Ik. Jointje d'r bij, whiskey d'r bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Wie wil samen met mij The Lion King kijken?
Dat is serieus wel zo. Sommige dingen onthoud ik heel goed, maar andere dingen verdwijnen op mysterieus wijze uit mijn geheugen.quote:
Ikquote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Wel de Engelse versie.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Daar had ik eigenlijk ook best naar toe gewild.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik.
Ik ben ook naar de lion king musical geweest in Londen, zo mooi he![]()
.
Like duh.quote:
Ik heb net nog even een krat bier, 3 flessen wijn en nog 'n fles drank gekochtquote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik. Jointje d'r bij, whiskey d'r bij.
blijfbijmequote:
Ik wel. Maar ik ga zo een terrasje pakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Zo kijk jij altijd je Disney-films?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik. Jointje d'r bij, whiskey d'r bij.
In Londen draait die continu, echt een aanrader. Hoe alles gemaakt is en shit, zoo mooiquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk ook best naar toe gewild.
[..]
Like duh.
ganooitmeerwegquote:
Nog steeds?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In Londen draait die continu, echt een aanrader. Hoe alles gemaakt is en shit, zoo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |