Slijmbal. Op msn zei je nog dat je Aladdin haatte.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
Aladdin.
Ik was vroeger echt diehard-fan van hem.![]()
Alleen omdat ik zwart ben relate je naar Aladdin?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde serieus net over Aladdin beginnen toen ik C_N's post las.En toen scrollde ik naar boven en zag ik ynuhh's post.
Hebben ze ook camera's? Anders zijn het misschien gewoon Don & Ad.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, die bouwvakkers roepen me vanaf beneden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Slijmbal. Op msn zei je nog dat je Aladdin haatte.
Mensen die zwart zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben relate je naar Aladdin?
Sultans waren vroeger wel de pimps, echt asociaal hoe mooi die paleizen zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde serieus net over Aladdin beginnen toen ik C_N's post las.En toen scrollde ik naar boven en zag ik ynuhh's post.
op de praatstoel, echt, lullen joh!quote:
Ik had niet echt teruggelezenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendin is geen kind meer.
Hoe on-bouwvakker-likequote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, die bouwvakkers roepen me vanaf beneden.
Lieg niet. Je hebt mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen indo's op msn. Indo!
Ik heb alleen Bt. En zelfs die spreek ik nooit.quote:
Ik heb nog geen camera's gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze ook camera's? Anders zijn het misschien gewoon Don & Ad.
Ik had vroeger een foto met een paleis waar Sultan Satria stond.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sultans waren vroeger wel de pimps, echt asociaal hoe mooi die paleizen zijn.
Ik laatst zo, wilde ik naar het werk en dacht ik eens lekker te fietsen he, maar dat kon heul nie want het weekend zat erop!!!1!!!1!1quote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de praatstoel, echt, lullen joh!
Ik heb alleen Fas.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom hebben jullie mij niet op msn?![]()
RACISTquote:
Hihiiihquote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat het nog zo druk kan zijn daarquote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Hier bragi.
[ afbeelding ]
Metro poortjes bij het station.
[ afbeelding ]
En het theater, er hingen ook nog vlaggen aan van de lion king en shit maar die zie je hier niet.
Ik heb geen MSN.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb best veel fokkers in mn msn joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |