Ewa, AP.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds *nu* ga ik ook meedoen in de SC.
Ik wil er altijd een massage bij, laat me.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.
"nu" is alweer het verleden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Het is overigens "vanaf nu". "Sinds" impliceert iets in het verleden.
Oke, dan heb je nu misschien gelijk.Maar het klinkt nog steeds erg fout, zeker aangezien je minstens 10x per dag moet roepen hoe nat je slootje wel niet isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm nee, want ik scrolde er langs en toen zag ik maar een klein stukje van de zin. Dus kanker niet zo.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een pussyvrienden heb jij
quote:
Ja dat was echt fantastischquote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha
Wegrennen bij 14 tegen 3, als een van de 14 zijnde
Teringfaal is dat zeg
Hou je mond.quote:
Nou het spijt me zeer, maar nee, toch niet. Misschien moet je een keer je dopjes opendoen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan heb je nu misschien gelijk.Maar het klinkt nog steeds erg fout, zeker aangezien je minstens 10x per dag moet roepen hoe nat je slootje wel niet is
[..]
[..]
[..]
Ja dat was echt fantastischEerst liepen er 5 gasten die we sowieso maar vaag kenden gewoon weg
Toen liep er nog een hele groep weg (waarvan er 1tje wel onderweg nog een klap kreeg; die mongol had zijn fietst in een donker paadje gezet
) en ik en die 2 andere waren net met die gasten in gesprek dus wij merkten dat niet en voor we het wisten zaten we daar met zijn drietjes
Tussen het feesten door moet ik ook nog even werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
Volgende week feestweek. Niks vakantie
Beetje jammer.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel vakantie.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
Meesterlijkquote:
Ik betaal voor een beetje bijknippen en wassen ook ook iets van 22 á 25 euro.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind ¤22 voor wassen en puntjes knippen best duur, of ben ik zo wereldvreemd?
Hier is het altijd heel gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.
Mja ik vind het best veel geld voor iets wat in 10 minuten gedaan is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meesterlijk
[..]
Ik betaal voor een beetje bijknippen en wassen ook ook iets van 22 á 25 euro.
Ja ik anders ook, maar er is elke avond wat te doenquote:
Nee, daarvoor moet ik waarschijnlijk nog een keer in elkaar geslagen voor worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef WillFerrell het volgende:
AP, is je inbox inmiddels weer gefixed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |