Ha! Kijk dit zijn de posts waar je wat aan hebt als je weetikhoeveel topics hebt gemistquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal!
Net even een paar topics teruggelezen, ik zag dat sigme werkeloos is, Merel een nieuwe Mac... heeft
, syrena heel slank was
, Viking een nieuwe mevrouw op het oog heeft (of de mevrouw haar)
, Tink een busje heeft
, Co nog steeds in de US is
en DAD een kus nodig heeft
.
En er is een spannende nieuwe kloon! Wieowie?
Ahhquote:Op zondag 2 mei 2010 15:50 schreef neen het volgende:
Nou3 zware dagen achter de rug, ben benieuwd hoeveel erbij is en dan nog ook zoveel dingen op het programma. Nu zit ik nog bij m'n oma... net een koekje gehad komt ze aan met iets en ik zeg dat ik niet hoef want ik heb net een koekje gehad. "Nou dan niet" en meteen erna "Dan straks"
En moet je dan nog wel eten of juist nietquote:Op zondag 2 mei 2010 18:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ahhhaha!
Mijn oma vraagt juist altjd of ik ben aangekomen, ook toen ik 5 kilo lichter was
Ha! Goeie vraagquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Goeie vraag
Een van mijn thuiszorgomaatjes zei bij binnenkomst een keer "Gut kind, ben je dikker geworden?", en een andere keer "Nee, jij bent niet dik, je bent slank, maar je hebt gewoon een dikke buik en stevige armen!"
Maar dan wel protesteren als ik geen 2 koekjes bij de koffie wildeHopeloos....
Valt toch wel mee? Klinkt erg lekker juist.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
Heb in Sevilla trouwens wel vet gegeten denk ik, maar je ontkomt daar als vegetariër bijna niet aan als je niet elke avond sla wilt eten. Heb woensdag een pizza gehad (wel een sjieke, geen big american ofzo), donderdag een salade caprese + een gemengde salade en panna cotta toe, vrijdag een heel lekkere auberginetortilla (de spaanse variant, dus een soort aardappel-aubergine-omelet). Die tortilla's heb ik wel vaker gegeten, in het kader van ei = gezond
En dan nu maar even brainstormen over eten vanavond....
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Klinkt erg lekker juist.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef neen het volgende:
[..]
En moet je dan nog wel eten of juist niet
Ik heb wel voor een week gegeten in 2 dagen denk ik, nou ja dan heb ik weer wat energie reserves opgebouwd ofzo.
Maarja, ik kan toch niet dik worden want ik ben lang. Volgens haar dan
was d'r geen leuke sfeer dan? Mijn hele familie is vrij uitbundig, nu!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Meestal wel, maarja dan wil ik niet meer he.
Over eten gesproken, iemand stukje sinaasappel-limoentaart? Klinkt raar maar hij is goedgekeurd door iedereen hier, wel fijn voor de sfeer die hier hing na voetbal vanmiddag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hè!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef anna82 het volgende:
Klinkt als een heerlijk dagje Maria, en wat een leuk cadeautje van je vriendje!
Eh ja maar wij zijn voor Ajax he.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
was d'r geen leuke sfeer dan? Mijn hele familie is vrij uitbundig, nu!
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh ja maar wij zijn voor Ajax he.
Ja maar dat gaat echt niet lukken, dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:
En dan moet Feyenoord donderdag maar even winnen met 3-0![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ongemerkt teveel op mijn vingers zitten te kauwen, hele toetsenbord rood
Ik wil mee terugquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het gaat morgen 10 graden wordendat is 20 graden kouder dan ik het vorige week had!!!!
![]()
Ik wil terug
Mjoh, ongelooflijk retro, red skin QWERTY..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lief zijn voor jezelf, Uniekje! Anders word ik boos
14 graden is het warmste wat wij hier gehad hebben tot nu toe. En dat is warm na zo'n winter! En het weerbericht voorspelt voorlopig ook nog niets goeds..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het gaat morgen 10 graden wordendat is 20 graden kouder dan ik het vorige week had!!!!
![]()
Ik wil terug
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, ongelooflijk retro, red skin QWERTY..
Trouwens, ik wil je wel eens boos 'horen; typen... lieve muts
Nou ziet écht dun er ook alleen maar goed uit bij 16-jarige hertjes hèquote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik weer 65 kilo weeg. Pluspunt is dat iedereen enthousiast roept dat ik er zo jong en goed uitzie![]()
Noord-west-spanjequote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind je nu al evil Maria
Wat is nou leuk voor vakantie begin september?
Griekse eilanden, kroatie, italie, portugal??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |