TR GEPLAATST!!! EN IK GA JE NUMMER WEER POSTEN!1!@@!!quote:
ik kwam bij het lezen van dit.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef RickoKun het volgende:
WD ik wil hard in je komen. Dan komen we samen tegelijk en kom ik fokking hard en schokkend in je klaar terwijl ik je in je ogen aankijk
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
geil nummer + hoe ze er daar uit ziet
Dat dus.quote:
Ja, leuk. Die hebben we al duizend keer gezien.quote:
quote:
quote:
D'oh die is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, ik ken de tekst van I'm A Slave 4 U ook nog.
Jij praat echt kankerstoer. Maar dat ben je nietquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, change of plans. Mijn wingman wil met zijn gewillige sletjes in Enschede gaan huishouden. Gaan we dat doen.
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij praat echt kankerstoer. Maar dat ben je niet
Laat ik je niet tegenkomen in de ekte, want ik stomp zo je neus kapot mang G.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jonge, met koninginnedag rijden de bussen niet, laat die jongen ook eens een dagje plezier hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat ik je niet tegenkomen in de ekte, want ik stomp zo je neus kapot mang G.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
$50 > BANKWIRE > ATM > TITT1ES
Meesterlijk topic is dat
http://forumserver.twoplu(...)eone-headsup-491103/
Ik moest lachen, één van de betere busgrappen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, met koninginnedag rijden de bussen niet, laat die jongen ook eens een dagje plezier hebben
Gewaarschuwd ben je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |