tl;drquote:
O.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
Is dat hoe je anus er naderhand uitziet?quote:
En wel moeite doen om te zoeken naar een plaatje van meisjes nerds, really?quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En wel moeite doen om te zoeken naar een plaatje van meisjes nerds, really?^2
Beetje respect voor RICKO meng.quote:
Jij kent NG niet, obviously. Als jij aankomt met je vuist heeft hij een instant "quote:Op donderdag 29 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest lachen, één van de betere busgrappen.
[..]
Gewaarschuwd ben je.
*quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat hoe je anus er naderhand uitziet?
quote:
Horen julile het ook eens van een anderquote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kent NG niet, obviously. Als jij aankomt met je vuist heeft hij een instant "" gelaatsuitdrukking en ga jij janken in een hoekje.
Lees dan de eerste drie pagina's, dat is voldoendequote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja.Sorry. Ik ga niet een hele pokerchatsessie lezen.
Ze is nat.quote:
Ik ken je toch, schatje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Horen julile het ook eens van een ander
Zij heeft soms echt een paardebek!quote:
Boeiend, WD, da's geen bron.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
E- HELD.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ey.quote:
Badboi dit dat alles.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ik zo badass ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |