Ha! ik wist wel dat ik het goed gehoord had! Iemand zei laatst tegen mij dat ze haar cijfer niet zo bi vond, maar toen ik het er later met anderen over had zeiden ze dat ik het vast verkeerd had verstaan en dat niemand zegt dat iets 'niet zo bi' is. Wel dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
Sevilla klinkt heerlijk!
Mijn lijstje is vandaag niet zo bi, maar valt eigenlijk nog mee in vergelijking met de laatste tijd:
Behalve spanje... Ik hou niet van de spaanse keuken... mocht dat 1 van de belangrijkste dingen zijn. En een beetje vertier in de late uurtjes is ook wel fijn..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noord-west-spanjeWaarschijnljk is het daar dan nog wel warm, maar niet uitgedroogd zoals in andere delen van zuid-europa.
Niet zo bijzonder geloof ik. En volgens mij is het Noord-Hollands. Ik zeg het ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ha! ik wist wel dat ik het goed gehoord had! Iemand zei laatst tegen mij dat ze haar cijfer niet zo bi vond, maar toen ik het er later met anderen over had zeiden ze dat ik het vast verkeerd had verstaan en dat niemand zegt dat iets 'niet zo bi' is. Wel dus
Maar wat betekent het eigenlijk, of waar is het een afkorting voor?
Slaap lekker. En vertier in de avonduren, daar doe ik niet meer aanquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Behalve spanje... Ik hou niet van de spaanse keuken... mocht dat 1 van de belangrijkste dingen zijn. En een beetje vertier in de late uurtjes is ook wel fijn..
Het regent en morgen vroeg weer pissen..trusten lieve slankies
Ja, dat dacht ik wel..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vertier in de avonduren? Dan valt Zweden wel af. Slaap lekker uniek
.
Hee dat klinkt best goedquote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil mee terug
Ga je mee wandelen? (zie sig)
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind je nu al evil Maria
Wat is nou leuk voor vakantie begin september?
Griekse eilanden, kroatie, italie, portugal??
Ik gebruik het eigenlijk als "niet zo geweldig". En ook alleen met de "niet zo" ervoor, nooit alleen 'bi', als: "Goh, wat een bi dag toch vandaag". Dat kan niet!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder geloof ik. En volgens mij is het Noord-Hollands. Ik zeg het ook.
haha, heel herkenbaar van de broeken!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja hè!Ik heb zelden dat blousejes helemaal goed zitten (net als broeken eigenlijk, curse of the curves), maar deze zit precies goed! Ben er erg blij mee!
En hoe is het met u, nog steeds blij met Pilates?
Met het risico op een spuit11 reactie: bijzonder?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ha! ik wist wel dat ik het goed gehoord had! Iemand zei laatst tegen mij dat ze haar cijfer niet zo bi vond, maar toen ik het er later met anderen over had zeiden ze dat ik het vast verkeerd had verstaan en dat niemand zegt dat iets 'niet zo bi' is. Wel dus
Maar wat betekent het eigenlijk, of waar is het een afkorting voor?
Oh, heerlijk! Ik had nooit verwacht dat ik Spanje zo ontzettend leuk zou vinden. Het is dat ik van mezelf nog meer van de wereld moet zien, anders ging ik elk jaar terugquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Vertier in de avonduren: in Spanje op een plein met een cocktail en tapas tot 10 uur 's avonds naar spelende kindjes kijken
Voor mij heeft het dezelfde betekenis. Niet zo geweldig, niet zo bijzonder, niet zo bi..... Een pot natquote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk als "niet zo geweldig". En ook alleen met de "niet zo" ervoor, nooit alleen 'bi', als: "Goh, wat een bi dag toch vandaag". Dat kan niet!
En ja, ik zal het wel van mijn WestFriese moeder hebben overgenomen
Afstaan bij de bips he!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
haha, heel herkenbaar van de broeken!
Ja Pilatesik vind het vooral fijn dat ik dit wel ga/kan volhouden. Nu alleen nog jouw fitness-regime overnemen!
Elk jaar terug kan toch best? Ik ga het liefst ook elk jaar naar Italiëquote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Ik had nooit verwacht dat ik Spanje zo ontzettend leuk zou vinden. Het is dat ik van mezelf nog meer van de wereld moet zien, anders ging ik elk jaar terug
ach, je moet weten waar je het moet zoeken, maar als je dat eenmaal weet kun je de hele nacht door. Als je dat wilt, tenminste. De Zweedse keuken is daarentegen niet zo spectaculair!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vertier in de avonduren? Dan valt Zweden wel af. Slaap lekker uniek
.
ik had het nog nooit gehoord. Snapte het ook al niet echt in je lijstje..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk als "niet zo geweldig". En ook alleen met de "niet zo" ervoor, nooit alleen 'bi', als: "Goh, wat een bi dag toch vandaag". Dat kan niet!
En ja, ik zal het wel van mijn WestFriese moeder hebben overgenomen
Mijn wekker ging ook om 6.45, ik stond om 10 over 7 buiten. Koud, maar zo fijn in het zonnetje!quote:Op maandag 3 mei 2010 08:32 schreef Perruche het volgende:
Goeiemorgen!
LadyBlack, heb je je kat nog terggevonden? Hoop het wel!
Ik had nog nooit van een bi-dag gehord, ik moest ook gelijk aan iets anders denken
Lijstje:
S: 3,5 km hardlopen (om 7:15!)
O: 2 witte boterhammen (hadden niets anders) met kaas en een beetje volle yoghurt
L: 4 boterhammen
T: appel, rauwkost (3 wortel, kmkommer)
D: ?
Ze heeft gelijk natuurlijk. Al zie ik artsen vaak doorwerken als ze zelf ziek zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 08:44 schreef Sjaapje het volgende:
Ziek thuis. Mocht niet gaan werken van mijn mama omdat ze het niet vindt kunnen dat iemand zonder stem met een hoest en vol snot bij een dokter gaat zitten... Kwestie van patienten niet ziek te maken.
Ik vind mezelf ook niet echt ziek, gewoon mottig. Onze grens ligt denk ik iets hoger om onszelf ziek te vinden. Vroeger toen ik klein was was het zo gemakkelijk, koorts = ziek. Maar nu weigert mijn lichaam van koorts te maken...quote:Op maandag 3 mei 2010 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk natuurlijk. Al zie ik artsen vaak doorwerken als ze zelf ziek zijn
Respect voor jullie allebei! Ik neem het mezelf wel eens voor, maar ik ben een ontzettend lui wezen in de ochtend.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn wekker ging ook om 6.45, ik stond om 10 over 7 buiten. Koud, maar zo fijn in het zonnetje!
Veel koolhydraten en helemaal geen groente....quote:Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
S: 5 km. hardlopen
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: appel
L: 2 volkorenbroodjes met zelfgemaakte tonijnsalade
T: mueslireep
T: nog iets
D: salade van mango en avocado met mint en chilidressing
T: mag nog wel wat bij dacht ik zo. Stukje chocola ofzo.
Wat vinden jullie er van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |