Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
Boe.Lekker pittig en vlot hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: Vlot, vlotter, vlotstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]Wijsvingerringen.SPOILER: Vlot, vlotter, vlotstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
Boe.lekker die hanenkam penetreren met mijn gelidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ja, eigenlijk wel. Paar goede dj's, hoop vrienden die gaan, onder invloed helemaal naar de kanker gaan en nog naar de hoeren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
"Dragon is my name"
Dus jij vindt draken mooi, he?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je er een?quote:
Gekke meid.quote:
Ik weet genoeg.quote:
Ha, ik zal er zelf nooit voor betalenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Crack_ het volgende:
betalen voor seks?
Ja. Een Canadese Kromstaart. En over een maand krijg ik mijn nieuwe snoepie. :$quote:
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou gek. Is toch lekker, een wijntje?
quote:
quote:
quote:
quote:
wtf sinds wanneer heeft die dikke memmen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
http://mokkelboulevard.we(...)/paris-hilton-2.html
Ik weet nog hoe Chai tegen mij zei:quote:
quote:
Whehe, heb je 'm gemeet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |