Nee, maar NG komt wel.quote:
Da's ook een optie ja. Zal het wel op neer komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan regel je toch gewoon even met je wingmen een slaapplaats
Hij ook in jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik slaap bij NG.
John Mayer. Wat een baas. Die balft werkelijk alles vol wat op z'n weg komt.quote:
Omgquote:
quote:
Hij mag mij wel volblaffen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
John Mayer. Wat een baas. Die balft werkelijk alles vol wat op z'n weg komt.
quote:
Dat is zo'n bazennummer jongequote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
OmgIk verlaat deze SC NU METEEN.
En wd.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik wou dat ik John Mayer was. Dan had ik ook Jessica Simpson, Jennifer Aniston en Taylor Swift kunnen neuken.
Jessica Simpson willen neuken.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik wou dat ik John Mayer was. Dan had ik ook Jessica Simpson, Jennifer Aniston en Taylor Swift kunnen neuken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik slaap bij NG.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit ook allemaal Britney filmpjes te kijken, ffs.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat dansen op die pier, geniaal!
Totaal useless maar toch zit het er in![]()
hahaha ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit ook allemaal Britney filmpjes te kijken, ffs.
Boh, ik weet nog dat ik een CD van dr had en die helemaal kapot draaide op mijn spange JVC-setje.quote:
Als ze maar niet van die domme dingen zegt tijdens het volblaffen, want dan lig ik in een deuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zou Jessica Simpson best een keer willen hitten. Als ze een goede dag heeft, that is.
Dat sowieso. Maar gewoon voor keertje. Je moet alles geprobeerd hebben he.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
10 keer liever dat ik wd doe dan jessica simpson
Nee man, die is vet kutquote:
Dat vind ik dan weer een gaar nummer.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, die is vet kut
Dit is overigens Britney's beste nummer:
Gast, tief eens op met je topicverneukende post.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geil nummer + hoe ze er daar uit zietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, die is vet kut
Dit is overigens Britney's beste nummer:
RHONA FUCKING MITRA.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef BobbyB het volgende:
John Mayer schijnt ook Jennifer Love Hewitt, Rhona Mitra en Vanessa Carlton te hebben doorgesmeerd. Boh.
Ik zou jou ook doen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jessica Simpson willen neuken.
wtf am i reading.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
TR GEPLAATST!!! EN IK GA JE NUMMER WEER POSTEN!1!@@!!quote:
ik kwam bij het lezen van dit.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
geil nummer + hoe ze er daar uit ziet
Dat dus.quote:
Ja, leuk. Die hebben we al duizend keer gezien.quote:
quote:
quote:
D'oh die is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, ik ken de tekst van I'm A Slave 4 U ook nog.
Jij praat echt kankerstoer. Maar dat ben je nietquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, change of plans. Mijn wingman wil met zijn gewillige sletjes in Enschede gaan huishouden. Gaan we dat doen.
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij praat echt kankerstoer. Maar dat ben je niet
Laat ik je niet tegenkomen in de ekte, want ik stomp zo je neus kapot mang G.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jonge, met koninginnedag rijden de bussen niet, laat die jongen ook eens een dagje plezier hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat ik je niet tegenkomen in de ekte, want ik stomp zo je neus kapot mang G.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
$50 > BANKWIRE > ATM > TITT1ES
Meesterlijk topic is dat
http://forumserver.twoplu(...)eone-headsup-491103/
Ik moest lachen, één van de betere busgrappen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, met koninginnedag rijden de bussen niet, laat die jongen ook eens een dagje plezier hebben
Gewaarschuwd ben je.quote:
tl;drquote:
O.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Is dat hoe je anus er naderhand uitziet?quote:
En wel moeite doen om te zoeken naar een plaatje van meisjes nerds, really?quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En wel moeite doen om te zoeken naar een plaatje van meisjes nerds, really?^2
Beetje respect voor RICKO meng.quote:
Jij kent NG niet, obviously. Als jij aankomt met je vuist heeft hij een instant "quote:Op donderdag 29 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest lachen, één van de betere busgrappen.
[..]
Gewaarschuwd ben je.
*quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat hoe je anus er naderhand uitziet?
quote:
Horen julile het ook eens van een anderquote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kent NG niet, obviously. Als jij aankomt met je vuist heeft hij een instant "" gelaatsuitdrukking en ga jij janken in een hoekje.
Lees dan de eerste drie pagina's, dat is voldoendequote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja.Sorry. Ik ga niet een hele pokerchatsessie lezen.
Ze is nat.quote:
Ik ken je toch, schatje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Horen julile het ook eens van een ander
Zij heeft soms echt een paardebek!quote:
Boeiend, WD, da's geen bron.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
E- HELD.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ey.quote:
Badboi dit dat alles.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ik zo badass ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |