Ja ik ook wel. Alleen kom ik nooit meer in een gevecht terechtquote:
Kanker op je armquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik ook nog een keer laten zetten.
Wat een kankerlelijke tattoo. Mensen die een tattoo nemen voor hun club sowieso.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Maat van me werd een keer door een hele toko door de nooduitgang gekankerd en en werden allemaal glazen tegen hem aangegooidquote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Alleen kom ik nooit meer in een gevecht terechtDus ik moet het doen met sparren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef WillFerrell het volgende:
Al die nurds hier die geen fa2's snappen.
Whehe gaarquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maat van me werd een keer door een hele toko door de nooduitgang gekankerd en en werden allemaal glazen tegen hem aangegooidGekke shit man
Want dan herken je het ja. Moet jij niet ijsco's scheppen vrouwmens.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je misplaatst dan ook smileys en PI's all the time.
mma'ers zijn wel sick jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe gaar. Mja mijn normale vriendengroep zijn geen beefzoekers. Alleen een andere vriendengroep bestaat bijna alleen uit kickboxers en mma'ers dus dat zijn brekers.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mma'ers zijn wel sick ja
die maat van me zag toen dat er 2 meiden z'n vriendin aan het afrossen waren, komt ie eraan, slaat die beide wijven echt 5 keer kankerhard op hun smoel, meteen nokkie natuurlijk
Ehm nee, want dan was ik hier niet, snuggere kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want dan herken je het ja. Moet jij niet ijsco's scheppen vrouwmens.
Whehe 5x.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mma'ers zijn wel sick ja
die maat van me zag toen dat er 2 meiden z'n vriendin aan het afrossen waren, komt ie eraan, slaat die beide wijven echt 5 keer kankerhard op hun smoel, meteen nokkie natuurlijk
Zou jij dat doen als ze met z'n 2en op je chick zaten?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe 5x.Waren ze niet nokkie na de 1e klap al?
Mwa als ze haar sloegen zou ik ze wel bossen jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als ze met z'n 2en op je chick zaten?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm nee, want dan was ik hier niet, snuggere kut.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Lieden die niet eloquent genoeg zijn om in het heetst van de al dan niet spreekwoordelijke strijd geschillen met derden op te lossen met louter woorden. [ afbeelding ]
1 pakte ie vast en sloeg d'r goed hard een paar keer tegen d'r kaak aan, d'r kop zat tussen zijn vuist en de muurquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa als ze haar sloegen zou ik ze wel bossen jaMaar als een man een chick slaat vallen ze toch al ko na de 1e klap
Of ging hij door toen ze op de grond lagen
amputeer je arm dan gelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een pussy, klaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Lieden die niet eloquent genoeg zijn om in het heetst van de al dan niet spreekwoordelijke strijd geschillen met derden op te lossen met louter woorden. [ afbeelding ]
Inderfuckingdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |