Kom maar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, foei Bragi. Jij verdient klapjes!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Verschil moet er zijn. [ afbeelding ]
Dat vindt ie alleen maar lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, foei Bragi. Jij verdient klapjes!
zeker. Beetje de josti van mij afpakkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Verschil moet er zijn. [ afbeelding ]
Wat? Wij zijn toch al lang vet close?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik kan Bambi niet zomaar achterlaten net nu we close aan het worden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat? Wij zijn toch al lang vet close?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
Wat, Bragi, bazen had je wel gehad?
[ afbeelding ]
Omdat jij een hitsige SM tiener bent?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij een hitsige SM tiener bent?
Mevrouw wil een vulkaan tegenhouden?quote:Ik vind een vulkaan vanaf mijn 5e al doooooooodeng
het moet stoppen maaar.... HOEE! Teleurgesteld
please stuur hulp!
xx Laura
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Mozy het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=153105957
[..]
Mevrouw wil een vulkaan tegenhouden?
quote:Waarom laat Bush niet een paar ladingen botton daarheen brengen.
die gat even dicht vullen met gewapend botton en je bent er
tienerquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Mozy het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=153105957
[..]
Mevrouw wil een vulkaan tegenhouden?
BOTTON.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Mozy het volgende:
Meneer Rachid2222 heeft een geniale oplossing voor al onze vulkaan problemen.
[..]
Ik wilde stoer doen tegenover de boysquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
McLovin. Wat een geweldig lid der samenleving, één der opperste orde.
Kankerslim ideequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Mozy het volgende:
Meneer Rachid2222 heeft een geniale oplossing voor al onze vulkaan problemen.
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde stoer doen tegenover de boys.
[..]! Een voorbeeld voor ons allen.
geen idee, komt hier niet zo vaak.quote:
geen idee of hij kneus is, maar kanker is hij welquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kankerkneus he, die o.us
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee of hij kneus is, maar kanker is hij wel
Ik kan er niet tegen als mijn vermoedens worden bevestigd.quote:
quote:
XD XD XD.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben samen met Chai fucking Justin Bieber liedjes aant zingen. #randomheid XDDDDDD
okquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben samen met Chai fucking Justin Bieber liedjes aant zingen. #randomheid XDDDDDD
Jawel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Of had jij die Wiki niet gemaakt en speelt de SC weer mindtricks met mij.
Wat is matte nagellak?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb eindelijk matte nagellak gevonden, mocht het nou net zo zijn dat ik geen geld bij me had.
Hey, All.quote:
Nagellak zonder glans?quote:
Leuk, joh, Koninginnedag vieren in A'dam.quote:In alle stadsdelen van Amsterdam leggen de vuilnismannen vanaf 30 april namelijk een week lang het werk neer.
Ook in Utrecht en Den Haag willen de reiniginsdiensten het werk neerleggen op Koninginnedag.
De stakingen zijn onderdeel van landelijke acties van ambtenaren voor meer loon. De komende dagen beslist de gemeente of ze de staking via de rechter gaat proberen te verbieden.
Wie draagt er nou nagellak zonder glansquote:
Sowieso, nagellak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie draagt er nou nagellak zonder glans?
Ja wd, I get it. Maar dan nog, waarom zou je dat dragen?
sowieso naar A'dam gaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leuk, joh, Koninginnedag vieren in A'dam.
Je bent dom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je probeerde mij te corrigeren op het gebruik van 'baas' en de fuck doe jij op de Wiki.
Vrouwen en hun constante neiging om zichzelf mooi te maken. Doe gewoon normaal!quote:
Van nature ben ik lelijk, kan ik het helpenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vrouwen en hun constante neiging om zichzelf mooi te maken. Doe gewoon normaal!
quote:
quote:Justin Bieber liedjes aant zingen. #randomheid XDDDDDD
Wat een verschrikkelijke teringbende gaat dat worden. En deze boi gaat daar aan bijdragenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leuk, joh, Koninginnedag vieren in A'dam.
Ik ook, trek ik me toch ook niks van aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van nature ben ik lelijk, kan ik het helpen.
Omdat het een supermooie kleur was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie draagt er nou nagellak zonder glans?
Ja wd, I get it. Maar dan nog, waarom zou je dat dragen?
Ik ben d'r.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke teringbende gaat dat worden. En deze boi gaat daar aan bijdragen
Ik hoop nog met een toffe fokkert te smoken in A'dam
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je probeerde mij te corrigeren op het gebruik van 'baas' en de fuck doe jij op de Wiki.
Jij bent degene die de wiki-tekst uiterst serieus neemt en niet inziet met wat voor insteek het is geschreven.quote:
quote:
En deze opperbaas zegeviert wederom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent degene die de wiki-tekst uiterst serieus neemt en niet inziet met wat voor insteek het is geschreven.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
En deze opperbaas zegeviert wederom.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga pauperen als een malle daar.
Godver WF, je lijkt wel een wijf. Je post net zo onsamenhangend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
dude, jij kunt jezelf geen opperbaas noemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ja slaap lekker baby.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo en nu pitten tot 10 17:15 uur. dada.
Serieus kun je dat zo een uurtje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo en nu pitten tot 10 17:15 uur. dada.
Jij zegt wel vaak "baas" en dat soort woorden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Waar is het wel tantoe spang dan, want in heb nog nooit een feestje gevierd in A'dam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar niet bij museumplein ofzo, dat is echt te faal
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver WF, je lijkt wel een wijf. Je post net zo onsamenhangend.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dude, jij kunt jezelf geen opperbaas noemen![]()
Wij wel.
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draaitquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar is het wel tantoe spang dan, want in heb nog nooit een feestje gevierd in A'dam.
Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |