Nee, maar NG komt wel.quote:
Da's ook een optie ja. Zal het wel op neer komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan regel je toch gewoon even met je wingmen een slaapplaats
Hij ook in jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik slaap bij NG.
John Mayer. Wat een baas. Die balft werkelijk alles vol wat op z'n weg komt.quote:
Omgquote:
quote:
Hij mag mij wel volblaffen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
John Mayer. Wat een baas. Die balft werkelijk alles vol wat op z'n weg komt.
quote:
Dat is zo'n bazennummer jongequote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
OmgIk verlaat deze SC NU METEEN.
En wd.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik wou dat ik John Mayer was. Dan had ik ook Jessica Simpson, Jennifer Aniston en Taylor Swift kunnen neuken.
Jessica Simpson willen neuken.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik wou dat ik John Mayer was. Dan had ik ook Jessica Simpson, Jennifer Aniston en Taylor Swift kunnen neuken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik slaap bij NG.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit ook allemaal Britney filmpjes te kijken, ffs.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat dansen op die pier, geniaal!
Totaal useless maar toch zit het er in![]()
hahaha ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit ook allemaal Britney filmpjes te kijken, ffs.
Boh, ik weet nog dat ik een CD van dr had en die helemaal kapot draaide op mijn spange JVC-setje.quote:
Als ze maar niet van die domme dingen zegt tijdens het volblaffen, want dan lig ik in een deuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zou Jessica Simpson best een keer willen hitten. Als ze een goede dag heeft, that is.
Dat sowieso. Maar gewoon voor keertje. Je moet alles geprobeerd hebben he.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
10 keer liever dat ik wd doe dan jessica simpson
Nee man, die is vet kutquote:
Dat vind ik dan weer een gaar nummer.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, die is vet kut
Dit is overigens Britney's beste nummer:
Gast, tief eens op met je topicverneukende post.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geil nummer + hoe ze er daar uit zietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, die is vet kut
Dit is overigens Britney's beste nummer:
RHONA FUCKING MITRA.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef BobbyB het volgende:
John Mayer schijnt ook Jennifer Love Hewitt, Rhona Mitra en Vanessa Carlton te hebben doorgesmeerd. Boh.
Ik zou jou ook doen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jessica Simpson willen neuken.
wtf am i reading.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
TR GEPLAATST!!! EN IK GA JE NUMMER WEER POSTEN!1!@@!!quote:
ik kwam bij het lezen van dit.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
geil nummer + hoe ze er daar uit ziet
Dat dus.quote:
Ja, leuk. Die hebben we al duizend keer gezien.quote:
quote:
quote:
D'oh die is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, ik ken de tekst van I'm A Slave 4 U ook nog.
Jij praat echt kankerstoer. Maar dat ben je nietquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, change of plans. Mijn wingman wil met zijn gewillige sletjes in Enschede gaan huishouden. Gaan we dat doen.
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij praat echt kankerstoer. Maar dat ben je niet
Laat ik je niet tegenkomen in de ekte, want ik stomp zo je neus kapot mang G.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jonge, met koninginnedag rijden de bussen niet, laat die jongen ook eens een dagje plezier hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat ik je niet tegenkomen in de ekte, want ik stomp zo je neus kapot mang G.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
$50 > BANKWIRE > ATM > TITT1ES
Meesterlijk topic is dat
http://forumserver.twoplu(...)eone-headsup-491103/
Ik moest lachen, één van de betere busgrappen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, met koninginnedag rijden de bussen niet, laat die jongen ook eens een dagje plezier hebben
Gewaarschuwd ben je.quote:
tl;drquote:
O.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Is dat hoe je anus er naderhand uitziet?quote:
En wel moeite doen om te zoeken naar een plaatje van meisjes nerds, really?quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En wel moeite doen om te zoeken naar een plaatje van meisjes nerds, really?^2
Beetje respect voor RICKO meng.quote:
Jij kent NG niet, obviously. Als jij aankomt met je vuist heeft hij een instant "quote:Op donderdag 29 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest lachen, één van de betere busgrappen.
[..]
Gewaarschuwd ben je.
*quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat hoe je anus er naderhand uitziet?
quote:
Horen julile het ook eens van een anderquote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kent NG niet, obviously. Als jij aankomt met je vuist heeft hij een instant "" gelaatsuitdrukking en ga jij janken in een hoekje.
Lees dan de eerste drie pagina's, dat is voldoendequote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja.Sorry. Ik ga niet een hele pokerchatsessie lezen.
Ze is nat.quote:
Ik ken je toch, schatje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Horen julile het ook eens van een ander
Zij heeft soms echt een paardebek!quote:
Boeiend, WD, da's geen bron.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
E- HELD.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ey.quote:
Badboi dit dat alles.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ik zo badass ben
Raap me opquote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
Trouwens, jullie weten niet dat ik bij de harde kern van Heracles zit. Nog niet zo bekend bij het grote publiek, maar bohohohoo, de ekte kenners weten waar het om draait.
Vatos Locos, represent. Bek dicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
Trouwens, jullie weten niet dat ik bij de harde kern van Heracles zit. Nog niet zo bekend bij het grote publiek, maar bohohohoo, de ekte kenners weten waar het om draait.
hahaahahahquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[img]http://4gifs.com/gallery/d/42064-2/DezerayJizzbomb.gif[/img[
Dat laatste, daar gaat het om.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zij heeft soms echt een paardebek!
Ik vind dr niet superlekker
En voor de scherpe knie reacties: Ik zou dr zeker 30000000000000000000% doen
Ben je eckt zo'n vechtersbauss danquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze praten stoer, maar ze weten niks
vechtersbauss?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ben je eckt zo'n vechtersbauss dan
Jong, hij heb een turk een keer op z'n bakkes getrapt.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Excuses.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
vechtersbauss?
Bedoel je niet vecktersbauss?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jong, hij heb een turk een keer op z'n bakkes getrapt.
Da's WD niet.quote:
Ik vind het wel leukquote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik merk het, badass jonge.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerkankerkankerkankerhoerenkankerinternet![]()
godverredomme, hele kankerdag bezig geweest met zo'n website, kankert alles weg. Krijg maar lekker de ziekte, ik doe het niet meer
watquote:
Ja ik ook wel. Alleen kom ik nooit meer in een gevecht terechtquote:
Kanker op je armquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik ook nog een keer laten zetten.
Wat een kankerlelijke tattoo. Mensen die een tattoo nemen voor hun club sowieso.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Maat van me werd een keer door een hele toko door de nooduitgang gekankerd en en werden allemaal glazen tegen hem aangegooidquote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Alleen kom ik nooit meer in een gevecht terechtDus ik moet het doen met sparren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef WillFerrell het volgende:
Al die nurds hier die geen fa2's snappen.
Whehe gaarquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maat van me werd een keer door een hele toko door de nooduitgang gekankerd en en werden allemaal glazen tegen hem aangegooidGekke shit man
Want dan herken je het ja. Moet jij niet ijsco's scheppen vrouwmens.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je misplaatst dan ook smileys en PI's all the time.
mma'ers zijn wel sick jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe gaar. Mja mijn normale vriendengroep zijn geen beefzoekers. Alleen een andere vriendengroep bestaat bijna alleen uit kickboxers en mma'ers dus dat zijn brekers.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mma'ers zijn wel sick ja
die maat van me zag toen dat er 2 meiden z'n vriendin aan het afrossen waren, komt ie eraan, slaat die beide wijven echt 5 keer kankerhard op hun smoel, meteen nokkie natuurlijk
Ehm nee, want dan was ik hier niet, snuggere kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want dan herken je het ja. Moet jij niet ijsco's scheppen vrouwmens.
Whehe 5x.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mma'ers zijn wel sick ja
die maat van me zag toen dat er 2 meiden z'n vriendin aan het afrossen waren, komt ie eraan, slaat die beide wijven echt 5 keer kankerhard op hun smoel, meteen nokkie natuurlijk
Zou jij dat doen als ze met z'n 2en op je chick zaten?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe 5x.Waren ze niet nokkie na de 1e klap al?
Mwa als ze haar sloegen zou ik ze wel bossen jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als ze met z'n 2en op je chick zaten?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm nee, want dan was ik hier niet, snuggere kut.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Lieden die niet eloquent genoeg zijn om in het heetst van de al dan niet spreekwoordelijke strijd geschillen met derden op te lossen met louter woorden. [ afbeelding ]
1 pakte ie vast en sloeg d'r goed hard een paar keer tegen d'r kaak aan, d'r kop zat tussen zijn vuist en de muurquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa als ze haar sloegen zou ik ze wel bossen jaMaar als een man een chick slaat vallen ze toch al ko na de 1e klap
Of ging hij door toen ze op de grond lagen
amputeer je arm dan gelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een pussy, klaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Lieden die niet eloquent genoeg zijn om in het heetst van de al dan niet spreekwoordelijke strijd geschillen met derden op te lossen met louter woorden. [ afbeelding ]
Inderfuckingdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Haha hard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 pakte ie vast en sloeg d'r goed hard een paar keer tegen d'r kaak aan, d'r kop zat tussen zijn vuist en de muur
Mensen die weglopen voor een gevechtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een pussy, klaar.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die weglopen voor een gevecht. Alleen als het niet anders kan.
Ja gewoon als het oneerlijke partijen zijn of als die lui messen enzo hebben dan boek ik em ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
als we met 2 man zijn en we moeten tegen 6 of meer, dan gaan we d'r van tussen
Ja, echt he. maar als het buitenlanders zijn, die meestal wel messen ofzo hebben, steek ik altijd m'n fietssleutel tussen mn vingersquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon als het oneerlijke partijen zijn of als die lui messen enzo hebben dan boek ik em ook
Maar soms moet het gewoon.
Ooit zo gebruikt? Aansteker in de handpalm werkt ook goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. maar als het buitenlanders zijn, die meestal wel messen ofzo hebben, steek ik altijd m'n fietssleutel tussen mn vingers
Bosmuis!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Ja we maakten plezier met vivid, anabolic en de chronic.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Ja we maakten plezier met vivid, anabolic en de chronic.
Jazekerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ooit zo gebruikt? Aansteker in de handpalm werkt ook goed.
girl, you'll be a woman, soonquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
OH I NEVER MET A GIRL LIKE YOU BEFOREEE
Aii. Een vecktersbauss op FOKquote:
Het is niet zo dat ik alles en iedereen in elkaar sla hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aii. Een vecktersbauss op FOK+1 credits
De eckte eckte rennen weg.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die weglopen voor een gevecht. Alleen als het niet anders kan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef Lugan het volgende:
[..]
De eckte eckte rennen weg.
Bij Pokémon heb je ook 'run'.
Achteraf altijd hè.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik baal nog altijd van het feit dat ik daar niet bij was
Een fissa gekopt?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben zelf ook wel eens een keer goed hard de sjaak geweest. Bijna blind geweest aan m'n linkeroog toen
Kerel kon het niet met z'n handjes af, toen kreeg ik me toch een allemachtig harde klap met een ijzeren staaf, net boven m'n oogquote:
Lelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kerel kon het niet met z'n handjes af, toen kreeg ik me toch een allemachtig harde klap met een ijzeren staaf, net boven m'n oog
Wat denk jijquote:Op donderdag 29 april 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
LelijkKo gegaan van die hoek of niet?
Ik las seks in plaats van sjaak.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben zelf ook wel eens een keer goed hard de sjaak geweest. Bijna blind geweest aan m'n linkeroog toen
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denk jijIk werd wakker en er zat me toch een ei op m'n kop
Nog steeds een klein beetje zichtbaar
kankerirritant, maargoed
Gebroken oogkas en hersenschudding. M'n gezicht was echt een maand lang helemaal bont en blauw
seks vind ik ook goedquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las seks in plaats van sjaak.
Wat gedraag jij je als een goedkope sletquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las seks in plaats van sjaak.
Want als je iets verkeerd leest ben je een slet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat gedraag jij je als een goedkope slet
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
als we met 2 man zijn en we moeten tegen 6 of meer, dan gaan we d'r van tussen
Jullie doen sowieso iets goed fout als jullie in zoveel gevechten komenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon als het oneerlijke partijen zijn of als die lui messen enzo hebben dan boek ik em ook
Maar soms moet het gewoon.
Ik heb een USBLEDventilatortje gekochtquote:
iedereen met ook maar een greintje vertand ziet sjaal niet als seks aan en al helemaal niet als dat woord niet in de zin past.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want als je iets verkeerd leest ben je een slet?
Niks mis met een partijtje knokkenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen sowieso iets goed fout als jullie in zoveel gevechten komen
Dan nog zie ik het verband tussen seks lezen en slet niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
iedereen met ook maar een greintje vertand ziet sjaal niet als seks aan en al helemaal niet als dat woord niet in de zin past.
"ik was eens keihard de seks"
tuurlijk
Meh ik heb maar 1x klappen gehad. Wij waren met zijn 14'en, zij met 3. Voordat ik het wist waren 11 gasten hem ineens geboektquote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks mis met een partijtje knokken
Wat een pussyvrienden heb jijquote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik heb maar 1x klappen gehad. Wij waren met zijn 14'en, zij met 3. Voordat ik het wist waren 11 gasten hem ineens geboekt
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik heb maar 1x klappen gehad. Wij waren met zijn 14'en, zij met 3. Voordat ik het wist waren 11 gasten hem ineens geboekt
Hahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, want ik scrolde er langs en toen zag ik maar een klein stukje van de zin. Dus kanker niet zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
iedereen met ook maar een greintje vertand ziet sjaal niet als seks aan en al helemaal niet als dat woord niet in de zin past.
"ik was eens keihard de seks"
tuurlijk
Wait, wát?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:57 schreef eigenaar het volgende:
Gehehe zo is een van mijn relaties ooit ook eens op de klippen gelopen.
Of ik het een probleem zou vinden als ze ook zónder condoom met Donder zou neuken...
Wtf, wat denk je zelf?
Ben je nu nat?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef reetveter het volgende:
Godsetering zeg. Is er een trein defect kunnen we niet weg en die volgende trein zat echt bomvolen heet dat het me was zeg
.
Ik zweet wel jaquote:
Kanker. Mental image.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zweet wel ja. Broek maar uit gedaan en shirt. Inde boxer in de tuin liggen ftw
Heb ik gemaakt.quote:
quote:
Ik betaalquote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind ¤22 voor wassen en puntjes knippen best duur, of ben ik zo wereldvreemd?
Is het ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind ¤22 voor wassen en puntjes knippen best duur, of ben ik zo wereldvreemd?
Ah nee, toch niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds *nu* ga ik ook meedoen in de SC.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Haha, hij lag zat hier op Naarden-Bussum helemaal vast ja. Gelukkig ga ik vanavond pas.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef reetveter het volgende:
Godsetering zeg. Is er een trein defect kunnen we niet weg en die volgende trein zat echt bomvolen heet dat het me was zeg
.
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.quote:
Eerst pics van Hege.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Ffs, ik betaal ¤18,- voor een kwaliteitskapper.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Supervet verhaal, bro!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.
Ewa, AP.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil er altijd een massage bij, laat me.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.
"nu" is alweer het verleden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Het is overigens "vanaf nu". "Sinds" impliceert iets in het verleden.
Oke, dan heb je nu misschien gelijk.Maar het klinkt nog steeds erg fout, zeker aangezien je minstens 10x per dag moet roepen hoe nat je slootje wel niet isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm nee, want ik scrolde er langs en toen zag ik maar een klein stukje van de zin. Dus kanker niet zo.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een pussyvrienden heb jij
quote:
Ja dat was echt fantastischquote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha
Wegrennen bij 14 tegen 3, als een van de 14 zijnde
Teringfaal is dat zeg
Hou je mond.quote:
Nou het spijt me zeer, maar nee, toch niet. Misschien moet je een keer je dopjes opendoen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan heb je nu misschien gelijk.Maar het klinkt nog steeds erg fout, zeker aangezien je minstens 10x per dag moet roepen hoe nat je slootje wel niet is
[..]
[..]
[..]
Ja dat was echt fantastischEerst liepen er 5 gasten die we sowieso maar vaag kenden gewoon weg
Toen liep er nog een hele groep weg (waarvan er 1tje wel onderweg nog een klap kreeg; die mongol had zijn fietst in een donker paadje gezet
) en ik en die 2 andere waren net met die gasten in gesprek dus wij merkten dat niet en voor we het wisten zaten we daar met zijn drietjes
Tussen het feesten door moet ik ook nog even werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
Volgende week feestweek. Niks vakantie
Beetje jammer.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel vakantie.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
Meesterlijkquote:
Ik betaal voor een beetje bijknippen en wassen ook ook iets van 22 á 25 euro.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Hier is het altijd heel gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja ik vind het best veel geld voor iets wat in 10 minuten gedaan is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meesterlijk
[..]
Ik betaal voor een beetje bijknippen en wassen ook ook iets van 22 á 25 euro.
Ja ik anders ook, maar er is elke avond wat te doenquote:
Nee, daarvoor moet ik waarschijnlijk nog een keer in elkaar geslagen voor worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef WillFerrell het volgende:
AP, is je inbox inmiddels weer gefixed?
Het is ook niet echt zo dat ze onaardig zijn ofzo, maar zo fucking betweterig. Zij zien mijn haar 1 dag, ik heb 't al mijn hele leven op mijn hoofd ja?quote:
Je zei tegen mij dat je geen vakantie had, NSB'er.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik anders ook, maar er is elke avond wat te doen. Al ben ik wel weer wat te optimistisch geweest door mijn vriendin te beloven haar op te halen van stage
Maar ja, met je vriendin kan heel, heeel, heeeeel gezellig worden toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik anders ook, maar er is elke avond wat te doen. Al ben ik wel weer wat te optimistisch geweest door mijn vriendin te beloven haar op te halen van stage
quote:
Que?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet ik waarschijnlijk nog een keer in elkaar geslagen voor worden.
En al die keren dat de mannelijke users schreeuwen dat ze een stijve hebben maakt ze.. wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan heb je nu misschien gelijk.Maar het klinkt nog steeds erg fout, zeker aangezien je minstens 10x per dag moet roepen hoe nat je slootje wel niet is
Ja, het zijn inderdaad wel dikke oplichtersquote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja ik vind het best veel geld voor iets wat in 10 minuten gedaan is.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat je geen vakantie had, NSB'er.
Dat vind ik net zo erg, maar dat zie ik eigenlijk niet zo vaak voorbij komen. Daar let ik dan ook niet opquote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En al die keren dat de mannelijke users shcreeuwen dat ze een stijve hebben maakt ze.. wat?
Nog steeds die dubbele standaard.
Ja maar dan moet ik wel ver reizen omdat daarna naar Groningenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar ja, met je vriendin kan heel, heeel, heeeeel gezellig worden toch?
Oké. Goed zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik heb het mooi wel blijkbaar
. Toch een voordeel als je al je toetsen in 1x haalt
Is opzich ook wel zo. Maar het dan wel gek vinden dat al die thuiskappers zo in opmars zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het zijn inderdaad wel dikke oplichtersMaarja als je 4 klanten per uur per kapster hebt en je moet daarmee het materiaal, het personeel en het pand betalen; dan kom je wel aan zo'n hoog bedrag.
Boh, die staat op mijn PC, zoek ik straks op.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Will, post jij de foto van ons trainingskamp.![]()
Wat een geweldige tijd.![]()
Ik zelf zeg het doorgaans meerdere keren per dag, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo erg, maar dat zie ik eigenlijk niet zo vaak voorbij komen. Daar let ik dan ook niet op
En zelf roep ik dat dus echt nooit
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Zie mij stoer praten alsof ik elke toets gehaald heb en net op dat moment een 2.2 binnen krijgen
Karma. Son of a bitch.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Zie mij stoer praten alsof ik elke toets gehaald heb en net op dat moment een 2.2 binnen krijgen
Die staat in je FOBO.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die staat op mijn PC, zoek ik straks op.
WhehehehehehehehehehehehehHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Rugzak.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef Japsnars het volgende:
Hoe ga ik ooit 24 blikjes bier meesjouwen door amsterdam
Rugtasquote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef Japsnars het volgende:
Jullie kennen elkaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die staat op mijn PC, zoek ik straks op.
mag niet hequote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef Japsnars het volgende:
quote:
Nee dusquote:
Boh, ik was al spang aan het Cover Flow'n.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die staat in je FOBO.![]()
![]()
Alleen kan ik hem niet zien want ik heb een ban daarin.
Bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
Vertel ons even welk vak het is, kunnen we harder lachen.
O nee? Ik heb gewoon 4 six packs gehaald daarnet en die moet ik nu meezien te sjouwen naar het huis waar ik verblijf, aan het koningsplein.quote:
Whehequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hohooooo, ik krijg buikpijn van het lachen.
Ja he, wat een kwaliteit.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hohooooo, ik krijg buikpijn van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |