de "niet zo" ervoor, nooit alleen 'bi', als: "Goh, wat een bi dag toch vandaag". Dat kan niet!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder geloof ik. En volgens mij is het Noord-Hollands. Ik zeg het ook.
haha, heel herkenbaar van de broeken!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja hè!Ik heb zelden dat blousejes helemaal goed zitten (net als broeken eigenlijk, curse of the curves), maar deze zit precies goed! Ben er erg blij mee!
En hoe is het met u, nog steeds blij met Pilates?
Met het risico op een spuit11 reactie: bijzonder?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ha! ik wist wel dat ik het goed gehoord had! Iemand zei laatst tegen mij dat ze haar cijfer niet zo bi vond, maar toen ik het er later met anderen over had zeiden ze dat ik het vast verkeerd had verstaan en dat niemand zegt dat iets 'niet zo bi' is. Wel dus
Maar wat betekent het eigenlijk, of waar is het een afkorting voor?
Oh, heerlijk! Ik had nooit verwacht dat ik Spanje zo ontzettend leuk zou vinden. Het is dat ik van mezelf nog meer van de wereld moet zien, anders ging ik elk jaar terugquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Vertier in de avonduren: in Spanje op een plein met een cocktail en tapas tot 10 uur 's avonds naar spelende kindjes kijken
Voor mij heeft het dezelfde betekenis. Niet zo geweldig, niet zo bijzonder, niet zo bi..... Een pot natquote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk als "niet zo geweldig". En ook alleen met de "niet zo" ervoor, nooit alleen 'bi', als: "Goh, wat een bi dag toch vandaag". Dat kan niet!
En ja, ik zal het wel van mijn WestFriese moeder hebben overgenomen
Afstaan bij de bips he!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
haha, heel herkenbaar van de broeken!
Ja Pilatesik vind het vooral fijn dat ik dit wel ga/kan volhouden. Nu alleen nog jouw fitness-regime overnemen!
Elk jaar terug kan toch best? Ik ga het liefst ook elk jaar naar Italiëquote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Ik had nooit verwacht dat ik Spanje zo ontzettend leuk zou vinden. Het is dat ik van mezelf nog meer van de wereld moet zien, anders ging ik elk jaar terug
ach, je moet weten waar je het moet zoeken, maar als je dat eenmaal weet kun je de hele nacht door. Als je dat wilt, tenminste. De Zweedse keuken is daarentegen niet zo spectaculair!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vertier in de avonduren? Dan valt Zweden wel af. Slaap lekker uniek
.
ik had het nog nooit gehoord. Snapte het ook al niet echt in je lijstje..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk als "niet zo geweldig". En ook alleen met de "niet zo" ervoor, nooit alleen 'bi', als: "Goh, wat een bi dag toch vandaag". Dat kan niet!
En ja, ik zal het wel van mijn WestFriese moeder hebben overgenomen
Mijn wekker ging ook om 6.45, ik stond om 10 over 7 buiten. Koud, maar zo fijn in het zonnetje!quote:Op maandag 3 mei 2010 08:32 schreef Perruche het volgende:
Goeiemorgen!
LadyBlack, heb je je kat nog terggevonden? Hoop het wel!
Ik had nog nooit van een bi-dag gehord, ik moest ook gelijk aan iets anders denken
Lijstje:
S: 3,5 km hardlopen (om 7:15!)
O: 2 witte boterhammen (hadden niets anders) met kaas en een beetje volle yoghurt
L: 4 boterhammen
T: appel, rauwkost (3 wortel, kmkommer)
D: ?
Ze heeft gelijk natuurlijk. Al zie ik artsen vaak doorwerken als ze zelf ziek zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 08:44 schreef Sjaapje het volgende:
Ziek thuis. Mocht niet gaan werken van mijn mama omdat ze het niet vindt kunnen dat iemand zonder stem met een hoest en vol snot bij een dokter gaat zitten... Kwestie van patienten niet ziek te maken.
Ik vind mezelf ook niet echt ziek, gewoon mottig. Onze grens ligt denk ik iets hoger om onszelf ziek te vinden. Vroeger toen ik klein was was het zo gemakkelijk, koorts = ziek. Maar nu weigert mijn lichaam van koorts te maken...quote:Op maandag 3 mei 2010 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk natuurlijk. Al zie ik artsen vaak doorwerken als ze zelf ziek zijn
Respect voor jullie allebei! Ik neem het mezelf wel eens voor, maar ik ben een ontzettend lui wezen in de ochtend.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn wekker ging ook om 6.45, ik stond om 10 over 7 buiten. Koud, maar zo fijn in het zonnetje!
Veel koolhydraten en helemaal geen groente....quote:Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
S: 5 km. hardlopen
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: appel
L: 2 volkorenbroodjes met zelfgemaakte tonijnsalade
T: mueslireep
T: nog iets
D: salade van mango en avocado met mint en chilidressing
T: mag nog wel wat bij dacht ik zo. Stukje chocola ofzo.
Wat vinden jullie er van?
Mm...Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik denk dat ik het vandaag zo laat, de mango en avocado zijn rijp en moeten op....Misschien dat er nog een stukje vlees bij de salade komt, maar dat helpt ook niet, natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel koolhydraten en helemaal geen groente....
Mijn weekendlijstjes zijn niet best hoor, veel te weinig.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:42 schreef Perruche het volgende:
VMW,
wat een ontzettend nette lijstjes heb jij toch! Knap dat je het zo volhoudt
Fijn! En wat klinkt dat lief, voddebaaltjequote:Op maandag 3 mei 2010 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Poes is terecht
Ik kan m zo ophalen bij het asiel, daar was ie heengebracht door de dierenambulance toen iemand hier in de buurt hem had zien lopen en horen schreeuwen (hard, want doof)
Straks is mn voddebaaltje er weer
VMW, waarom is dat eigenlijk? Geen zin om te eten? Of geen trek?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn weekendlijstjes zijn niet best hoor, veel te weinig.
Komt er gewoon niet van.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:11 schreef anna82 het volgende:
VMW, waarom is dat eigenlijk? Geen zin om te eten? Of geen trek?
Kijk! Mooi zo!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Poes is terecht
Ik kan m zo ophalen bij het asiel, daar was ie heengebracht door de dierenambulance toen iemand hier in de buurt hem had zien lopen en horen schreeuwen (hard, want doof)
Straks is mn voddebaaltje er weer
Iets verkeerds gegeten Tink? Of de weersomslag? Kan bij mij ook echt op m'n buik slaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
mijn maag en darmen zijn (erg) van streek. Geen zin om ziek te worden/zijn.
Of vermoeidheid. Kan allemaal. Heb inderdaad ook last van weersveranderingen. En zelfs hormonen hebben invloedquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten Tink? Of de weersomslag? Kan bij mij ook echt op m'n buik slaan.
Nou, dagje rustig aan dus, licht eten, buikje warm houden en dan komt het vást allemaal wel goedquote:Op maandag 3 mei 2010 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of vermoeidheid. Kan allemaal. Heb inderdaad ook last van weersveranderingen. En zelfs hormonen hebben invloed
En nu hopen dat het huisje leuk is!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de woningstichting gebeld en het huis is nog steeds voor mij, als ik wil! De klachen waren van tenminste twee jaar geleden. Ik heb het telefoonnummer van de huidige bewoner gekregen om een afspraak te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hij is ook echt een voddebaaltjequote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Fijn! En wat klinkt dat lief, voddebaaltje
Wat goed!!! Ik zou er zeker nog een keer langsgaanquote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de woningstichting gebeld en het huis is nog steeds voor mij, als ik wil! De klachen waren van tenminste twee jaar geleden. Ik heb het telefoonnummer van de huidige bewoner gekregen om een afspraak te maken.
Spannend! Heb je het huis eigenlijk al gezien? Waar staat het?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, dat is zo aanstekelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spannend! Heb je het huis eigenlijk al gezien? Waar staat het?
Ik ben nu via oude Slank-topics bij de babyfoto's van OUD uitgekomen. En ik heb niet eens een prangende kinderwens! Hoogste tijd om internet af te sluiten.
Dito! Ik heb ook (nog) geen kinderwens, maar kijken is wel leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo aanstekelijker zitten echt droppies tussen!!
ik ben een regelmatig lurker
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo aanstekelijker zitten echt droppies tussen!!
ik ben een regelmatig lurker
Jij hebt al kinderen, da's vast andersquote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit begrepen hè? Zouden mijn eierstokken nooit hard genoeg gerammeld hebben?
Ik ook niet. Ik heb echt niks met kinderfoto's van onbekenden. Ook niet echt met die van vrienden. Zelfde geldt voor vakantiefoto's, als ik heel eerlijk benquote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit begrepen hè? Zouden mijn eierstokken nooit hard genoeg gerammeld hebben?
Daarvoor zo mogelijk nog minderquote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij hebt al kinderen, da's vast anders![]()
Maar daarvoor nooit gehad ook? Dat je kindjes zag en er NU ook een wilde? Ik heb dat al 10 jaar geloof ik, en nu ik een vriend heb waarmee ik ze ook zonder meer samen wil krijgen en opvoeden, is het helemaal niet meer te houden!!
Die vind ik ook nooit zo boeiend. Geldt ook voor eigen foto#s trouwens. Ik geloof dat ik de trouwfoto#s van 8 jaar geleden ook pas 2x ofzo bekeken heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb echt niks met kinderfoto's van onbekenden. Ook niet echt met die van vrienden. Zelfde geldt voor vakantiefoto's, als ik heel eerlijk ben.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor zo mogelijk nog minderNu kan ik me er nog e-nig-zins voor interesseren (als het een kind is van een vriendin van me ofzo, maar dan eigenlijk nog niet)
Vakantiefoto's kijk ik soms vlak na de reis wel even in, maar ook niet zo vaak.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vind ik ook nooit zo boeiend. Geldt ook voor eigen foto#s trouwens. Ik geloof dat ik de trouwfoto#s van 8 jaar geleden ook pas 2x ofzo bekeken heb.
Ik geloof niet dat er een casaal verband bestaat tussen de liefde voor je eigen kinderen en het al dan niet graag kijken naar kinderfoto's van andere kinderenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Waarom ben je dan wel aan kinderen begonnen?
Huh, vrienden van ons hebben een beamer en daar hebben we weleens 1500 foto's van Italiaanse steden moeten bekijken, brrr. Dat mensen dat niet snappen!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vakantiefoto's kijk ik soms vlak na de reis wel even in, maar ook niet zo vaak.
Wat dat betreft ben ik heel erg blij met het digitale tijdperk. De tijd dat je op visite kwam en dan 2 dikke fotoalbums op je schoot geplempt kreeg, zijn godzijdank voorbij. En dan maar verplicht doorworstelen. Vreselijk.
Ik geloof niet dat LB nou zo erg op die foto's doelt.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een casaal verband bestaat tussen de liefde voor je eigen kinderen en het al dan niet graag kijken naar kinderfoto's van andere kinderen
Oh the horror!!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, vrienden van ons hebben een beamer en daar hebben we weleens 1500 foto's van Italiaanse steden moeten bekijken, brrr. Dat mensen dat niet snappen!
Nee, dat bedoel ik ook niet hoor, maar meer omdat je zei dat je nooit zo ging rammelen van andere kindjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een casaal verband bestaat tussen de liefde voor je eigen kinderen en het al dan niet graag kijken naar kinderfoto's van andere kinderen
Reken maar dat we na jouw avonturen wel een paar snapshotjes willen zien hier! Wanneer vliegen jullie?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh the horror!! [ afbeelding ]
Ik laat zelf ook nooit vakantiefoto's aan anderen zien, daar wil ik ze echt niet mee lastigvallen. Tenzij ze er om vragen.
Morgen over een weekquote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reken maar dat we na jouw avonturen wel een paar snapshotjes willen zien hier! Wanneer vliegen jullie?
Oh, wat ergquote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, vrienden van ons hebben een beamer en daar hebben we weleens 1500 foto's van Italiaanse steden moeten bekijken, brrr. Dat mensen dat niet snappen!
Je kunt ook de map Fok.nl verwijderen uit je geschiedenis (iedere dag weer), volgens mij verdwijnt ie dan ook in de adresbalk?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef anna82 het volgende:
Omdat ik op mijn werk lees en niet wil dat Fok! in het geheugen van de adresbalk staat, zoek ik het topic hier via Google. Nu typte ik net "lif slank 102" ipv "1025" en toen kreeg ik een linkje naar nummer 102 en dat zit ik nu te lezen! Erg grappig
(eigenlijk moet ik heel hard werken, maar het is maandagochtend, en het is koud en regenachtig en ik heb niet zoveel zin...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |