Wait, wát?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:57 schreef eigenaar het volgende:
Gehehe zo is een van mijn relaties ooit ook eens op de klippen gelopen.
Of ik het een probleem zou vinden als ze ook zónder condoom met Donder zou neuken...
Wtf, wat denk je zelf?
Ben je nu nat?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef reetveter het volgende:
Godsetering zeg. Is er een trein defect kunnen we niet weg en die volgende trein zat echt bomvolen heet dat het me was zeg
.
Ik zweet wel jaquote:
Kanker. Mental image.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zweet wel ja. Broek maar uit gedaan en shirt. Inde boxer in de tuin liggen ftw
Heb ik gemaakt.quote:
quote:
Ik betaalquote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind ¤22 voor wassen en puntjes knippen best duur, of ben ik zo wereldvreemd?
Is het ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind ¤22 voor wassen en puntjes knippen best duur, of ben ik zo wereldvreemd?
Ah nee, toch niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds *nu* ga ik ook meedoen in de SC.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Haha, hij lag zat hier op Naarden-Bussum helemaal vast ja. Gelukkig ga ik vanavond pas.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef reetveter het volgende:
Godsetering zeg. Is er een trein defect kunnen we niet weg en die volgende trein zat echt bomvolen heet dat het me was zeg
.
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.quote:
Eerst pics van Hege.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Ffs, ik betaal ¤18,- voor een kwaliteitskapper.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Supervet verhaal, bro!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind die kappers ook zo betweterig altijd he. Ik kom daar. Jeeeetje wat is je haar droog! Ja, omdat ik het gisteren gewassen heb. Als ik hier morgen was gekomen had je het super vet gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |