Hela!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen was dit:
Ik heb gegeten: tonijnsteak, noodles salade en sperziebonen. 2 wijn en 1 Duvel
Ehm...quote:Op zondag 2 mei 2010 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
En ik heb er van genoten! Tot aan de laatste druppel
Nee, ik had wel heel duidelijk gezegd waar ik over wilde praten. En het was echt een gezellige avond, zonder geflirt, waarin we het over de mogelijkheden hebben gehad, maar later ook gewoon persoonlijkere dingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:02 schreef imago het volgende:
Calimero![]()
Vond je het niet lastig om met die meneer uit eten te gaan terwijl je wist dat hij eigenlijk wel meer zou willen?
Ik ga vanavond ook uit eten
ahw, das balen chicootje!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:48 schreef Chicolate het volgende:
Bah vandaag is een stomme dag. Van alle spullen die daarnet van mn kastje afvielen, ging het enige waar ik aan gehecht ben stuk, een kadootje van mn vriend. En glas kan je niet lijmen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Vandaag alweer uiteten trouwens, maar nu een pannekoekenrestaurant. Ah well, gister heb ik het netjes gedaan, dus een x lekker pannekoeken moet kunnen![]()
Vandaag ga ik de weegschaal weer overslaan
Een wentelteefje.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb niets te ontbijten behalve oud stokbrood, eieren en melk. Rara wat dat gaat worden?
Mooie lijstjes! Maar wat is tartex?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hier is het ook gelukt!
Lijstje gisteren:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson: 1x tosti kaas-ui, 1x dubbel tartex +2x koffie met melk
T: 2 volkorenpannenkoekjes met bosvruchtenspread
D: Italiaanse bol met beefburger, tomaat en uienringen + witlofsalade met appel en rozijnen
T: 3 glazen rose, paar aardbeien
Planning vandaag:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson: 1x tosti kaas-ui, 1x dubbel tartex +2x koffie met melk
T: restje witlofsalade
D: ? iets met aardappel denk ik
T: aardbeien met yoghurt
Oh wat tof!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, ik had wel heel duidelijk gezegd waar ik over wilde praten. En het was echt een gezellige avond, zonder geflirt, waarin we het over de mogelijkheden hebben gehad, maar later ook gewoon persoonlijkere dingen.
En ik zie het zeker zitten om daar iets voor te gaan betekenen. Ik heb uitgelegd dat er wat kosten aan zijn verbonden, die moet ik aan mijn supervisoren doorbetalen, maar hij had het over een bedrag daar bovenop voor mij, dus als het wat zou worden, ga ik gewoon gelijk mijn eerste geld verdienen met mijn 'diensten'Dat zou echt tof zijn
Komt door die website hequote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schor* Oei keelpijn![]()
Aaw Chico!![]()
En met ons kuiken en imago gaat het goed zo te lezen
nou vooruit, de zon die jij hebt gun ik je best, maar kun je niet een beetje droge lucht deze kant op blazen?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:32 schreef AKnynke het volgende:
Ha! Eindelijk! De rollen hebben zich eens omgedraaid. Ik ben al tijden jaloers op jullie mooie weer..en nu heb ik het. Koud, dat wel..het is maar 7 graden. Maar, de zon schijnt!
Tartex is vegetarische paté, op basis van gist geloof ik. Erg lekker in ieder gevalquote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooie lijstjes! Maar wat is tartex?
Wat een regen hieren wilde ik net naar de supermarkt, issie nog helemaal niet open
nu heb ik geen koffie voor m'n paps!
Marmitequote:Op zondag 2 mei 2010 10:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Tartex is vegetarische paté, op basis van gist geloof ik. Erg lekker in ieder geval
Go go website! En visitekaartjes, nais! Professioneelquote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Komt door die website heHopelijjk vallen komende week ook mijn visitekaartjes op de mat
![]()
Hoe komt het dat je keelpijn hebt? Te hard geschreeuwd? Of ziek aan het worden?
Marmite is ook lekker jaquote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
MarmiteAlleen jammer dat ik er niet tegen kan.
Oeps. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Marmite is ook lekker ja![]()
Maar tartex is wel echt iets heel anders dan marmite hoor!
Da's toevallig, dat heb ik vanochtend ook gemaakt!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een wentelteefje.
Ik ben een groenteomelet aan het maken
Nee, absoluut niet. Hoe langer het rijst hoe mooier de uiteindeljke structuur wordt. Zeker met de tweede rijs. Ik denk dat ik m'n deeg nu de hele middag laat staan, en pas een uur voordat ik ga eten er pita's van maak..quote:Op zondag 2 mei 2010 13:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop voor je dat het deeg gaat rijzen.
Zelf ben ik lui en gebruik ik Soezie volkorenbrood mix
Op bak staat 1e keer 40 min. rijzen, kneden, in bakvorm en dan weer 40 min. rijzen maar is het erg dat het beide keer een uur of nog iets langer wordt?
Is het al gelukt? Ik ben al uren aan het blazen!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nou vooruit, de zon die jij hebt gun ik je best, maar kun je niet een beetje droge lucht deze kant op blazen?
nope, hier regent het al de hele dagquote:Op zondag 2 mei 2010 14:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Is het al gelukt? Ik ben al uren aan het blazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |