Veluwequote:Op donderdag 29 april 2010 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens in welke streek jij woont eigenlijk
Gewaagd!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaag wel. Als ik een frikandel of kaassouflé spot eet ik 'm op.
Laten we er een KLB "Wij-zijn-jaloers-op-tong" thread over maken!11quote:Op donderdag 29 april 2010 12:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die het doet.En meestal begint ie 's avonds pas met posten!
Die gefaalde fipo of het kapotte plaatje?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahaha, ik zag het wel hoor, Jappie
Dat plaatjequote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die gefaalde fipo of het kapotte plaatje?
Niks jaloers.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Laten we er een KLB "Wij-zijn-jaloers-op-tong" thread over maken!11
Anders eet je nooit kaassoufflés en frikandellen?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn excuus is, is dat het bijna weekend is. Dan is het gerechtvaardigd.
"boards"quote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef fonsoy het volgende:
Sowieso, weet iemand in welke boards hij voornamelijk zit?
Nah, ik woon naast een friettent maar daar ga ik echt nooit heenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders eet je nooit kaassoufflés en frikandellen?
Open er een "thread" over.quote:
IK VIND JE NIET LIEF!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Open er een "thread" over. [ afbeelding ]
Ik maak grapjes. Live with it.quote:
Hendig. Ik eet ze ook niet veel meer eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik woon naast een friettent maar daar ga ik echt nooit heen. Vind 't niet zo lekker
.
BOSSquote:Op donderdag 29 april 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uwen__.html?sn=prive
120 vrouwen tijdens je huwelijk.Whut the fuck.
Ik ga wel echt vaak goed uit eten en dan lekker snaaien met veel wijntjesquote:Op donderdag 29 april 2010 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hendig. Ik eet ze ook niet veel meer eigenlijk.
En het zo lang geheim kunnen houden, wat een heldquote:Op donderdag 29 april 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
Ik moest hierom lachen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga wel echt vaak goed uit eten en dan lekker snaaien met veel wijntjes. Dat is ook niet bepaald goed
.
Ik ben geen loserquote:Op donderdag 29 april 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
Vreemdgaan is voor losers.
Oh dan ben ik wel een loser.quote:
Mazzels!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jewaids. En nu boodschappen doen en naar de kapper.
Vertel?quote:
Heb het gister met m'n schoonmoeder gedaan.quote:
Again?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb het gister met m'n schoonmoeder gedaan.
Hmm, vaag. Ik heb je niet gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb het gister met m'n schoonmoeder gedaan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Ik heb je niet gezien.
Ah dus van jou was dat zaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Ik heb je niet gezien.
Was het nog een beetje warm?quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was het nog een beetje warm?
Of was het zo dat toen je met je eikel d'r helemaal inzat, dat je net met het puntje van je eikel zo'n nat klontje koud zaad aanraakte
Alle 2. In mijn bed. Vanavond.quote:
quote:
En jij zo van "MIETERS!!!!!"quote:
quote:
Wtf is dit dan?quote:
quote:
Jullie hebben dit gifje nog nooit eerder gezien?quote:
Inderdaad. Britt is gewoon een schatje en Ancilla is gewoon een babe.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toch is het gewoon tof. FOK! heeft een dikke pinda, GeenStijl moet het doen met een onderkin in rare blousjes en Flabber heeft gewoon Britt en Ancilla.
Nope.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dit gifje nog nooit eerder gezien?
Ik ben veel gebanned jongeeequote:Op donderdag 29 april 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dit gifje nog nooit eerder gezien?
Gast. Zie mijn vorige post.quote:
Niet zo bijdehand doen, hè.quote:
Ja wtfquote:Op donderdag 29 april 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
[KLB SC # 2519] Waar we op Bt's vinger zitten.
[..]
[..]
Ik. Jointje d'r bij, whiskey d'r bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Wie wil samen met mij The Lion King kijken?
Dat is serieus wel zo. Sommige dingen onthoud ik heel goed, maar andere dingen verdwijnen op mysterieus wijze uit mijn geheugen.quote:
Ikquote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Wel de Engelse versie.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Daar had ik eigenlijk ook best naar toe gewild.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik.
Ik ben ook naar de lion king musical geweest in Londen, zo mooi he![]()
.
Like duh.quote:
Ik heb net nog even een krat bier, 3 flessen wijn en nog 'n fles drank gekochtquote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik. Jointje d'r bij, whiskey d'r bij.
blijfbijmequote:
Ik wel. Maar ik ga zo een terrasje pakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:
Zo kijk jij altijd je Disney-films?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik. Jointje d'r bij, whiskey d'r bij.
In Londen draait die continu, echt een aanrader. Hoe alles gemaakt is en shit, zoo mooiquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk ook best naar toe gewild.
[..]
Like duh.
ganooitmeerwegquote:
Nog steeds?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In Londen draait die continu, echt een aanrader. Hoe alles gemaakt is en shit, zoo mooi.
quote:
Oké, ik kies jou, ynuhh!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ga zo een terrasje pakken.
Omdat mijn vriendin perse de NL versie moest zien.quote:
Ja, volgens mij draait die daar al 10 jaar?quote:
WTF, heiligschennis.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin perse de NL versie moest zien.
Boh, daar moet ik dan een keer naartoe.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij draait die daar al 10 jaar?
Heel dat theater is ook helemaal into the lion king en het metro station dat daar het dichtste in de buurt is ook.
Misschien dat dat lijfje van mij eindelijk eens wat kleur krijgt hihihihiquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, t zal wel goed warm zijn jajhihihihihiih
Wilde net hetzelfde zeggen.quote:
Retourtje londen is 10 euro en volgens mij waren de goedkoopste kaartjes voor de lion king omgerekend 35 euro ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
WTF, heiligschennis.
[..]
Boh, daar moet ik dan een keer naartoe.
Maar dan wel Aladdin, omdat ik nog een beetje de Istanbul vibe heb.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oké, ik kies jou, ynuhh!
En we kunnen het ook een keer 's avonds kijken. Op een druilerige dag.
Ja ik keekquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde zeggen.
Was namelijk dit aan het kijken:
Disney films worden toch ook op die manier bedacht?quote:
Die is mooooi menquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Disney films worden toch ook op die manier bedacht?
Pratende dieren.
Pratende auto's
Pratend speelgoed![]()
Wonderland
Moslim op een vliegend tapijt zonder ergens naar binnen te vliegen.
Dan haal ik toch gewoon mijn très chique toneelkijker tevoorschijn:quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Retourtje londen is 10 euro en volgens mij waren de goedkoopste kaartjes voor de lion king omgerekend 35 euro ofzo. Maar dan zit je wel redelijk achter aan
.
Be Prepared in het NL vertaald en zonder Jeremy Ironsquote:
Ja die zitten sowieso voor je stoel, kosten 1 euro ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan haal ik toch gewoon mijn très chique toneelkijker tevoorschijn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar dan wel Aladdin, omdat ik nog een beetje de Istanbul vibe heb.
Kinderen vinden datsoms wel fijnquote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Be Prepared in het NL vertaald en zonder Jeremy Irons
Waarop?quote:
Ja, maar mijn vriendin is geen kind meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen vinden datsoms wel fijn
Slijmbal. Op msn zei je nog dat je Aladdin haatte.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
Aladdin.
Ik was vroeger echt diehard-fan van hem.![]()
Alleen omdat ik zwart ben relate je naar Aladdin?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde serieus net over Aladdin beginnen toen ik C_N's post las.En toen scrollde ik naar boven en zag ik ynuhh's post.
Hebben ze ook camera's? Anders zijn het misschien gewoon Don & Ad.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, die bouwvakkers roepen me vanaf beneden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Slijmbal. Op msn zei je nog dat je Aladdin haatte.
Mensen die zwart zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zwart ben relate je naar Aladdin?
Sultans waren vroeger wel de pimps, echt asociaal hoe mooi die paleizen zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde serieus net over Aladdin beginnen toen ik C_N's post las.En toen scrollde ik naar boven en zag ik ynuhh's post.
op de praatstoel, echt, lullen joh!quote:
Ik had niet echt teruggelezenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendin is geen kind meer.
Hoe on-bouwvakker-likequote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, die bouwvakkers roepen me vanaf beneden.
Lieg niet. Je hebt mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen indo's op msn. Indo!
Ik heb alleen Bt. En zelfs die spreek ik nooit.quote:
Ik heb nog geen camera's gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze ook camera's? Anders zijn het misschien gewoon Don & Ad.
Ik had vroeger een foto met een paleis waar Sultan Satria stond.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sultans waren vroeger wel de pimps, echt asociaal hoe mooi die paleizen zijn.
Ik laatst zo, wilde ik naar het werk en dacht ik eens lekker te fietsen he, maar dat kon heul nie want het weekend zat erop!!!1!!!1!1quote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de praatstoel, echt, lullen joh!
Ik heb alleen Fas.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom hebben jullie mij niet op msn?![]()
RACISTquote:
Hihiiihquote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat het nog zo druk kan zijn daarquote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Hier bragi.
[ afbeelding ]
Metro poortjes bij het station.
[ afbeelding ]
En het theater, er hingen ook nog vlaggen aan van de lion king en shit maar die zie je hier niet.
Ik heb geen MSN.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb best veel fokkers in mn msn joh.
Ik praat het meest met Dwc_ruffryderquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik praat er ook best veel mee.
Ik met jappie devvie en mozyquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik praat het meest met Dwc_ruffryder![]()
dwc
quote:Genie: What is it you want most?
Aladdin: Well, there's this girl--
Genie: Eehhh! Wrong! I can't make anybody fall in love, remember?
Aladdin: Oh, but Genie. She's smart and fun and...
GENIE: Pretty?
Aladdin: Beautiful! She's got these eyes that just...and this hair, wow...and her smile.
Nice!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Hier bragi.
[ afbeelding ]
Metro poortjes bij het station.
[ afbeelding ]
En het theater, er hingen ook nog vlaggen aan van de lion king en shit maar die zie je hier niet.
Ik geen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb best veel fokkers in mn msn joh.
Dat je hem hebt, of dat je geen anderen hebt?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen TheKC en daar baal ik best van.
Maar jij was er niet bij toen al die groeps gesprekken der warenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen TheKC en daar baal ik best van.
Dat ik TheKC heb. Nouja, heb er wel meer, maar die zijn niet meer actief.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je hem hebt, of dat je geen anderen hebt?
Yea, dat wel..quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ging me altijd veel te snel.
Voeg je mij toe, of ik jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
Ik heb er wel meer op msn, maar die zijn uit mijn vorige SC.En die spreek ik al jaren niet meer.
welkequote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
Ik heb er wel meer op msn, maar die zijn uit mijn vorige SC.En die spreek ik al jaren niet meer.
quote:
quote:
quote:
ShowChat.quote:
hoezo moest je weg¿quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik baal wel dat ik die oprotpremie van 3 ton niet heb gekregen
Ik moest t doen met een boekenbon en een woontijdschrift.
En een door collega geschreven gedichtje![]()
bijna jaquote:
tijdelijk contractquote:
Dat is die ene waar ik ruzie mee heb gehad toenquote:Lieve JB
Vandaag is de laatste dag dat je in ons midden ben
De twee maanden zijn ontzettend snel gegaan
Ik ga je missen, dat is iets wat ik niet ontken
Straks ben je hier ver vandaan
In het begin kenden we elkaar niet
En moest ik goed aan je wennen
Nu ga je weg, dat doet me wel een beetje verdriet
dat moet ik je eerlijk bekennen
Word gelukkig, met je vriend en je twee meiden
Dat wil ik graag aan je meegeven
En wees niet al te bescheiden
En doe de deur straks dicht, met je hoofd opgeheven
Dat was het laatste wat ik nog wilde toevoegen
En meer komt er ook niet uit
Hierbij neem ik dan het genoegen
Om te zeggen dat dit de laatste regel was, die dit gedicht hierbij afsluit.
Van die plastische poppenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toch is het gewoon tof. FOK! heeft een dikke pinda, GeenStijl moet het doen met een onderkin in rare blousjes en Flabber heeft gewoon Britt en Ancilla.
Als je zei dat het een gedicht was voor een begrafenis, had ik het ook wel geloofdquote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tijdelijk contract
Dit is het gedichtje btw :
[..]
Dat is die ene waar ik ruzie mee heb gehad toen
Jallies, ja?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
bijna ja.
Welke toko's zijn er vanavond het bezoeken waard? Sinds ze allemaal 20 jallies entree vragen.
HAHA BRAGI VERLINDEN MWEHEHEquote:
Lux is 7,50, dacht ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
bijna ja.
Welke toko's zijn er vanavond het bezoeken waard? Sinds ze allemaal 20 jallies entree vragen.
Zeg dat maar niet te hardquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Crack_ het volgende:
NOG EVENTJES, EN MN OUDERS ZIJN WEG
Rutger is droeftoeter eerste klas.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van die plastische poppenVind ik Rutger toch wel een stuk beter, die is tenminste grappig en hoeft het niet van zijn tieten te hebben.
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.quote:
wat ga je haten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kost je ook al gauw 2 jallies
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA, IK WIST WEL DAT JE HOMO WAS
Yetiquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat ga je haten.
Vanavond ook utrecht?
bennoooooquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.
Ok, zie je zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Ze hebben mij gevraagd om op jou te passen.
Ok, okquote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
ik heb eerst een wedstrijd. Halve finale jeweet. Dan ben ik pas half 1 in joetrekt
Gaan we dan een leuke Disney film kijken?quote:
Godverdomme.quote:
Ik ben er ook niet voor 12en.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
ik heb eerst een wedstrijd. Halve finale jeweet. Dan ben ik pas half 1 in joetrekt
zero seis diez sesenta y nueve vingtinueve treinte y dosquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, ok![]()
k heb je nummer niet meer boy, pm die eens ff
Weet ik veel, jij bent mijn oppas.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaan we dan een leuke Disney film kijken?
Mjah, dat kan ik niet ontcijferenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
zero seis diez sesenta y nueve vingtinueve treinte y dos
naar het schijnt wel. Zelfde kleren aan geen probleem, stinken doe ik toch welquote:
voeg maar bij google translate in :p kan niet pm'en vanaf mijn mobielquote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik niet ontcijferen
True, truequote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
naar het schijnt wel. Zelfde kleren aan geen probleem, stinken doe ik toch wel
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
voeg maar bij google translate in :p kan niet pm'en vanaf mijn mobiel
ja ho, wel 3u slapen uiteraard he. En zo nodig wel meer. Maar ik bedoel dat ik in utrecht blijf :pquote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true![]()
Wat zul je naar de kanker zijn
quote:nul zes negenenzestig vingtinueve uur en tweeëndertig tien
Oh, dus ik mag bepalen wat we gaan doen. Mooi.quote:
*belt*quote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
06 xx xx xx x
Hier, voeg ma toe
Is dat het nummer van je ma?quote:
Alsof ik echt een SC'er ga bellen.quote:
DAN BEN IK ER NIET HOOOOMOooquote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
doe dat vanavond nog maar een keerr want kan het niet opslaan :p
Waarom zeg je dan, "voeg ma toe".quote:
Hoe dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
hopelijk kan ik rekenen op een financiele meevaller straks
Het was geen grapje. Je moet gewoon duidelijk zijn. Zo is mijn relatie een keer uit gegaan omdat ze mij smste "Ik wil je niet meer" en vergeten was "kwijt" te typen. Taal is een serieuze zaak, maat.quote:
Volgens mij wordt het een grote SC orgie daar in Utrecht.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, mijn coupe is weer spang en sprankelend. En vanavond waarschijnlijk Utrecht.
jeujquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een grote SC orgie daar in Utrecht.
Ja, ik met mijn wingmen en gewillige sletjes zien vast een paar autistisch mompelende FOK!kers die overal een KLB-topic van willen maken.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een grote SC orgie daar in Utrecht.
2000 terugquote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe dat?![]()
300 euro terug van belasting boys
Ook al naar utrecht? Wat hebben jullie daar echt allemaal te zoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, mijn coupe is weer spang en sprankelend. En vanavond waarschijnlijk Utrecht.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn wingmen en gewillige sletjes zien vast een paar autistisch mompelende FOK!kers die overal een KLB-topic van willen maken.
*insert paint van FOK!kers aan de bar*quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn wingmen en gewillige sletjes zien vast een paar autistisch mompelende FOK!kers die overal een KLB-topic van willen maken.
Mijn mattie zit daar op kamers en morgen wilde ik soberso al naar A'dam. Als ik vanavond ga zit ik morgen ook niet twee uur in een overvolle trein te zweten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook al naar utrecht? Wat hebben jullie daar echt allemaal te zoeken
Mensen met meer dan 1 wingmanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DAT IS WEL WAAR.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eén doet voor spek en bonen mee, omdat wij dan gigantisch positief afsteken bij hem.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen met meer dan 1 wingman
Nee dan zit je morgen een uur in een overvolle trein naar A'dam te zwetenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn mattie zit daar op kamers en morgen wilde ik soberso al naar A'dam. Als ik vanavond ga zit ik morgen ook niet twee uur in een overvolle trein te zweten.
Die had Skaff-a gemaaktquote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*insert paint van FOK!kers aan de bar*
Dealio.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]zie em stoer doen dan. Ik regel je chick waar je zelf naast staat man
Omdat ik in Utrecht blijf pitten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dan zit je morgen een uur in een overvolle trein naar A'dam te zweten(Het zou vanavond trouwens vast ook al drukker zijn met de treinen)
Maar waarom dan niet meteen naar Amsterdam
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*insert paint van FOK!kers aan de bar*
Amsterdam > Utrecht.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat ik in Utrecht blijf pitten.
Die ja!. Kon hem niet meer vinden.quote:
Wij gaan heftige liefde bedrijven op dat nummer op lowlandsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
Red win and ambien, you're talking shit again. It's heaaaartbreak warfare. Good to know it's all a game, disappointment has a name, it's heaaaaaartbreak.
Dan regel je toch gewoon even met je wingmen een slaapplaatsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar daar woont mijn maat niet. Ik ken alleen maar vage bitches in A'dam.
Zwolle, zwolle, Opgezwolleeequote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef reetveter het volgende:
latuuur ben in zwolleuhhh.
hehequote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan regel je toch gewoon even met je wingmen een slaapplaats
Mensen die de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan heftige liefde bedrijven op dat nummer op lowlands![]()
Kom John Mayer dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan heftige liefde bedrijven op dat nummer op lowlands![]()
Oeh, die ga ik ff opzetten.quote:
Ein neger mit gazelle zagt im regen nie.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Japsnars het volgende:
Nelli plaatst op 'n parterretrap 'n pot staalpillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |