quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, lieve allemaal.. Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord.
. Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.
Douchen en dan werken.
Ik wil PM!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen
Tvp en ik weet wie de kloon is.
Ik weet het niet, ik weeg me in het weekend en vakanties sowieso niet omdat ik dan meestal bij mijn vriend ben en hij heeft geen weegschaal en dat is geen enkel probleem eigenlijk? Al vind ik het wel altijd weer een beetje 'eng' om dan weer te wegen als ik thuis ben. Bang dat ik dan ongemerkt ineens heel dik ben geworden of zo? Bij mij werkt het ook echt niet om op mijn spiegelbeeld af te gaan, dat is bij mij veel meer afhankelijk van hoe ik me voel die dag dan van mijn gewicht. Ik vind het daarom denk ik ook fijn om de houvast van de weegschaal te hebben, dat is tenminste objectief.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?
Ik dus wel, al had ik dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht![]()
Morgen weer proberen een dag over te slaan en hopelijk heb ik dan maandag weer een mooi normaal gewichtJe hebt gelijk, Sigme, kan er nooit een kilo vlees bij hebben gegeten
Ah, ja dat klinkt herkenbaar van de spiegel die niet objectief is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weeg me in het weekend en vakanties sowieso niet omdat ik dan meestal bij mijn vriend ben en hij heeft geen weegschaal en dat is geen enkel probleem eigenlijk? Al vind ik het wel altijd weer een beetje 'eng' om dan weer te wegen als ik thuis ben. Bang dat ik dan ongemerkt ineens heel dik ben geworden of zo? Bij mij werkt het ook echt niet om op mijn spiegelbeeld af te gaan, dat is bij mij veel meer afhankelijk van hoe ik me voel die dag dan van mijn gewicht. Ik vind het daarom denk ik ook fijn om de houvast van de weegschaal te hebben, dat is tenminste objectief.
Maar goed, het is een beetje obsessief wel en ik denk dat het beter is om het wat los te laten allemaal, misschien eens proberen te beginnen met om de dag wegen. Uiteindelijk lijkt 1x per week me wel genoeg, dat zou toch voldoende moeten zijn. Wat is bij jou het doel (hoe vaak wegen bedoel ik dan)?
Ja hee, je kunt ons niet nieuwsgierig maken en dan niks zeggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ja hallo, ik ga niet half slank pm'en hoor.Vraag het haar zelf maar. Had ik nou maar niks gezegd.
![]()
*Heel hard weg rent*
OK, dealquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ah, ja dat klinkt herkenbaar van de spiegel die niet objectief is.
Als het in de weekenden goed gaat, moet het doordeweeks ook wel lukken toch? Misschien kunnen we samen een afspraak maken, dat we vanaf nu om de dag wegen, en dat gaan afbouwen? Ik wil ook naar 1x per week toe
Thank you!quote:
Hier ook aub!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:05 schreef Syrena het volgende:
Hier ook naam en evt. juicy details per PM graag![]()
Ik wilde eerst gaan raden, maar ik heb geen geduld vandaag
Ik had geen ideequote:
Waar is je groente?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:45 schreef Daniane het volgende:
Zal ik weer eens meedoen.
Gisteren;
O: Boterham met n gebakken eitje erop, klein pistoletje met nutella.
L: Niks, niet goed.
T: 1 kinder maxi, en wat snoep touwtjes (die rooie)
A: Macaroni met geraspte kaas![]()
S: 35 minuten op de crosstrainer
Toch maar wat fruit eten.
Eet ik nooit in het weekend.quote:
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Eet ik nooit in het weekend.
O wacht gisteren was het vrijdag. Ben een beetje ontregeld, Qday.
Vandaag doe ik wel wat groente.
Lekker he, zelfgebakken brood. Wat voor opleiding gaat 'ie doen??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heeeeeey wieizzut.... ik weet het niet!
Eerste brood uit de machien was best lekkeren goed nieuws voor vriend die opleiding die ie zo graag wilde in kan
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:01 schreef imago het volgende:
Nouja het getalletje dat uit je BMI-berekening komt zou altijd hetzelfde moeten zijn, de formule verandert niet, hooguit de cijfers die je erin stopt. Maar het zou wel kunnen zijn dat er verschillen zitten in de grens die verschillende sites hanteren tussen wat gezond en ongezond zit.
Wel erg laag hoor! Sommige instanties hanteren 18.5 als grens, anderen houden <20 aan als ondergewicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah zo. Met de formule heb ik 18,6. Dus dan zit ik net gezond, onder de 18,5 is ondergewicht toch?
Ik ben nu 16.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef -marz- het volgende:
Hangt trouwens ook van je leeftijd af. Toen ik een jonge puber was woog ik rond de 50kg en daarmee had ik waarschijnlijk een laag BMI, maar ik zag er gewoon uit als een normale lange (slungelige) scholiere niet mager ofzo.
Dat is waar inderdaad ja, ik was er vanuit gegaan (of is het ervan uitgegaan?) dat we het over een volwassene hadden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef -marz- het volgende:
Hangt trouwens ook van je leeftijd af. Toen ik een jonge puber was woog ik rond de 50kg en daarmee had ik waarschijnlijk een laag BMI, maar ik zag er gewoon uit als een normale lange (slungelige) scholiere niet mager ofzo.
Ooit, ja.quote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lekker he, zelfgebakken brood. Wat voor opleiding gaat 'ie doen??
Ik heb een pak Magnum Gold gehaaldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit! Toen we naar de stad liepen kregen we een ijsje en er was zo'n foto ding van B&J en nu staat het op de website! Het ziet er uit alsof ik geen B&J's meer mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |