Ik praat het meest met Dwc_ruffryderquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik praat er ook best veel mee.
Ik met jappie devvie en mozyquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik praat het meest met Dwc_ruffryder![]()
dwc
quote:Genie: What is it you want most?
Aladdin: Well, there's this girl--
Genie: Eehhh! Wrong! I can't make anybody fall in love, remember?
Aladdin: Oh, but Genie. She's smart and fun and...
GENIE: Pretty?
Aladdin: Beautiful! She's got these eyes that just...and this hair, wow...and her smile.
Nice!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Hier bragi.
[ afbeelding ]
Metro poortjes bij het station.
[ afbeelding ]
En het theater, er hingen ook nog vlaggen aan van de lion king en shit maar die zie je hier niet.
Ik geen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb best veel fokkers in mn msn joh.
Dat je hem hebt, of dat je geen anderen hebt?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen TheKC en daar baal ik best van.
Maar jij was er niet bij toen al die groeps gesprekken der warenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen TheKC en daar baal ik best van.
Dat ik TheKC heb. Nouja, heb er wel meer, maar die zijn niet meer actief.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je hem hebt, of dat je geen anderen hebt?
Yea, dat wel..quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ging me altijd veel te snel.
Voeg je mij toe, of ik jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
Ik heb er wel meer op msn, maar die zijn uit mijn vorige SC.En die spreek ik al jaren niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |