Mm...Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik denk dat ik het vandaag zo laat, de mango en avocado zijn rijp en moeten op....Misschien dat er nog een stukje vlees bij de salade komt, maar dat helpt ook niet, natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel koolhydraten en helemaal geen groente....
Mijn weekendlijstjes zijn niet best hoor, veel te weinig.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:42 schreef Perruche het volgende:
VMW,
wat een ontzettend nette lijstjes heb jij toch! Knap dat je het zo volhoudt
Fijn! En wat klinkt dat lief, voddebaaltjequote:Op maandag 3 mei 2010 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Poes is terecht
Ik kan m zo ophalen bij het asiel, daar was ie heengebracht door de dierenambulance toen iemand hier in de buurt hem had zien lopen en horen schreeuwen (hard, want doof)
Straks is mn voddebaaltje er weer
VMW, waarom is dat eigenlijk? Geen zin om te eten? Of geen trek?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn weekendlijstjes zijn niet best hoor, veel te weinig.
Komt er gewoon niet van.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:11 schreef anna82 het volgende:
VMW, waarom is dat eigenlijk? Geen zin om te eten? Of geen trek?
Kijk! Mooi zo!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Poes is terecht
Ik kan m zo ophalen bij het asiel, daar was ie heengebracht door de dierenambulance toen iemand hier in de buurt hem had zien lopen en horen schreeuwen (hard, want doof)
Straks is mn voddebaaltje er weer
Iets verkeerds gegeten Tink? Of de weersomslag? Kan bij mij ook echt op m'n buik slaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
mijn maag en darmen zijn (erg) van streek. Geen zin om ziek te worden/zijn.
Of vermoeidheid. Kan allemaal. Heb inderdaad ook last van weersveranderingen. En zelfs hormonen hebben invloedquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten Tink? Of de weersomslag? Kan bij mij ook echt op m'n buik slaan.
Nou, dagje rustig aan dus, licht eten, buikje warm houden en dan komt het vást allemaal wel goedquote:Op maandag 3 mei 2010 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of vermoeidheid. Kan allemaal. Heb inderdaad ook last van weersveranderingen. En zelfs hormonen hebben invloed
En nu hopen dat het huisje leuk is!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de woningstichting gebeld en het huis is nog steeds voor mij, als ik wil! De klachen waren van tenminste twee jaar geleden. Ik heb het telefoonnummer van de huidige bewoner gekregen om een afspraak te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hij is ook echt een voddebaaltjequote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Fijn! En wat klinkt dat lief, voddebaaltje
Wat goed!!! Ik zou er zeker nog een keer langsgaanquote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de woningstichting gebeld en het huis is nog steeds voor mij, als ik wil! De klachen waren van tenminste twee jaar geleden. Ik heb het telefoonnummer van de huidige bewoner gekregen om een afspraak te maken.
Spannend! Heb je het huis eigenlijk al gezien? Waar staat het?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |