Zeg dat maar niet te hardquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Crack_ het volgende:
NOG EVENTJES, EN MN OUDERS ZIJN WEG
Rutger is droeftoeter eerste klas.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van die plastische poppenVind ik Rutger toch wel een stuk beter, die is tenminste grappig en hoeft het niet van zijn tieten te hebben.
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.quote:
wat ga je haten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kost je ook al gauw 2 jallies
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA, IK WIST WEL DAT JE HOMO WAS
Yetiquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat ga je haten.
Vanavond ook utrecht?
bennoooooquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.
Ok, zie je zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.
Ok, okquote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
ik heb eerst een wedstrijd. Halve finale jeweet. Dan ben ik pas half 1 in joetrekt
Gaan we dan een leuke Disney film kijken?quote:
Godverdomme.quote:
Ik ben er ook niet voor 12en.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
ik heb eerst een wedstrijd. Halve finale jeweet. Dan ben ik pas half 1 in joetrekt
zero seis diez sesenta y nueve vingtinueve treinte y dosquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, ok![]()
k heb je nummer niet meer boy, pm die eens ff
Weet ik veel, jij bent mijn oppas.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaan we dan een leuke Disney film kijken?
Mjah, dat kan ik niet ontcijferenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
zero seis diez sesenta y nueve vingtinueve treinte y dos
naar het schijnt wel. Zelfde kleren aan geen probleem, stinken doe ik toch welquote:
voeg maar bij google translate in :p kan niet pm'en vanaf mijn mobielquote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik niet ontcijferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |