Ik ben d'r.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke teringbende gaat dat worden. En deze boi gaat daar aan bijdragen
Ik hoop nog met een toffe fokkert te smoken in A'dam
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je probeerde mij te corrigeren op het gebruik van 'baas' en de fuck doe jij op de Wiki.
Jij bent degene die de wiki-tekst uiterst serieus neemt en niet inziet met wat voor insteek het is geschreven.quote:
quote:
En deze opperbaas zegeviert wederom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent degene die de wiki-tekst uiterst serieus neemt en niet inziet met wat voor insteek het is geschreven.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
En deze opperbaas zegeviert wederom.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga pauperen als een malle daar.
Godver WF, je lijkt wel een wijf. Je post net zo onsamenhangend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
dude, jij kunt jezelf geen opperbaas noemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ja slaap lekker baby.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo en nu pitten tot 10 17:15 uur. dada.
Serieus kun je dat zo een uurtje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo en nu pitten tot 10 17:15 uur. dada.
Jij zegt wel vaak "baas" en dat soort woorden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Waar is het wel tantoe spang dan, want in heb nog nooit een feestje gevierd in A'dam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar niet bij museumplein ofzo, dat is echt te faal
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver WF, je lijkt wel een wijf. Je post net zo onsamenhangend.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dude, jij kunt jezelf geen opperbaas noemen![]()
Wij wel.
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draaitquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar is het wel tantoe spang dan, want in heb nog nooit een feestje gevierd in A'dam.
Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |