Haha hard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 pakte ie vast en sloeg d'r goed hard een paar keer tegen d'r kaak aan, d'r kop zat tussen zijn vuist en de muur
Mensen die weglopen voor een gevechtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een pussy, klaar.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die weglopen voor een gevecht. Alleen als het niet anders kan.
Ja gewoon als het oneerlijke partijen zijn of als die lui messen enzo hebben dan boek ik em ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
als we met 2 man zijn en we moeten tegen 6 of meer, dan gaan we d'r van tussen
Ja, echt he. maar als het buitenlanders zijn, die meestal wel messen ofzo hebben, steek ik altijd m'n fietssleutel tussen mn vingersquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon als het oneerlijke partijen zijn of als die lui messen enzo hebben dan boek ik em ook
Maar soms moet het gewoon.
Ooit zo gebruikt? Aansteker in de handpalm werkt ook goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. maar als het buitenlanders zijn, die meestal wel messen ofzo hebben, steek ik altijd m'n fietssleutel tussen mn vingers
Bosmuis!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Ja we maakten plezier met vivid, anabolic en de chronic.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Ja we maakten plezier met vivid, anabolic en de chronic.
Jazekerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ooit zo gebruikt? Aansteker in de handpalm werkt ook goed.
girl, you'll be a woman, soonquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
OH I NEVER MET A GIRL LIKE YOU BEFOREEE
Aii. Een vecktersbauss op FOKquote:
Het is niet zo dat ik alles en iedereen in elkaar sla hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aii. Een vecktersbauss op FOK+1 credits
De eckte eckte rennen weg.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die weglopen voor een gevecht. Alleen als het niet anders kan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef Lugan het volgende:
[..]
De eckte eckte rennen weg.
Bij Pokémon heb je ook 'run'.
Achteraf altijd hè.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik baal nog altijd van het feit dat ik daar niet bij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |