Hela!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen was dit:
Ik heb gegeten: tonijnsteak, noodles salade en sperziebonen. 2 wijn en 1 Duvel
Ehm...quote:Op zondag 2 mei 2010 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
En ik heb er van genoten! Tot aan de laatste druppel
Nee, ik had wel heel duidelijk gezegd waar ik over wilde praten. En het was echt een gezellige avond, zonder geflirt, waarin we het over de mogelijkheden hebben gehad, maar later ook gewoon persoonlijkere dingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:02 schreef imago het volgende:
Calimero![]()
Vond je het niet lastig om met die meneer uit eten te gaan terwijl je wist dat hij eigenlijk wel meer zou willen?
Ik ga vanavond ook uit eten
ahw, das balen chicootje!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:48 schreef Chicolate het volgende:
Bah vandaag is een stomme dag. Van alle spullen die daarnet van mn kastje afvielen, ging het enige waar ik aan gehecht ben stuk, een kadootje van mn vriend. En glas kan je niet lijmen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Vandaag alweer uiteten trouwens, maar nu een pannekoekenrestaurant. Ah well, gister heb ik het netjes gedaan, dus een x lekker pannekoeken moet kunnen![]()
Vandaag ga ik de weegschaal weer overslaan
Een wentelteefje.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb niets te ontbijten behalve oud stokbrood, eieren en melk. Rara wat dat gaat worden?
Mooie lijstjes! Maar wat is tartex?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hier is het ook gelukt!
Lijstje gisteren:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson: 1x tosti kaas-ui, 1x dubbel tartex +2x koffie met melk
T: 2 volkorenpannenkoekjes met bosvruchtenspread
D: Italiaanse bol met beefburger, tomaat en uienringen + witlofsalade met appel en rozijnen
T: 3 glazen rose, paar aardbeien
Planning vandaag:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson: 1x tosti kaas-ui, 1x dubbel tartex +2x koffie met melk
T: restje witlofsalade
D: ? iets met aardappel denk ik
T: aardbeien met yoghurt
Oh wat tof!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, ik had wel heel duidelijk gezegd waar ik over wilde praten. En het was echt een gezellige avond, zonder geflirt, waarin we het over de mogelijkheden hebben gehad, maar later ook gewoon persoonlijkere dingen.
En ik zie het zeker zitten om daar iets voor te gaan betekenen. Ik heb uitgelegd dat er wat kosten aan zijn verbonden, die moet ik aan mijn supervisoren doorbetalen, maar hij had het over een bedrag daar bovenop voor mij, dus als het wat zou worden, ga ik gewoon gelijk mijn eerste geld verdienen met mijn 'diensten'Dat zou echt tof zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |