Zeg dat maar niet te hardquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Crack_ het volgende:
NOG EVENTJES, EN MN OUDERS ZIJN WEG
Rutger is droeftoeter eerste klas.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van die plastische poppenVind ik Rutger toch wel een stuk beter, die is tenminste grappig en hoeft het niet van zijn tieten te hebben.
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.quote:
wat ga je haten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kost je ook al gauw 2 jallies
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA, IK WIST WEL DAT JE HOMO WAS
Yetiquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat ga je haten.
Vanavond ook utrecht?
bennoooooquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.
Ok, zie je zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.
Ok, okquote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
ik heb eerst een wedstrijd. Halve finale jeweet. Dan ben ik pas half 1 in joetrekt
Gaan we dan een leuke Disney film kijken?quote:
Godverdomme.quote:
Ik ben er ook niet voor 12en.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
ik heb eerst een wedstrijd. Halve finale jeweet. Dan ben ik pas half 1 in joetrekt
zero seis diez sesenta y nueve vingtinueve treinte y dosquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, ok![]()
k heb je nummer niet meer boy, pm die eens ff
Weet ik veel, jij bent mijn oppas.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaan we dan een leuke Disney film kijken?
Mjah, dat kan ik niet ontcijferenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
zero seis diez sesenta y nueve vingtinueve treinte y dos
naar het schijnt wel. Zelfde kleren aan geen probleem, stinken doe ik toch welquote:
voeg maar bij google translate in :p kan niet pm'en vanaf mijn mobielquote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik niet ontcijferen
True, truequote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
naar het schijnt wel. Zelfde kleren aan geen probleem, stinken doe ik toch wel
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
voeg maar bij google translate in :p kan niet pm'en vanaf mijn mobiel
ja ho, wel 3u slapen uiteraard he. En zo nodig wel meer. Maar ik bedoel dat ik in utrecht blijf :pquote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true![]()
Wat zul je naar de kanker zijn
quote:nul zes negenenzestig vingtinueve uur en tweeëndertig tien
Oh, dus ik mag bepalen wat we gaan doen. Mooi.quote:
*belt*quote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
06 xx xx xx x
Hier, voeg ma toe
Is dat het nummer van je ma?quote:
Alsof ik echt een SC'er ga bellen.quote:
DAN BEN IK ER NIET HOOOOMOooquote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
doe dat vanavond nog maar een keerr want kan het niet opslaan :p
Waarom zeg je dan, "voeg ma toe".quote:
Hoe dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
hopelijk kan ik rekenen op een financiele meevaller straks
Het was geen grapje. Je moet gewoon duidelijk zijn. Zo is mijn relatie een keer uit gegaan omdat ze mij smste "Ik wil je niet meer" en vergeten was "kwijt" te typen. Taal is een serieuze zaak, maat.quote:
Volgens mij wordt het een grote SC orgie daar in Utrecht.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, mijn coupe is weer spang en sprankelend. En vanavond waarschijnlijk Utrecht.
jeujquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een grote SC orgie daar in Utrecht.
Ja, ik met mijn wingmen en gewillige sletjes zien vast een paar autistisch mompelende FOK!kers die overal een KLB-topic van willen maken.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een grote SC orgie daar in Utrecht.
2000 terugquote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe dat?![]()
300 euro terug van belasting boys
Ook al naar utrecht? Wat hebben jullie daar echt allemaal te zoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, mijn coupe is weer spang en sprankelend. En vanavond waarschijnlijk Utrecht.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn wingmen en gewillige sletjes zien vast een paar autistisch mompelende FOK!kers die overal een KLB-topic van willen maken.
*insert paint van FOK!kers aan de bar*quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn wingmen en gewillige sletjes zien vast een paar autistisch mompelende FOK!kers die overal een KLB-topic van willen maken.
Mijn mattie zit daar op kamers en morgen wilde ik soberso al naar A'dam. Als ik vanavond ga zit ik morgen ook niet twee uur in een overvolle trein te zweten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook al naar utrecht? Wat hebben jullie daar echt allemaal te zoeken
Mensen met meer dan 1 wingmanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DAT IS WEL WAAR.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eén doet voor spek en bonen mee, omdat wij dan gigantisch positief afsteken bij hem.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen met meer dan 1 wingman
Nee dan zit je morgen een uur in een overvolle trein naar A'dam te zwetenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn mattie zit daar op kamers en morgen wilde ik soberso al naar A'dam. Als ik vanavond ga zit ik morgen ook niet twee uur in een overvolle trein te zweten.
Die had Skaff-a gemaaktquote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*insert paint van FOK!kers aan de bar*
Dealio.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]zie em stoer doen dan. Ik regel je chick waar je zelf naast staat man
Omdat ik in Utrecht blijf pitten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dan zit je morgen een uur in een overvolle trein naar A'dam te zweten(Het zou vanavond trouwens vast ook al drukker zijn met de treinen)
Maar waarom dan niet meteen naar Amsterdam
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*insert paint van FOK!kers aan de bar*
Amsterdam > Utrecht.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat ik in Utrecht blijf pitten.
Die ja!. Kon hem niet meer vinden.quote:
Wij gaan heftige liefde bedrijven op dat nummer op lowlandsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
Red win and ambien, you're talking shit again. It's heaaaartbreak warfare. Good to know it's all a game, disappointment has a name, it's heaaaaaartbreak.
Dan regel je toch gewoon even met je wingmen een slaapplaatsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar daar woont mijn maat niet. Ik ken alleen maar vage bitches in A'dam.
Zwolle, zwolle, Opgezwolleeequote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef reetveter het volgende:
latuuur ben in zwolleuhhh.
hehequote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan regel je toch gewoon even met je wingmen een slaapplaats
Mensen die de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan heftige liefde bedrijven op dat nummer op lowlands![]()
Kom John Mayer dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan heftige liefde bedrijven op dat nummer op lowlands![]()
Oeh, die ga ik ff opzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |