Ik heb met je gePM'd.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn PM zit vol, want ik PM nooit.

Dat is toch niet verboden op Fok!?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is jouw sig nou serieus veranderd omdat er geen kanker in mocht staan?![]()

Duidelijk. Ik bedoelde dat ik nog niet weet welke game we gaan LANnen.quote:

quote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Japsnars het volgende:
Mijn sig mocht dus niet vanwege het woord kanker
*Kijkt naar Chuck*

Ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]

Je hebt nu toch weer dezelfde sig?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Japsnars het volgende:
Mijn sig mocht dus niet vanwege het woord kanker
*Kijkt naar Chuck*

quote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef Biogarde het volgende:
Hoi. Ja, das omdat het woord kanker (ook al krachtterm) niet forumbreed gewaardeerd wordf.
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben hier niet alleen. Er zijn nog duizenden users.

quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef Biogarde het volgende:
Hoi. Ja, das omdat het woord kanker (ook al krachtterm) niet forumbreed gewaardeerd wordf.
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben hier niet alleen. Er zijn nog duizenden users.

Voordat ik in een SC zat, had ik geprobeerd zo veel mogelijk posts te maken in verschillende topics.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Buiten de sc posten doe ik bijna ook nooitSporadisch in utv ofzo
![]()
Als de sc er niet was, had ik nooit zoveel posts

Er stond eerst kankerduurquote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je hebt nu toch weer dezelfde sig?

Kanker -> gigantischquote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je hebt nu toch weer dezelfde sig?

Beetje WoW, beetje Dungeons & Dragons online en Star Trek Voyageurr.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik bedoelde dat ik nog niet weet welke game we gaan LANnen.

Daar heb ik ook wel zin in!quote:

Wat is tong dan een doeftoetertquote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voordat ik in een SC zat, had ik geprobeerd zo veel mogelijk posts te maken in verschillende topics.
Ik kwam uit op 48en daar moest ik mijn best voor doen en het was allemaal bagger.

Doe jij dan hetzelfde?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij mag me vanaf nu alleen nog maar PMen als er een foto van jezelf bij zit.

Ik heb die kerel nooit begrepenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is tong dan een doeftoetert

*PM-bericht weer leeghaalt en tabje afsluit*quote:

Ik snap echt niet hoe die het doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is tong dan een doeftoetert

Ik weet niet eens in welke streek jij woont eigenlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Laki, kom gezellig met ons mee uit vanavond, hihi

quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voordat ik in een SC zat, had ik geprobeerd zo veel mogelijk posts te maken in verschillende topics.
Ik kwam uit op 48en daar moest ik mijn best voor doen en het was allemaal bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |