Een fissa gekopt?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben zelf ook wel eens een keer goed hard de sjaak geweest. Bijna blind geweest aan m'n linkeroog toen
Kerel kon het niet met z'n handjes af, toen kreeg ik me toch een allemachtig harde klap met een ijzeren staaf, net boven m'n oogquote:
Lelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kerel kon het niet met z'n handjes af, toen kreeg ik me toch een allemachtig harde klap met een ijzeren staaf, net boven m'n oog
Wat denk jijquote:Op donderdag 29 april 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
LelijkKo gegaan van die hoek of niet?
Ik las seks in plaats van sjaak.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben zelf ook wel eens een keer goed hard de sjaak geweest. Bijna blind geweest aan m'n linkeroog toen
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denk jijIk werd wakker en er zat me toch een ei op m'n kop
Nog steeds een klein beetje zichtbaar
kankerirritant, maargoed
Gebroken oogkas en hersenschudding. M'n gezicht was echt een maand lang helemaal bont en blauw
seks vind ik ook goedquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las seks in plaats van sjaak.
Wat gedraag jij je als een goedkope sletquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las seks in plaats van sjaak.
Want als je iets verkeerd leest ben je een slet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat gedraag jij je als een goedkope slet
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
als we met 2 man zijn en we moeten tegen 6 of meer, dan gaan we d'r van tussen
Jullie doen sowieso iets goed fout als jullie in zoveel gevechten komenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon als het oneerlijke partijen zijn of als die lui messen enzo hebben dan boek ik em ook
Maar soms moet het gewoon.
Ik heb een USBLEDventilatortje gekochtquote:
iedereen met ook maar een greintje vertand ziet sjaal niet als seks aan en al helemaal niet als dat woord niet in de zin past.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want als je iets verkeerd leest ben je een slet?
Niks mis met een partijtje knokkenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen sowieso iets goed fout als jullie in zoveel gevechten komen
Dan nog zie ik het verband tussen seks lezen en slet niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
iedereen met ook maar een greintje vertand ziet sjaal niet als seks aan en al helemaal niet als dat woord niet in de zin past.
"ik was eens keihard de seks"
tuurlijk
Meh ik heb maar 1x klappen gehad. Wij waren met zijn 14'en, zij met 3. Voordat ik het wist waren 11 gasten hem ineens geboektquote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks mis met een partijtje knokken
Wat een pussyvrienden heb jijquote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik heb maar 1x klappen gehad. Wij waren met zijn 14'en, zij met 3. Voordat ik het wist waren 11 gasten hem ineens geboekt
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik heb maar 1x klappen gehad. Wij waren met zijn 14'en, zij met 3. Voordat ik het wist waren 11 gasten hem ineens geboekt
Hahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, want ik scrolde er langs en toen zag ik maar een klein stukje van de zin. Dus kanker niet zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
iedereen met ook maar een greintje vertand ziet sjaal niet als seks aan en al helemaal niet als dat woord niet in de zin past.
"ik was eens keihard de seks"
tuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |