quote:
Oké, ik kies jou, ynuhh!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ga zo een terrasje pakken.
Omdat mijn vriendin perse de NL versie moest zien.quote:
Ja, volgens mij draait die daar al 10 jaar?quote:
WTF, heiligschennis.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin perse de NL versie moest zien.
Boh, daar moet ik dan een keer naartoe.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij draait die daar al 10 jaar?
Heel dat theater is ook helemaal into the lion king en het metro station dat daar het dichtste in de buurt is ook.
Misschien dat dat lijfje van mij eindelijk eens wat kleur krijgt hihihihiquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, t zal wel goed warm zijn jajhihihihihiih
Wilde net hetzelfde zeggen.quote:
Retourtje londen is 10 euro en volgens mij waren de goedkoopste kaartjes voor de lion king omgerekend 35 euro ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
WTF, heiligschennis.
[..]
Boh, daar moet ik dan een keer naartoe.
Maar dan wel Aladdin, omdat ik nog een beetje de Istanbul vibe heb.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oké, ik kies jou, ynuhh!
En we kunnen het ook een keer 's avonds kijken. Op een druilerige dag.
Ja ik keekquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde zeggen.
Was namelijk dit aan het kijken:
Disney films worden toch ook op die manier bedacht?quote:
Die is mooooi menquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Disney films worden toch ook op die manier bedacht?
Pratende dieren.
Pratende auto's
Pratend speelgoed![]()
Wonderland
Moslim op een vliegend tapijt zonder ergens naar binnen te vliegen.
Dan haal ik toch gewoon mijn très chique toneelkijker tevoorschijn:quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Retourtje londen is 10 euro en volgens mij waren de goedkoopste kaartjes voor de lion king omgerekend 35 euro ofzo. Maar dan zit je wel redelijk achter aan
.
Be Prepared in het NL vertaald en zonder Jeremy Ironsquote:
Ja die zitten sowieso voor je stoel, kosten 1 euro ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan haal ik toch gewoon mijn très chique toneelkijker tevoorschijn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar dan wel Aladdin, omdat ik nog een beetje de Istanbul vibe heb.
Kinderen vinden datsoms wel fijnquote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Be Prepared in het NL vertaald en zonder Jeremy Irons
Waarop?quote:
Ja, maar mijn vriendin is geen kind meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen vinden datsoms wel fijn
Slijmbal. Op msn zei je nog dat je Aladdin haatte.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
Aladdin.
Ik was vroeger echt diehard-fan van hem.![]()
Alleen omdat ik zwart ben relate je naar Aladdin?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde serieus net over Aladdin beginnen toen ik C_N's post las.En toen scrollde ik naar boven en zag ik ynuhh's post.
Hebben ze ook camera's? Anders zijn het misschien gewoon Don & Ad.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, die bouwvakkers roepen me vanaf beneden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Slijmbal. Op msn zei je nog dat je Aladdin haatte.
Mensen die zwart zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben relate je naar Aladdin?
Sultans waren vroeger wel de pimps, echt asociaal hoe mooi die paleizen zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde serieus net over Aladdin beginnen toen ik C_N's post las.En toen scrollde ik naar boven en zag ik ynuhh's post.
op de praatstoel, echt, lullen joh!quote:
Ik had niet echt teruggelezenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendin is geen kind meer.
Hoe on-bouwvakker-likequote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, die bouwvakkers roepen me vanaf beneden.
Lieg niet. Je hebt mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen indo's op msn. Indo!
Ik heb alleen Bt. En zelfs die spreek ik nooit.quote:
Ik heb nog geen camera's gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze ook camera's? Anders zijn het misschien gewoon Don & Ad.
Ik had vroeger een foto met een paleis waar Sultan Satria stond.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sultans waren vroeger wel de pimps, echt asociaal hoe mooi die paleizen zijn.
Ik laatst zo, wilde ik naar het werk en dacht ik eens lekker te fietsen he, maar dat kon heul nie want het weekend zat erop!!!1!!!1!1quote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de praatstoel, echt, lullen joh!
Ik heb alleen Fas.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom hebben jullie mij niet op msn?![]()
RACISTquote:
Hihiiihquote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat het nog zo druk kan zijn daarquote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Hier bragi.
[ afbeelding ]
Metro poortjes bij het station.
[ afbeelding ]
En het theater, er hingen ook nog vlaggen aan van de lion king en shit maar die zie je hier niet.
Ik heb geen MSN.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb best veel fokkers in mn msn joh.
Ik praat het meest met Dwc_ruffryderquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik praat er ook best veel mee.
Ik met jappie devvie en mozyquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik praat het meest met Dwc_ruffryder![]()
dwc
quote:Genie: What is it you want most?
Aladdin: Well, there's this girl--
Genie: Eehhh! Wrong! I can't make anybody fall in love, remember?
Aladdin: Oh, but Genie. She's smart and fun and...
GENIE: Pretty?
Aladdin: Beautiful! She's got these eyes that just...and this hair, wow...and her smile.
Nice!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Hier bragi.
[ afbeelding ]
Metro poortjes bij het station.
[ afbeelding ]
En het theater, er hingen ook nog vlaggen aan van de lion king en shit maar die zie je hier niet.
Ik geen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb best veel fokkers in mn msn joh.
Dat je hem hebt, of dat je geen anderen hebt?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen TheKC en daar baal ik best van.
Maar jij was er niet bij toen al die groeps gesprekken der warenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen TheKC en daar baal ik best van.
Dat ik TheKC heb. Nouja, heb er wel meer, maar die zijn niet meer actief.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je hem hebt, of dat je geen anderen hebt?
Yea, dat wel..quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ging me altijd veel te snel.
Voeg je mij toe, of ik jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
Ik heb er wel meer op msn, maar die zijn uit mijn vorige SC.En die spreek ik al jaren niet meer.
welkequote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
Ik heb er wel meer op msn, maar die zijn uit mijn vorige SC.En die spreek ik al jaren niet meer.
quote:
quote:
quote:
ShowChat.quote:
hoezo moest je weg¿quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik baal wel dat ik die oprotpremie van 3 ton niet heb gekregen
Ik moest t doen met een boekenbon en een woontijdschrift.
En een door collega geschreven gedichtje![]()
bijna jaquote:
tijdelijk contractquote:
Dat is die ene waar ik ruzie mee heb gehad toenquote:Lieve JB
Vandaag is de laatste dag dat je in ons midden ben
De twee maanden zijn ontzettend snel gegaan
Ik ga je missen, dat is iets wat ik niet ontken
Straks ben je hier ver vandaan
In het begin kenden we elkaar niet
En moest ik goed aan je wennen
Nu ga je weg, dat doet me wel een beetje verdriet
dat moet ik je eerlijk bekennen
Word gelukkig, met je vriend en je twee meiden
Dat wil ik graag aan je meegeven
En wees niet al te bescheiden
En doe de deur straks dicht, met je hoofd opgeheven
Dat was het laatste wat ik nog wilde toevoegen
En meer komt er ook niet uit
Hierbij neem ik dan het genoegen
Om te zeggen dat dit de laatste regel was, die dit gedicht hierbij afsluit.
Van die plastische poppenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toch is het gewoon tof. FOK! heeft een dikke pinda, GeenStijl moet het doen met een onderkin in rare blousjes en Flabber heeft gewoon Britt en Ancilla.
Als je zei dat het een gedicht was voor een begrafenis, had ik het ook wel geloofdquote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tijdelijk contract
Dit is het gedichtje btw :
[..]
Dat is die ene waar ik ruzie mee heb gehad toen
Jallies, ja?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
bijna ja.
Welke toko's zijn er vanavond het bezoeken waard? Sinds ze allemaal 20 jallies entree vragen.
HAHA BRAGI VERLINDEN MWEHEHEquote:
Lux is 7,50, dacht ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
bijna ja.
Welke toko's zijn er vanavond het bezoeken waard? Sinds ze allemaal 20 jallies entree vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |