hahaha ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit ook allemaal Britney filmpjes te kijken, ffs.
Boh, ik weet nog dat ik een CD van dr had en die helemaal kapot draaide op mijn spange JVC-setje.quote:
Als ze maar niet van die domme dingen zegt tijdens het volblaffen, want dan lig ik in een deuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zou Jessica Simpson best een keer willen hitten. Als ze een goede dag heeft, that is.
Dat sowieso. Maar gewoon voor keertje. Je moet alles geprobeerd hebben he.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
10 keer liever dat ik wd doe dan jessica simpson
Nee man, die is vet kutquote:
Dat vind ik dan weer een gaar nummer.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, die is vet kut
Dit is overigens Britney's beste nummer:
Gast, tief eens op met je topicverneukende post.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geil nummer + hoe ze er daar uit zietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, die is vet kut
Dit is overigens Britney's beste nummer:
RHONA FUCKING MITRA.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef BobbyB het volgende:
John Mayer schijnt ook Jennifer Love Hewitt, Rhona Mitra en Vanessa Carlton te hebben doorgesmeerd. Boh.
Ik zou jou ook doen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jessica Simpson willen neuken.
wtf am i reading.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |