Oeh, dat is zo aanstekelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spannend! Heb je het huis eigenlijk al gezien? Waar staat het?
Ik ben nu via oude Slank-topics bij de babyfoto's van OUD uitgekomen. En ik heb niet eens een prangende kinderwens! Hoogste tijd om internet af te sluiten.
Dito! Ik heb ook (nog) geen kinderwens, maar kijken is wel leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo aanstekelijker zitten echt droppies tussen!!
ik ben een regelmatig lurker
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo aanstekelijker zitten echt droppies tussen!!
ik ben een regelmatig lurker
Jij hebt al kinderen, da's vast andersquote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit begrepen hè? Zouden mijn eierstokken nooit hard genoeg gerammeld hebben?
Ik ook niet. Ik heb echt niks met kinderfoto's van onbekenden. Ook niet echt met die van vrienden. Zelfde geldt voor vakantiefoto's, als ik heel eerlijk benquote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit begrepen hè? Zouden mijn eierstokken nooit hard genoeg gerammeld hebben?
Daarvoor zo mogelijk nog minderquote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij hebt al kinderen, da's vast anders![]()
Maar daarvoor nooit gehad ook? Dat je kindjes zag en er NU ook een wilde? Ik heb dat al 10 jaar geloof ik, en nu ik een vriend heb waarmee ik ze ook zonder meer samen wil krijgen en opvoeden, is het helemaal niet meer te houden!!
Die vind ik ook nooit zo boeiend. Geldt ook voor eigen foto#s trouwens. Ik geloof dat ik de trouwfoto#s van 8 jaar geleden ook pas 2x ofzo bekeken heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb echt niks met kinderfoto's van onbekenden. Ook niet echt met die van vrienden. Zelfde geldt voor vakantiefoto's, als ik heel eerlijk ben.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor zo mogelijk nog minderNu kan ik me er nog e-nig-zins voor interesseren (als het een kind is van een vriendin van me ofzo, maar dan eigenlijk nog niet)
Vakantiefoto's kijk ik soms vlak na de reis wel even in, maar ook niet zo vaak.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vind ik ook nooit zo boeiend. Geldt ook voor eigen foto#s trouwens. Ik geloof dat ik de trouwfoto#s van 8 jaar geleden ook pas 2x ofzo bekeken heb.
Ik geloof niet dat er een casaal verband bestaat tussen de liefde voor je eigen kinderen en het al dan niet graag kijken naar kinderfoto's van andere kinderenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Waarom ben je dan wel aan kinderen begonnen?
Huh, vrienden van ons hebben een beamer en daar hebben we weleens 1500 foto's van Italiaanse steden moeten bekijken, brrr. Dat mensen dat niet snappen!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vakantiefoto's kijk ik soms vlak na de reis wel even in, maar ook niet zo vaak.
Wat dat betreft ben ik heel erg blij met het digitale tijdperk. De tijd dat je op visite kwam en dan 2 dikke fotoalbums op je schoot geplempt kreeg, zijn godzijdank voorbij. En dan maar verplicht doorworstelen. Vreselijk.
Ik geloof niet dat LB nou zo erg op die foto's doelt.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een casaal verband bestaat tussen de liefde voor je eigen kinderen en het al dan niet graag kijken naar kinderfoto's van andere kinderen
Oh the horror!!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, vrienden van ons hebben een beamer en daar hebben we weleens 1500 foto's van Italiaanse steden moeten bekijken, brrr. Dat mensen dat niet snappen!
Nee, dat bedoel ik ook niet hoor, maar meer omdat je zei dat je nooit zo ging rammelen van andere kindjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een casaal verband bestaat tussen de liefde voor je eigen kinderen en het al dan niet graag kijken naar kinderfoto's van andere kinderen
Reken maar dat we na jouw avonturen wel een paar snapshotjes willen zien hier! Wanneer vliegen jullie?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh the horror!! [ afbeelding ]
Ik laat zelf ook nooit vakantiefoto's aan anderen zien, daar wil ik ze echt niet mee lastigvallen. Tenzij ze er om vragen.
Morgen over een weekquote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reken maar dat we na jouw avonturen wel een paar snapshotjes willen zien hier! Wanneer vliegen jullie?
Oh, wat ergquote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, vrienden van ons hebben een beamer en daar hebben we weleens 1500 foto's van Italiaanse steden moeten bekijken, brrr. Dat mensen dat niet snappen!
Je kunt ook de map Fok.nl verwijderen uit je geschiedenis (iedere dag weer), volgens mij verdwijnt ie dan ook in de adresbalk?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef anna82 het volgende:
Omdat ik op mijn werk lees en niet wil dat Fok! in het geheugen van de adresbalk staat, zoek ik het topic hier via Google. Nu typte ik net "lif slank 102" ipv "1025" en toen kreeg ik een linkje naar nummer 102 en dat zit ik nu te lezen! Erg grappig
(eigenlijk moet ik heel hard werken, maar het is maandagochtend, en het is koud en regenachtig en ik heb niet zoveel zin...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |