Hier ook aub!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:05 schreef Syrena het volgende:
Hier ook naam en evt. juicy details per PM graag![]()
Ik wilde eerst gaan raden, maar ik heb geen geduld vandaag
Ik had geen ideequote:
Waar is je groente?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:45 schreef Daniane het volgende:
Zal ik weer eens meedoen.
Gisteren;
O: Boterham met n gebakken eitje erop, klein pistoletje met nutella.
L: Niks, niet goed.
T: 1 kinder maxi, en wat snoep touwtjes (die rooie)
A: Macaroni met geraspte kaas![]()
S: 35 minuten op de crosstrainer
Toch maar wat fruit eten.
Eet ik nooit in het weekend.quote:
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Eet ik nooit in het weekend.
O wacht gisteren was het vrijdag. Ben een beetje ontregeld, Qday.
Vandaag doe ik wel wat groente.
Lekker he, zelfgebakken brood. Wat voor opleiding gaat 'ie doen??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heeeeeey wieizzut.... ik weet het niet!
Eerste brood uit de machien was best lekkeren goed nieuws voor vriend die opleiding die ie zo graag wilde in kan
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:01 schreef imago het volgende:
Nouja het getalletje dat uit je BMI-berekening komt zou altijd hetzelfde moeten zijn, de formule verandert niet, hooguit de cijfers die je erin stopt. Maar het zou wel kunnen zijn dat er verschillen zitten in de grens die verschillende sites hanteren tussen wat gezond en ongezond zit.
Wel erg laag hoor! Sommige instanties hanteren 18.5 als grens, anderen houden <20 aan als ondergewicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?
Ik ben nu 16.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef -marz- het volgende:
Hangt trouwens ook van je leeftijd af. Toen ik een jonge puber was woog ik rond de 50kg en daarmee had ik waarschijnlijk een laag BMI, maar ik zag er gewoon uit als een normale lange (slungelige) scholiere niet mager ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |